Ik denk, leuk, dit topic ff bekijken. Maar wat een horror, ik dacht dat ze nooit oud zou worden, wat een enorme teleurstelling. En ik vond dr zo top in Terminatorquote:Op zondag 11 januari 2009 19:04 schreef cinnamongirl het volgende:
...volgens mij is er destijds geen nieuw deel geopend van dit topic, bij deze.
Deel 1: Sterren toen en Nu.
Deel 2: Sterren toen en nu.. Deel 2!
Ander, vergelijkbaar topic: De tand des tijds en uiterlijk
Linda Hamilton ('Terminator') toen:
[ afbeelding ]
Linda Hamilton nu, 52 jaar:
[ afbeelding ]
jesus, wat is er met hem gebeurdquote:Op maandag 19 januari 2009 20:44 schreef Samson het volgende:
Hadden we die schattig Brian al uit family ties?
Toen:
[ afbeelding ]
En nu:
[ afbeelding ]
valt mee, in 'my two dads' en in 'step by step'.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:10 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zo zij heeft echt in al veel serie speeld.
Staci keanan
Zo, die was wel lekker.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:07 schreef Syb.ren het volgende:
Kevin Verenlijn:
Toen:
[img]url=http://www.smh.com.au/ffximage/2006/10/19/kevin_federline_narrowweb__300x479,0.jpg]afbeelding[/img]
Ik wil ook zo'n blouse. Mylene, waar koop ik die?quote:Op zondag 25 januari 2009 19:06 schreef Alices het volgende:
Knappe man geworden, die Fred Durst! Dat is er eentje die er met de jaren beter uit gaat zien.. Zoals veel mannen.
[ afbeelding ]
Eric Corton bedoel jequote:Op maandag 26 januari 2009 00:05 schreef Madsen het volgende:
Damn!!! Fred!
Hij doet me een beetje aan Erik Korsten (?) van 3FM denken.
Armen vol tatoeages staan tegenwoordig voor intelligentie?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:08 schreef Zigeunermeisje het volgende:
Jeetje, je zou bijna denken dat hij enige mate van intelligentie bezit![]()
Dan hebben ze bij de foto links heel knap die mega ingevallen wangen weggebrushtquote:Op woensdag 28 januari 2009 01:31 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
RuPaul ziet er nog steeds geweldig uit, als drag dan
[ afbeelding ]
Ze hebben alles weggebrushtquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:54 schreef Samson het volgende:
[..]
Dan hebben ze bij de foto links heel knap die mega ingevallen wangen weggebrusht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |