Nee hoor, helemaal niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:22 schreef maedel het volgende:
[..]
Jouw goede voornemen is om in elke post in TRU te zeggen dat de ander dom is?
een troll kleur .quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:14 schreef _Led_ het volgende:
Zeg Summers, welke kleur is dit volgens jou, rood of oranje ?
[ afbeelding ]
quote:
nee, dan is dat helder...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:23 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet.
Alleen over jou en Summers, want als mensen zo hun best doen om dom over te komen kan ik moeilijk ontkennen dat het ze lukt
Euh, waar zeg ik dat precies?quote:Maareh, jij bent het dus met Summers eens, alleen de kleuren rood en oranje bestaan en er zit niks tussenin..?
Dat zeg je de hele tijd.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:27 schreef maedel het volgende:
[..]
nee, dan is dat helder...
[..]
Euh, waar zeg ik dat precies?
Sjezus wat een kinderachtig gedoe zeg.
Ok, dan, ik zeg het nergens.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:29 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat zeg je de hele tijd.
Ik ga niet voor jou de moeite doen om dat op te zoeken hoor, het was duidelijk genoeg
Dat heb je wel gedaan, maar ik ga echt niet opzoeken waarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:31 schreef maedel het volgende:
[..]
Ok, dan, ik zeg het nergens.
Tussen rood en oranje zitten misschien wel 20 benoembare varianten. Tenminste, in mijn belevingswereld. Feitelijk zullen het er misschien wel duizenden zijn. Dus ik ga het echt niet echt niet zitten beweren, en dat héb ik ook niet gedaan.
Ga anders in een ufotopic lekker zitten zeiken over oranje/rood-varianten.![]()
je hebt daar helemaal geen antwoord gekregenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik heb vorige week iets soortgelijks gezien en heb er toen ook een topic voor aangemaakt. Kijk maar in mijn postgeschiedenis. Ben nu inmiddels wel overtuigd dat het zo'n thaise ballon is geweest.
Ik zag net iets vreemds vliegen richting het Zuid-Westen!
Een wat?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:44 schreef zhe-devilll het volgende:
S.O.S pijltje
Nooit van gehoord...quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:48 schreef Summers het volgende:
save our soul ?
Niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt je nog nooit afgevraagd waar SOS voor staat dan?quote:
Ohhh zoooooo!!!!! Ik dacht SOS pijltje.. misschien een hangertje ofzo, misschien een ander icoontje op de pc.. snapte het verband al niet met ufo's ...quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets als dit...
Thaise ballonnen zo vroeg in de morgen? Tja waarom niet. Maar ik weet het niet. Even wat uitvoeriger dan. Zoals gezegd, beide 'bollen' vlogen met ongeveer dezelfde snelheid richting het zuiden. De snelheid schat ik op 80 tot 120 km/u. De achterste (en wat lagere) bol leek wat sneller te gaan. De afstand heb ik nog proberen te schatten en dan kom ik uit dat ze zo'n 3 à 4 kilometer van me vandaan vlogen, erg laag boven de grond, misschien zo'n 3 huizen hoog. In de verte waren ook lantaarnpalen te zien, de lichten van de bollen waren iets feller en zeker wel groter dan de lichten van de lantaarpalen. Op een gegeven moment was de achterste bol verdwenen (waarheen, geen idee?), en even later verdween de voorste bol, maar die kon ik nog volgen dat deze van me vandaan verdween, richting het westen. Nadat deze even verdwenen was, ik denk een half minuutje, verscheen deze bol weer even vaagjes, waarna ook deze bol weer verdween.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:39 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat zag ik vanmorgen omstreeks half 8 ook. 2 rood/oranje achtige bollen die vanuit helmond gezien en als je richting het westen keek van noord naar zuid vlogen en op een gegeven moment, tja, wegfloepten? richting het westen. 1 bol vloog een beetje links schuin boven de ander.
Sommige mensen zijn heel knap!quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:06 schreef _Led_ het volgende:
Op een geschatte(!) 4 kilometer afstand de snelheid van een object schatten ?
Nou ja, ik vind het gewoon frappant.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:25 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn heel knap!
ken je ook echte ufofilmpjes dan ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:53 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja da's toch duidelijk nep.
Tja... zolang je niet weet wat iets is, is het een UFO. Maar die link die jij postte was duidelijk met de computer bewerkt. Dus da's geen ufo-filmpje, maar gewoon een nepfilmpje.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:08 schreef Summers het volgende:
[..]
ken je ook echte ufofilmpjes dan ?
Hoe zie je of het door de computer is bewerkt ? post dan eens een ufofilmpje die niet is bewerkt ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:13 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Tja... zolang je niet weet wat iets is, is het een UFO. Maar die link die jij postte was duidelijk met de computer bewerkt. Dus da's geen ufo-filmpje, maar gewoon een nepfilmpje.
al die thaise lampion dingenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:35 schreef Summers het volgende:
[..]
Hoe zie je of het door de computer is bewerkt ? post dan eens een ufofilmpje die niet is bewerkt ?
Als iets verweg is en jij blijft het zien reist het juist minder hard dan jij.quote:Op donderdag 15 januari 2009 07:43 schreef Montagui het volgende:
Tja, het is ook maar een poging tot, gerelateerd aan de objecten in de omgeving. Zelf was ik bijrijder in een auto die zo'n 80 km/u reed. De afstand was te schatten omdat de bollen in de buurt van een dorp in de verte vlogen, en dat was ongeveer 3 à 4 km verderop. Misschien dat iemand dan kan zeggen hoe hard die bollen moeten hebben gevlogen als ze ongeveer net zo hard 'meevlogen' op die afstand?
Een ufo is ufo zolang als je niet afdoende hebt kunnen verklaren wat het is. Tot nu toe lijken me die thaise bollen nog het aannemelijkst, alhoewel ik van die dingen op een zo lage hoogte niet een snelheid van 80 km/u verwacht.
Ik doe zelf ook aan videobewerking. Dit filmpje is overduidelijk nep. Dat zie je aan alles. Anders lees je gewoon de comments die erbij staanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:35 schreef Summers het volgende:
[..]
Hoe zie je of het door de computer is bewerkt ? post dan eens een ufofilmpje die niet is bewerkt ?
Ah , dat zie je aan alles , nee duidelijk ...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:16 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik doe zelf ook aan videobewerking. Dit filmpje is overduidelijk nep. Dat zie je aan alles. Anders lees je gewoon de comments die erbij staan
Anders post je eens wat technische details om ons allemaal te overtuigen ipv datgene te posten dat jouw overtuigdequote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:19 schreef Lightning_NL het volgende:
te gek? Nja, het is op zich goed bewerkt. Maar je merkt vanaf seconde 1 al dat er iets niet in de haak is. Ik dan tenminste he. En als je dan gewoon goed kijkt naar het filmpje en dat bolletje ineens, en je ziet ook nog eens dat dat bolletje meebeweegt met de overdreven bewegende camera, en dat er ook nog een een geluidseffect van het voorbij vliegen klinkt die niet bepaald realistisch is... Moet ik doorgaan?
Nou, ik ben ook wel benieuwd waarom jij denkt dat het een nepfilmpje is. Vertel...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:16 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik doe zelf ook aan videobewerking. Dit filmpje is overduidelijk nep. Dat zie je aan alles. Anders lees je gewoon de comments die erbij staan
daaaamnnnn... en dat kon niet de 1e keer? Het gaat er niet om dat ik niks snap van videobewerking daar ik dit regelmatig moet doen voor opdrachtgevers (ben graphic designer) maar je kwam voor mij een beetje te pseudo over tbhquote:Op zondag 18 januari 2009 11:04 schreef Lightning_NL het volgende:
Bekijk het eens frame per frame. Ik zal een aantal dingen opnoemen die niet kloppen:
-Op het moment dat het bolletje in beeld komt is het hele beeld cyaankleurig, komt niet bepaald realistisch over
-Let goed op, je ziet dat het bolletje, ook al geeft het heel veel licht, geen schaduw veroorzaakt of laat verdwijnen bij andere objecten (zoals die auto die een stukje verderop rijdt)
-Ook zou de camera veel meer overbelicht zijn door dat bolletje, dat zie je ook niet gebeuren
-De beweging zijn volkomen onrealistisch maar geheel toevallig wel allemaal in het 'zichtveld' van de camera
- Kijk eens wanneer de camera inzoomt nadat het bolletje omhoog is gegaan, klopt ook nietZo zoomt een camera niet in, dat is ge-edit met een computer
-Het flyby geluid is super onrealistisch
-De manier waarop het bolletje meebeweegt met de bewegingen van de camera. Klopt niks van. Als je serieus zoiets op wilt nemen probeer je de camera stil te houden en zien de bewegingen van het bolletje er héél anders uit.
-Verder heeft dit filmpje álles weg van een viral zoals wel vaker gepost op youtube, voorbeelden: en een andere waar ik effe niet meer op kan komen, maar waar je een zeer vergelijkbare situatie hebt met onrealistische camera bewegingen enzo.
Verder nog wat gezond verstand dingen:
-Beetje raar dat zomaar zo chaotisch wordt gefilmd midden op een snelweg. Waarom?
-Ook heel toevallig dat er precies wordt gefilmd wanneer dat bolletje precies voor die auto en ook nog eens precies onder die verkeersborden door schiet
-Onrealistisch reactie van de personen in de auto
Moet ik door blijven gaan of snap je er nog steeds niks van?
En last but not least: http://www.feeldifferent.philips.com/nl/nl/ en http://www.dutchcowboys.nl/crossmedia/13889![]()
![]()
suckers...
Oh ja, je kunt ook kijken op het youtube profiel van de eigenaar van het filmpje
http://nl.youtube.com/user/EnlighteningShades
Feeling like an idiot yet?
Ja verdomme ey, dit filmpje is gewoon overduidelijk NEP. Een héél klein beetje eigen onderzoek en een héél klein beetje nadenken is toch niet teveel gevraagd hoop ik?quote:Op zondag 18 januari 2009 11:15 schreef Flammie het volgende:
[..]
daaaamnnnn... en dat kon niet de 1e keer? Het gaat er niet om dat ik niks snap van videobewerking daar ik dit regelmatig moet doen voor opdrachtgevers (ben graphic designer) maar je kwam voor mij een beetje te pseudo over tbh
Wie zegt dat mensen er niks van snappen?quote:Op zondag 18 januari 2009 11:04 schreef Lightning_NL het volgende:
Inderdaad, claims zonder beargumentatie bewaar je maar voor klaagbaak... doeiquote:Op zondag 18 januari 2009 11:16 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ja verdomme ey, dit filmpje is gewoon overduidelijk NEP. Een héél klein beetje eigen onderzoek en een héél klein beetje nadenken is toch niet teveel gevraagd hoop ik?
Oh wacht... Dit is TRU
Ik vond het er zelf een beetje dik op liggen dat het nep is, dus ik verwachte niet dat ik serieus nog moest gaan beargumenteren ookquote:Op zondag 18 januari 2009 11:19 schreef Flammie het volgende:
[..]
Inderdaad, claims zonder beargumentatie bewaar je maar voor klaagbaak... doei
Niemand houd een geweer tegen je kop en dwingt je om hier te blijven dus als het je niet bevalt kan je gewoon beter meteen opzouten![]()
Dat is geen antwood , steeds thaise lampionnen noemen , nu klink je alsof het niet waar mag zijn en neem ik je niet serieus , er zijn namelijk heel veel filmpjes van ufo's en je was nergens bij .quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 11:04 schreef Lightning_NL het volgende:
Bekijk het eens frame per frame. Ik zal een aantal dingen opnoemen die niet kloppen:
-Op het moment dat het bolletje in beeld komt is het hele beeld cyaankleurig, komt niet bepaald realistisch over
-Let goed op, je ziet dat het bolletje, ook al geeft het heel veel licht, geen schaduw veroorzaakt of laat verdwijnen bij andere objecten (zoals die auto die een stukje verderop rijdt)
-Ook zou de camera veel meer overbelicht zijn door dat bolletje, dat zie je ook niet gebeuren
-De beweging zijn volkomen onrealistisch maar geheel toevallig wel allemaal in het 'zichtveld' van de camera
- Kijk eens wanneer de camera inzoomt nadat het bolletje omhoog is gegaan, klopt ook nietZo zoomt een camera niet in, dat is ge-edit met een computer
-Het flyby geluid is super onrealistisch
-De manier waarop het bolletje meebeweegt met de bewegingen van de camera. Klopt niks van. Als je serieus zoiets op wilt nemen probeer je de camera stil te houden en zien de bewegingen van het bolletje er héél anders uit.
-Verder heeft dit filmpje álles weg van een viral zoals wel vaker gepost op youtube, voorbeelden: en een andere waar ik effe niet meer op kan komen, maar waar je een zeer vergelijkbare situatie hebt met onrealistische camera bewegingen enzo.
Verder nog wat gezond verstand dingen:
-Beetje raar dat zomaar zo chaotisch wordt gefilmd midden op een snelweg. Waarom?
-Ook heel toevallig dat er precies wordt gefilmd wanneer dat bolletje precies voor die auto en ook nog eens precies onder die verkeersborden door schiet
-Onrealistisch reactie van de personen in de auto
En last but not least: http://www.feeldifferent.philips.com/nl/nl/ en http://www.dutchcowboys.nl/crossmedia/13889![]()
![]()
suckers...
Oh ja, je kunt ook kijken op het youtube profiel van de eigenaar van het filmpje
http://nl.youtube.com/user/EnlighteningShades
Feeling like an idiot yet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |