Hij lijkt er echt helemaal niet op, weet je het zeker?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:45 schreef Syb.ren het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie echt niet dat hij het is, maar het schijnt zo te zijn
EDIT: Het is trouwens Ryan Gosling (The Notebook)
Dat is echt zware bullshit. Ik vind Ryan Gosling een enorme dweep, maar hij ziet er tegenwoordig toch echt anders uit:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:45 schreef Syb.ren het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie echt niet dat hij het is, maar het schijnt zo te zijn
EDIT: Het is trouwens Ryan Gosling (The Notebook)
Nee!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:53 schreef Turbomuis het volgende:
Kelly McGillis (Top Gun)
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Ik twijfelde ook al erg, maar ik vond het op internet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is echt zware bullshit. Ik vind Ryan Gosling een enorme dweep, maar hij ziet er tegenwoordig toch echt anders uit:
[ afbeelding ]
Het voorhoofd/wenkbrauw stuk is ook totaal verschillend vergeleken met de "oude" foto. Je kon gewoon zien dat het twee verschillende mensen zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:33 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook al erg, maar ik vond het op internet.
Ik heb het berichtje maar verwijderd, want zoals ik op jou foto zie lijkt het er inderdaad niet op
Hij was zelfs best een knappe man.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 06:37 schreef female81 het volgende:
Modeontwerper Karl Lagerfeld blijkt er óóit als een echt mens uit gezien te hebben.
[ afbeelding ]
Dit is 'ie tegenwoordig:
[ afbeelding ]
Hij had al vroeg een bril nodig, van die foto vinden dat je eruit ziet als 12 terwijl je op je 21e er al uit ziet als dertigerquote:Op zondag 18 oktober 2009 08:57 schreef female81 het volgende:
Een artikeltje uit 2004, en de rechter foto dus ook. Maar het gaat hier om de lìnker foto en het leuke verhaaltje erbij (ja Giel, de hele wereld kan dit nu zien):
[ afbeelding ]
En als je je er zo voor schaamt, doneer zo'n foto dan niet aan een blad met meer dan een miljoen lezers (Veronicagids)...
quote:Op zondag 18 oktober 2009 08:57 schreef female81 het volgende:
Een artikeltje uit 2004, en de rechter foto dus ook. Maar het gaat hier om de lìnker foto en het leuke verhaaltje erbij (ja Giel, de hele wereld kan dit nu zien):
[ afbeelding ]
En als je je er zo voor schaamt, doneer zo'n foto dan niet aan een blad met meer dan een miljoen lezers (Veronicagids)...
Ik denk dat het met WIJ kennen ze allemaal als wel tegen kan vallen, is toch wel iets van wat generaties geleden schat ik zo in... volgens mij leeft zij nog in de waan dat ze nog een twintiger is trouwens, maar je ziet altijd meteen wel de leeftijd, hoe strakgetrokken iemand ook is, je ziet het ook altijd aan de ogen zelf trouwens....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:19 schreef kvd het volgende:
Dit zijn Julie Newmar (76) en Adam West (81)
[ afbeelding ]
Wij kennen ze meer op deze manier
Julie aka catwoman
[ afbeelding ]
Adam
[ afbeelding ]
Adam kennen we denk ik allemaal wel als:
[ afbeelding ]
ik ken hem vooral nog uit de tijd van villa achterwerk, daar zonden ze de oude batman nog uit. Voor mij dus heerlijk jeugdsentiment...op zondagmorgen in pyjamaatje op de bank, lekker achterwerk kijken terwijl er een uitgebreid zondags ontbijt werd gemaakt.....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:18 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik denk dat het met WIJ kennen ze allemaal als wel tegen kan vallen, is toch wel iets van wat generaties geleden schat ik zo in... volgens mij leeft zij nog in de waan dat ze nog een twintiger is trouwens, maar je ziet altijd meteen wel de leeftijd, hoe strakgetrokken iemand ook is, je ziet het ook altijd aan de ogen zelf trouwens....
Klinkt leukquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:16 schreef kvd het volgende:
[..]
ik ken hem vooral nog uit de tijd van villa achterwerk, daar zonden ze de oude batman nog uit. Voor mij dus heerlijk jeugdsentiment...op zondagmorgen in pyjamaatje op de bank, lekker achterwerk kijken terwijl er een uitgebreid zondags ontbijt werd gemaakt.....
Goh, Giel is op de linkerfoto best leuk!quote:Op zondag 18 oktober 2009 08:57 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
't Is net Liesbeth List.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:19 schreef kvd het volgende:
Dit zijn Julie Newmar (76) en Adam West (81)
[ afbeelding ]
Mwoah, ergens er tussenin zag ze er zo uitquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:06 schreef lievelotte het volgende:
MatildaDie zou ik niet herkend hebben!
Maar deze is ook alweer jaren oud. In Cinderella heeft ze redelijk kort haar, beetje blonderen en een foto tijdens een of ander luxe rode loper feestje en je ziet er zo uit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:16 schreef emss het volgende:
die barbiepop hierboven lijkt me dus echt niet Mara Wilson....
[ afbeelding ]
What the fuck, lijkt wel syndroom van Downquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:11 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Mwoah, ergens er tussenin zag ze er zo uit
[ afbeelding ]
Ik denk dat je gelijk hebt. Ze is nu 18, en op deze foto is ze 15 (gezien de naam van de foto) :quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:45 schreef emss het volgende:
Nou, dan heeft ze haar neus en ogen verbouwd, en haar tanden opeens recht laten zetten.. volgens mij is die foto van een ene Melody Davi.... wie dat ook mag zijn. Die overigens een zus heet die Mara heet waardoor haar foto misschien in google verschijnt als je op mara wilson zoekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |