Vind ik ook.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:09 schreef rubbereend het volgende:
nou ik vind het geen diskwalificatie
Als als als... daar win je geen kampioenschap mee.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:29 schreef rubbereend het volgende:
als Wüst fit was geweest had ze wel het podium gehaald
OMGquote:Op zondag 11 januari 2009 17:29 schreef rubbereend het volgende:
leuk voor PechsteinIk vind Pechstein veel leuker dan die gemaakte Friesinger
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind je ook op Anni lijken getuige het fotoboek.
Nee, ze stopt pas medio februari 2010. We zijn gelukkig nog niet van haar af.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:49 schreef Light het volgende:
Claudia heeft het ritje in de slee gehad, nu kan ze wel stoppen met schaaatsen
Zou ook niet slim zijn om nu te stoppen, in een pre-olympisch seizoen. Ze leek wel te genieten van het rondje in de slee, en dat maakt winnen in Heerenveen toch speciaal.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, ze stopt pas medio februari 2010. We zijn gelukkig nog niet van haar af.
Op de laatste kruising ging het weer bijna fout, was Anschütz daar weer naar buiten gegaan dan had de jury denk ik geen compassie gehad.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:12 schreef TheArt het volgende:
Geen DSQ voor Anschütz schijnbaar. Die heeft erg veel mazzel.
Foto's!quote:
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-464402/quote:Op zondag 11 januari 2009 20:14 schreef rubbereend het volgende:
leuk interview van Smeets met Kramer
quote:Titel Pechstein kost Mueller kapsel
HEERENVEEN - De derde Europese allroundtitel voor schaatsster Claudia Pechstein heeft gevolgen voor Peter Mueller. De Amerikaanse coach had zijn pupil beloofd zijn hoofd kaal te scheren als ze in Heerenveen zou winnen.
,,Daar zal ik hem zo nog even aan herinneren'', zei Pechstein, die vroeg of in Thialf de juiste materialen voor een knipbeurt aanwezig waren. ,,En anders doe ik nu de helft en straks bij het WK in Hamar de andere.''
Pechstein traint sinds twee seizoenen mee bij Mueller, die bondscoach is van Noorwegen. Sindsdien heeft de Duitse de weg omhoog weer gevonden. ,,We voelen elkaar goed aan'', zei ze.
Dat is waar maar een fitte Wust hoeft voor weinige bang te zijn!quote:Op zondag 11 januari 2009 17:31 schreef Light het volgende:
[..]
Als als als... daar win je geen kampioenschap mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |