Serieus, wat gebeurde er?quote:Op zondag 11 januari 2009 10:49 schreef Happel het volgende:
Ik heb gisteren ook gedroomd over Unreal.
quote:Op zondag 11 januari 2009 10:49 schreef Happel het volgende:
Doe maar nietquote:Op zondag 11 januari 2009 10:29 schreef Paul het volgende:
Toen ik dit allemaal mee had gemaakt dacht ik wow hiervan ga ik een topic over openen op fok.
Lach jij maar, volgende unreal droom ga jij vast mij neerknallenquote:
Nou, wat er zoal gebeurd tijdens een game alleen dan fysiek. Het was CTF en ik liep richting de vlag van de rooien, terwijl ik iedereen op mijn weg een kogel door de kop joeg met mijn sniper rifle.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 11:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou, wat er zoal gebeurd tijdens een game alleen dan fysiek. Het was CTF en ik liep richting de vlag van de rooien, terwijl ik iedereen op mijn weg een kogel door de kop joeg met mijn sniper rifle.
Kreeg de vlag te pakken en vervolgde mijn weg, gesteund door Jojoortje en Sjimz, om als overwinnaar terug te komen in het kamp van de blauwen.
Misschien moet Youp dit maar doen bij zijn nieuwe showquote:Op zondag 11 januari 2009 11:11 schreef Mendeljev het volgende:
Dat lijkt me overigens wel geniaal. Stukjes van je sjaal afknippen zodat iedereen een stukje van jou meeneemt!!!
quote:Op zondag 11 januari 2009 10:49 schreef Happel het volgende:
Niet alleen in de volgende unrealdroomquote:Op zondag 11 januari 2009 10:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Lach jij maar, volgende unreal droom ga jij vast mij neerknallen
Alsof dat voorheen wel zo was.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:26 schreef Schatgraver het volgende:
Ik droomde dat Paultjuhhh zijn naam veranderde in Paul en sindsdien geen kwaliteitstopics meer kon maken
FOK!kers spelen Unreal #8: GGquote:Op zondag 11 januari 2009 12:27 schreef Adelante het volgende:
Unreal Tournament
mooie tijden waren dat...
In mijn droom dacht ik van , ik ga hier een topic over openen als ik thuis ben van de MAC en de beschietingenquote:Op zondag 11 januari 2009 12:34 schreef Quyxz_ het volgende:
Had je in je droom al door dat je droomde? Of dacht je alleen ik open hier een topic over als ik zo thuis ben?
Doe dan leuk mee!quote:Op zondag 11 januari 2009 12:27 schreef Adelante het volgende:
Unreal Tournament
mooie tijden waren dat...
Dan moet ik eerst die game weer ergens op gaan zoeken en installeren...quote:
Die kan je vast wel ergens anders vinden, waar durf ik alleen niet te zeggen tegen een blauwequote:Op zondag 11 januari 2009 13:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst die game weer ergens op gaan zoeken en installeren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
[..]
Nou, wat er zoal gebeurd tijdens een game alleen dan fysiek. Het was CTF en ik liep richting de vlag van de rooien, terwijl ik iedereen op mijn weg een kogel door de kop joeg met mijn sniper rifle.
Kreeg de vlag te pakken en vervolgde mijn weg, gesteund door Jojoortje en Sjimz, om als overwinnaar terug te komen in het kamp van de blauwen.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |