quote:Op zondag 11 januari 2009 20:01 schreef SHE het volgende:
[..]
JIj was vega he?
Zal ik eens kijken of ik een hardcore vega schema in elkaar kan draaien?
( qua voeding ? )
En de info in je link klopt: eerst KT > dan cardio.
En onthoud dat cardio niet voor niets staat voor cardiovasculair. Je traint vooral je hart.
Maar voor een stukje efficiente verbranding is cardio prima na je KT workout.
Elke dag apart je spiergroepen trainen en aansluiten een les steps oid.
Tezamen met een strikt voedingsschema en let maar op hoe hard je gaat.
You need a plan!
Heb ik gewoon gejat van Gwyneth hoor; zie Goop!quote:Op zondag 11 januari 2009 20:02 schreef P.F het volgende:
O en mag ik het recept van de pannenkoekjes want ik kan ze nergens vinden
Beloofd, ik heb nog wel ergens een oud boekje liggen van een vegetarische bodybuilder met fab voedingsadviezen.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:04 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]!!!
Als je dat zou willen doen, heel graag.
I shall try... morgen zonder aardappel, en met meer vullende groente dan vanavond...quote:Op zondag 11 januari 2009 19:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat zit tussen je oren he..Had je toch meer groenten erbij moeten eten.
Het blijft de beste manier > OF aardappels met ladingen groenten, OF vlees met groenten.
Probeer anders eens af te bouwen; gewoon om te kijken of je jezelf voor de gek kunt houden.
Haha o ja dat was mijn linkquote:Op zondag 11 januari 2009 20:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Heb ik gewoon gejat van Gwyneth hoor; zie Goop!
Alleen heb ik wat dingen anders gedaan. Maria heeft recept wel.
Ik eet geen amandelen en ananasquote:Op zondag 11 januari 2009 20:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Beloofd, ik heb nog wel ergens een oud boekje liggen van een vegetarische bodybuilder met fab voedingsadviezen.
Ga ik morgen even in duiken.
Zijn er dingen die je perse niet wil eten?
En ben je een strikte vegetarier ( als in: ook geen ei, zuivel etc )?
Stimmt! Ik heb het documentje gevonden, ik zal letterlijk copy-pasten wat ik hier van het forum geplukt heb!quote:Op zondag 11 januari 2009 20:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Heb ik gewoon gejat van Gwyneth hoor; zie Goop!
Alleen heb ik wat dingen anders gedaan. Maria heeft recept wel.
quote:TIME: 15 minutes
* 1 1/4 cups soy or rice milk
* 1 tablespoon lemon juice
* 1 tablespoon vegetable oil
* 1 tablespoon maple syrup, plus more for serving
* 1/2 cup buckwheat flour
* 1 teaspoon baking soda
* 1/2 cup unbleached all-purpose flour or white spelt flour (substitute rice flour to make pancakes completely gluten-free)
* 1/2 teaspoon salt
* 2 bananas, thinly sliced
Mix all the wet ingredients together in a small bowl. Mix all the dry ingredients together in a slightly bigger bowl. Add the wet to the dry and stir just enough to combine – be careful not to over-mix (that’s how you get tough pancakes).
Heat a large nonstick skillet or griddle over medium-high heat (I love Jamie Oliver’s nonstick cookware – it’s so slippery that I don’t need to use any oil or butter). Ladle as many pancakes as possible onto your griddle. Place a few slices of banana on top of each pancake. Cook for about a minute and a half on the first side or until the surface is covered with small bubbles and the underside is nicely browned. Flip and cook for about a minute on the second side. Repeat the process until you run out of batter. Serve stacked high with plenty of maple syrup.
Denk drumstelquote:
Iemand begrijpt mij!quote:
Ik begrijp jouw kreten altijd!quote:Op zondag 11 januari 2009 20:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Iemand begrijpt mij!
IRL gebeurt dit inclusief drumsolo-met-stokjes-handbeweging, uiteraard.
Je mag je helemaal klem eten aan het groen he?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:06 schreef kwakveense het volgende:
[..]
I shall try... morgen zonder aardappel, en met meer vullende groente dan vanavond...
O maar dat was toch teh voordehandliggendquote:Op zondag 11 januari 2009 20:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Iemand begrijpt mij!
ik snapte m wel hoor, zo'n bassie & adriaan roffel; ik vond m alleen zo grappigquote:Op zondag 11 januari 2009 20:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Iemand begrijpt mij!
Yessahwr!*quote:Op zondag 11 januari 2009 20:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O maar dat was toch teh voordehandliggend
Oehquote:Op zondag 11 januari 2009 20:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Stimmt! Ik heb het documentje gevonden, ik zal letterlijk copy-pasten wat ik hier van het forum geplukt heb!![]()
*recept*
*bada-boom-PISH!*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |