Dat zijn idd maximaal 3/4 letters, Jon lijkt me het meest waarschijnlijke.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:53 schreef Irving het volgende:
[..]
Mja ik had weinig inspiratie vanmiddag ervoor maar omdat ik laatste post had moest iemand m weer snel openen -.- Jij (of een mod die de titel kan editten) mag hem verzinnen als je wilt
[..]
Mja, maar dan moet Dennis wel erg snel typen, want het lijkt erop alsof hij net begon met typen en maar maximaal 4 letters intypte. Ik kan er dus echt geen touw aan vastknopen -.- Kzal proberen een scherpe gif-file ofzo ervan te maken.
Edit: Dit is m dan denk ik:
[ afbeelding ]
Het is hoogstwaarschijnlijk geen Paula, Hans en Rick, want tijdens de test zegt Dennis dat hij hen verdenkt. Nu ik deze GIF eigenlijk zie ben ik er ineens vrij zeker van dat hij Jon typt.
Het zou ook verklaren waarom Dennis zijn belofte kon doen aan Jon in het topitospel. "Ik vertel jou wie niet de mol is, als ik de vrijstelling krijg." Daar zou Jon helemaal niks aan gehad hebben dus.quote:Op maandag 12 januari 2009 02:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zijn idd maximaal 3/4 letters, Jon lijkt me het meest waarschijnlijke.
quote:Op maandag 12 januari 2009 07:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het zou ook verklaren waarom Dennis zijn belofte kon doen aan Jon in het topitospel. "Ik vertel jou wie niet de mol is, als ik de vrijstelling krijg." Daar zou Jon helemaal niks aan gehad hebben dus.
Niet opgevallen, heb je daar caps van?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:11 schreef zeeuwse het volgende:
Een aantal zaken die mij opgevallen zijn:
-Vivienne staat iedere keer heel raar met haar benen. Gekruisd of heel raar wijd (?)
- Sebastiaan die in de fabriekshal 'ineens' zijn camera gaat checken en er dan achter komt dat er een cameraatje op zijn helm zit. Waar komt dit ineens vandaan? Hij heef toch geen reden om aan te nemen dat er iets met die camera aan de hand is? Bovendien is Dennis helemaal in het begin al naar die specifieke camera gelopen, maar heeft niets over de camera-helm gezegd.
Nu even niet nee, zit op mijn werk...quote:Op maandag 12 januari 2009 11:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Niet opgevallen, heb je daar caps van?
thx! Dat bedoelde ik inderdaad! Op de groepsfoto staat ze daarnaast nog met haar rechterbeen opzij.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:36 schreef Jabberwocky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ondanks dat ik haar als mol heb, ben ik er nog niet zo zeker van of dit wel een hint is. Sommige mensen staan gewoon zo.
Inge stond ook op elke groepsfoto een handgebaar uit te beelden, dus zo ver gezocht is het niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:44 schreef zeeuwse het volgende:
[..]
thx! Dat bedoelde ik inderdaad! Op de groepsfoto staat ze daarnaast nog met haar rechterbeen opzij.
Zat al te denken dat hier misschien een of ander alfabet uit te halen is, maar dat is natuurlijk veeeel te ver gezocht.
Wel iets om in de gaten te houden, wellicht dat de gekruiste benen een X vormen, van kruis maar aan, ik ben de mol....
Ja dat klopt, dat is ook waarom ik daaraan dacht. Maar met benen wordt dat natuurlijk een stuk lastiger, of je moet het gaan zoeken in een semafoor-achtig alfabet.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Inge stond ook op elke groepsfoto een handgebaar uit te beelden, dus zo ver gezocht is het niet.
Ja, precies ja, het is volgens mij gewoon een 'soepele' meid, ook zo iemand die altijd in kleermakerszit op de bank zitquote:Op maandag 12 januari 2009 11:36 schreef Jabberwocky het volgende:
Ondanks dat ik haar als mol heb, ben ik er nog niet zo zeker van of dit wel een hint is. Sommige mensen staan gewoon zo.
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:44 schreef zeeuwse het volgende:
[..]
thx! Dat bedoelde ik inderdaad! Op de groepsfoto staat ze daarnaast nog met haar rechterbeen opzij.
Dat is wel vaag.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:11 schreef zeeuwse het volgende:
Een aantal zaken die mij opgevallen zijn:
-Vivienne staat iedere keer heel raar met haar benen. Gekruisd of heel raar wijd (?)
- Sebastiaan die in de fabriekshal 'ineens' zijn camera gaat checken en er dan achter komt dat er een cameraatje op zijn helm zit. Waar komt dit ineens vandaan? Hij heef toch geen reden om aan te nemen dat er iets met die camera aan de hand is? {b]Bovendien is Dennis helemaal in het begin al naar die specifieke camera gelopen, maar heeft niets over de camera-helm gezegd.[/b]
Dat geloof ik wel.. In het dagboek van de mol staat ook dat hij niet van tevoren wist dat hij/zij de mol zou zijn. Dat kan natuurlijk dat gelogen zijn, maar toch.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:55 schreef sverbern het volgende:
Wat ik dan weer niet geloof, is dat de oud-mollen de mol gekozen hebben. Ik denk dat er al lang een mol bekend was en dit eerste spel alleen maar een spel was. Een waar widm-openingsspel!
Rick had een shirt aan met daarop de tekst: "ticket to paradise"... er wordt beweerd dat WIDM niet in Noord-ierland blijft, maar naar een "paradijs" gaat in een van de volgende afleveringen. Wanneer de deelnemers stemmen op Rick als mol, komen zij dus wss ook in het paradijs. Wat rick dus het "ticket-to-paradise" maakt.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dat is wel vaag.
Wat is eigenelijk de 'ticket to paradise-theorie' m.b.t. Rick?
Het kan misschien ook dat hij mol intypt? Als hint?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:53 schreef Irving het volgende:
[..]
Mja ik had weinig inspiratie vanmiddag ervoor maar omdat ik laatste post had moest iemand m weer snel openen -.- Jij (of een mod die de titel kan editten) mag hem verzinnen als je wilt
[..]
Mja, maar dan moet Dennis wel erg snel typen, want het lijkt erop alsof hij net begon met typen en maar maximaal 4 letters intypte. Ik kan er dus echt geen touw aan vastknopen -.- Kzal proberen een scherpe gif-file ofzo ervan te maken.
Edit: Dit is m dan denk ik:
[ afbeelding ]
Het is hoogstwaarschijnlijk geen Paula, Hans en Rick, want tijdens de test zegt Dennis dat hij hen verdenkt. Nu ik deze GIF eigenlijk zie ben ik er ineens vrij zeker van dat hij Jon typt.
Tering, zou idd ook goed kunnen..quote:Op maandag 12 januari 2009 15:45 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Het kan misschien ook dat hij mol intypt? Als hint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |