Je weet wat voor dag het vandaag is he?quote:Op zondag 11 januari 2009 13:43 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga zo idd boodschappen doen
bij P is het normaal geloof ikquote:Op zondag 11 januari 2009 13:47 schreef EchnaDarr het volgende:
Ow crap, gooi ik het topic dicht:
[..]
Je weet wat voor dag het vandaag is he?
We hebben haar uit het asiel gehaald toen ze waarschijnlijk 10 maanden was, daar hebben ze het dus goed gedaan in de tijd dat ze er zat. Als ik Bep zeg weet ze dat ze iets gedaan heeft wat niet mocht en kijkt ze altijd wat angstig naar mequote:Op zondag 11 januari 2009 11:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dan heb jij het van kitten af aan goed aangepakt door niet poes te gaan roepenMet bounty hebben we er ook echt op gelet dat we niet allerlei bijnamen gingen gebruiken. Moesten bv opletten om niet steeds 'beest' te zeggen
Anders hadden we nu poes en beest gehad
Bij hem is de Appie op zondag openquote:Op zondag 11 januari 2009 13:50 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Zeg, hou eens op voor P te antwoorden...
Yupquote:Op zondag 11 januari 2009 13:47 schreef EchnaDarr het volgende:
Ow crap, gooi ik het topic dicht:
[..]
Je weet wat voor dag het vandaag is he?
AH in Valkenswaard is volgens mij ook gewoon op zondag open, niks randstadquote:Op zondag 11 januari 2009 16:34 schreef Erasmo het volgende:
Randstad he![]()
Ik heb echt heerlijk geschaatst vandaag
Die in Middelburg en in Vlissingen als ik het goed heb ook.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
AH in Valkenswaard is volgens mij ook gewoon op zondag open, niks randstad
Appie op het station = AH To Go. Da's niet helemaal hetzelfde als een normale AHquote:Op zondag 11 januari 2009 17:50 schreef ultra_ivo het volgende:
Appie op het station hier ook. En anders fiets ik gewoon ff naar Smeermaas of Cheratte.
toch ook duurder?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Appie op het station = AH To Go. Da's niet helemaal hetzelfde als een normale AH
ik nooitquote:Op zondag 11 januari 2009 18:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Joah, volgens mij wel. Kom er niet zo vaak eigenlijk.
De AH is hier dan ook de enige winkel waarvan ik (vrijwel zeker) weet dat hij op zondag open is. Van mij hoeft 't ook helemaal niet, maar ze doen maarquote:Op zondag 11 januari 2009 19:07 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik woon dan wel in de randstad, maar hier zijn de winkels nooit open hoor op zondag. Zeker de supermarkten niet, enige oplossing is dan het benzinestation...
dat is niet slim...quote:Op zondag 11 januari 2009 21:09 schreef Ynske het volgende:
Brrrrrrrrrr, ben terug in Utrecht, t raam heeft hier sinds 18 december opengestaan...
juist wel. lekker doorgeluchtquote:
dan mag je van geluk spreken dat er geen vuurwerk of ander gespuis naar binnen is gekomen door dat raamquote:Op zondag 11 januari 2009 21:09 schreef Ynske het volgende:
Brrrrrrrrrr, ben terug in Utrecht, t raam heeft hier sinds 18 december opengestaan...
Dat wel jaquote:Op maandag 12 januari 2009 09:51 schreef Ronhui het volgende:
Goedemorgen allen, was er nog koffie toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |