Nee hoor, helemaal niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:22 schreef maedel het volgende:
[..]
Jouw goede voornemen is om in elke post in TRU te zeggen dat de ander dom is?
een troll kleur .quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:14 schreef _Led_ het volgende:
Zeg Summers, welke kleur is dit volgens jou, rood of oranje ?
[ afbeelding ]
quote:
nee, dan is dat helder...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:23 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet.
Alleen over jou en Summers, want als mensen zo hun best doen om dom over te komen kan ik moeilijk ontkennen dat het ze lukt
Euh, waar zeg ik dat precies?quote:Maareh, jij bent het dus met Summers eens, alleen de kleuren rood en oranje bestaan en er zit niks tussenin..?
Dat zeg je de hele tijd.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:27 schreef maedel het volgende:
[..]
nee, dan is dat helder...
[..]
Euh, waar zeg ik dat precies?
Sjezus wat een kinderachtig gedoe zeg.
Ok, dan, ik zeg het nergens.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:29 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat zeg je de hele tijd.
Ik ga niet voor jou de moeite doen om dat op te zoeken hoor, het was duidelijk genoeg
Dat heb je wel gedaan, maar ik ga echt niet opzoeken waarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:31 schreef maedel het volgende:
[..]
Ok, dan, ik zeg het nergens.
Tussen rood en oranje zitten misschien wel 20 benoembare varianten. Tenminste, in mijn belevingswereld. Feitelijk zullen het er misschien wel duizenden zijn. Dus ik ga het echt niet echt niet zitten beweren, en dat héb ik ook niet gedaan.
Ga anders in een ufotopic lekker zitten zeiken over oranje/rood-varianten.![]()
je hebt daar helemaal geen antwoord gekregenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik heb vorige week iets soortgelijks gezien en heb er toen ook een topic voor aangemaakt. Kijk maar in mijn postgeschiedenis. Ben nu inmiddels wel overtuigd dat het zo'n thaise ballon is geweest.
Ik zag net iets vreemds vliegen richting het Zuid-Westen!
Een wat?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:44 schreef zhe-devilll het volgende:
S.O.S pijltje
Nooit van gehoord...quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:48 schreef Summers het volgende:
save our soul ?
Niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt je nog nooit afgevraagd waar SOS voor staat dan?quote:
Ohhh zoooooo!!!!! Ik dacht SOS pijltje.. misschien een hangertje ofzo, misschien een ander icoontje op de pc.. snapte het verband al niet met ufo's ...quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets als dit...
Thaise ballonnen zo vroeg in de morgen? Tja waarom niet. Maar ik weet het niet. Even wat uitvoeriger dan. Zoals gezegd, beide 'bollen' vlogen met ongeveer dezelfde snelheid richting het zuiden. De snelheid schat ik op 80 tot 120 km/u. De achterste (en wat lagere) bol leek wat sneller te gaan. De afstand heb ik nog proberen te schatten en dan kom ik uit dat ze zo'n 3 à 4 kilometer van me vandaan vlogen, erg laag boven de grond, misschien zo'n 3 huizen hoog. In de verte waren ook lantaarnpalen te zien, de lichten van de bollen waren iets feller en zeker wel groter dan de lichten van de lantaarpalen. Op een gegeven moment was de achterste bol verdwenen (waarheen, geen idee?), en even later verdween de voorste bol, maar die kon ik nog volgen dat deze van me vandaan verdween, richting het westen. Nadat deze even verdwenen was, ik denk een half minuutje, verscheen deze bol weer even vaagjes, waarna ook deze bol weer verdween.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:39 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat zag ik vanmorgen omstreeks half 8 ook. 2 rood/oranje achtige bollen die vanuit helmond gezien en als je richting het westen keek van noord naar zuid vlogen en op een gegeven moment, tja, wegfloepten? richting het westen. 1 bol vloog een beetje links schuin boven de ander.
Sommige mensen zijn heel knap!quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:06 schreef _Led_ het volgende:
Op een geschatte(!) 4 kilometer afstand de snelheid van een object schatten ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |