Als ze weer de koffers pakken en lekker een leeg staatje in de VS annexeren zijn we allemaal weer blij.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Jawel, maar de Joden hebben na WO2 dat stuk land toegewezen gekregen en die gaan daar echt nooit meer weg. Dat is een onoplosbaar probleem (hoewel, voor elk probleem is wel een Final Solution te bedenken, maar dat is weer een ander verhaal)
Je bedoelt Israel? Want Hamas krijgt geen geld van VN/EU/USA, Israel welquote:Op zondag 11 januari 2009 12:17 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Eentje is genoeg.
Zal ook wel niet mogen van human right watch, alsof het er niet dik bovenop ligt dat die club simpelweg z'n bestaansrecht ontleent aan klagen over oorlog... Zo hopen ze weer subsidie binnen te harken.
Wow! Wat een supergoeie oplossing man! Hier zullen ze wat aan hebben!quote:Op zondag 11 januari 2009 12:28 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Als ze weer de koffers pakken en lekker een leeg staatje in de VS annexeren zijn we allemaal weer blij.
Ik zie zelf meer in die Final Solution, maargoed, dat mag je natuurlijk niet hardop zeggenquote:Op zondag 11 januari 2009 12:28 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Als ze weer de koffers pakken en lekker een leeg staatje in de VS annexeren zijn we allemaal weer blij.
Het is de enige redelijke oplossing. Dat de Joden per sé Israel willen hebben omdat dat het Beloofde Land volgens de Torah maakt de situatie ernstig.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:42 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Wow! Wat een supergoeie oplossing man! Hier zullen ze wat aan hebben!
Ik bedoelde human right watch!quote:Op zondag 11 januari 2009 12:30 schreef Zith het volgende:
[..]
Je bedoelt Israel? Want Hamas krijgt geen geld van VN/EU/USA, Israel wel
My thoughts exactly!quote:Op zondag 11 januari 2009 12:49 schreef Jorwol het volgende:
Pff, word dat gejank daar ook wel een beetje zat. Israël heeft al stukken land weer aan Palestina teruggegeven en dergelijke, maar vind je het heeeeeeuuul gek dat Israël eens een keihard offensief pleegt als die tyfusHamasjes raketten blijven afvuren?
Als ik bevelhebben van het Israëlische leger was had ik heel die Gazastrook met de grond gelijk gemaakt. Iedereen die daar weg wil, mag weg, whop, iedereen die blijft, eigen schuld.
Net als al die kutkinderen die daar met stenen gaan lopen gooien en dan janken als ze voor hun flikker worden geschoten.
Er was een wapenstilstand.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:49 schreef Jorwol het volgende:
Pff, word dat gejank daar ook wel een beetje zat. Israël heeft al stukken land weer aan Palestina teruggegeven en dergelijke, maar vind je het heeeeeeuuul gek dat Israël eens een keihard offensief pleegt als die tyfusHamasjes raketten blijven afvuren?
Als ik bevelhebben van het Israëlische leger was had ik heel die Gazastrook met de grond gelijk gemaakt. Iedereen die daar weg wil, mag weg, whop, iedereen die blijft, eigen schuld.
Net als al die kutkinderen die daar met stenen gaan lopen gooien en dan janken als ze voor hun flikker worden geschoten.
1. Hamasquote:Op zondag 11 januari 2009 13:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Er was een wapenstilstand.
Door wie die wapenstilstand werd gebroken, mag je 2x raden.
Het was 2.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:05 schreef vosss het volgende:
[..]
1. Hamas
2. Israel
Dit is natuurlijk een prijsvraag van lik me vestje. Er zijn 2 partijen en er mag 2x geraden worden.
WINNEN WINNEN WINNEN!!! ALTIJD PRIJS!!!!
Het lijkt verdomme wel of ik op de kermis sta!
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:08 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het was 2.
Daarop begon Hamas dus wat raketjes te schieten die wel zeker een autoruit en een dak beschadigde.
Daarop begon Israël dit offensief, want het was toch wel zo eng dat eigenlijk van alles geraakt kon worden.
En dan zeggen users dat het allemaal de schuld van de raketwerpende Hamas is.
Wat is daar zo 'quote:
Ze zouden een bom moeten gooien op al die hamasbroeders van je.quote:
Ik heb niets met Hamas of Israël. Ik vind gewoon de argumentatie voor deze 'oorlog' buitengewoon mager.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Ze zouden een bom moeten gooien op al die hamasbroeders van je.
Ow wacht even,. dat zijn ze al aan het doen!!
Dat zijn ze bijna altijd, bij welke oorlog dan ookquote:Op zondag 11 januari 2009 13:15 schreef Yildiz het volgende:
Ik vind gewoon de argumentatie voor deze 'oorlog' buitengewoon mager.
Wat dus maakt dat ik het erg vreemd vind als mensen zich sterk achter een bepaalde kant scharen.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zijn ze bijna altijd, bij welke oorlog dan ook
Jamaar als niemand een kant zou kiezen dan zou die hele oorlog er ook niet zijn!!!quote:Op zondag 11 januari 2009 13:20 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wat dus maakt dat ik het erg vreemd vind als mensen zich sterk achter een bepaalde kant scharen.
Exact.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Jamaar als niemand een kant zou kiezen dan zou die hele oorlog er ook niet zijn!!!
Dit bedoel ik dus.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:34 schreef BK_102 het volgende:
Direct een grote neutronenbom op Hamas en klaar. Lekker Israël beschieten en dan denken dat ze niks terug doen ?
Israël heeft mijn vote.
Duidelijk te merken dat het overgrote deel terroristen zijn die uitgeroeit moeten worden !
Jij spoort niet!quote:Op zondag 11 januari 2009 13:08 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het was 2.
Daarop begon Hamas dus wat raketjes te schieten die wel zeker een autoruit en een dak beschadigde.
Daarop begon Israël dit offensief, want het was toch wel zo eng dat eigenlijk van alles geraakt kon worden.
En dan zeggen users dat het allemaal de schuld van de raketwerpende Hamas is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |