Hier heb je er nog 1quote:Op zondag 11 januari 2009 18:30 schreef Lightning_NL het volgende:
Dankjewel Mevrouwhopjes83. Dit illustreert precies mijn punt over het type mensen dat Hamas steunt en daarvoor demonstreert.
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:35 schreef Meki het volgende:
Pro-israeliers zijn vaak kwaad-willende mensen die graag verderf en bloed en oorlog willen zien.
Pro-Palestina zijn vaak vrede-willende voor rechtvaardigheid en vrede.
En duidelijk reageert een duidelijke pro-Amerikaanse en duidelijk iemand voor israel er zo cynisch op.quote:
Weinig verrassend. Wel weer erg vooroordeelbevestigend.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:22 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Demonstrerende jongeren Rotterdam zorgen voor onrust
http://www.telegraaf.nl/b(...)ongeren_R_dam__.html
ROTTERDAM - Tientallen jongeren hebben zondagmiddag in Rotterdam enkele uren gedemonstreerd tegen de aanvallen van Israël op de Gazastrook. Ze scandeerden daarbij leuzen die tegen Joden waren gericht, droegen Marokkaanse en Palestijnse vlaggen en riepen dat Palestina vrij moet zijn.
De groep die vooral uit tieners bestond, dook tijdens de koopzondag op verschillende plekken in het centrum op. Mensen die niet van hun gedrag en geroep gediend waren, vielen ze verbaal aan. De jongeren belaagden een beveiliger van de Beurstraverse (de Koopgoot) en een raadslid van Leefbaar Rotterdam kreeg een schop tegen zijn knie. Hij wil donderdag in de gemeenteraad het gedrag van de jongeren en hoe daartegen op te treden bespreken.
Ook zaterdag hielden jongeren een onaangekondigde demonstratie in het centrum van de Maasstad. Toen was het even onrustig op de markt.
Of tot anti-semieten of nazi's. Ook zo intelligent.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:27 schreef yyentle het volgende:
[..]
Mensen die anderen mensen,vanwege het afkeuren van de acties van Israel, om die reden bombarderen tot "vriend van Palestina", getuigen ook niet meteen van het hebben van een overdosis intelligentie.
Best veel, 30.000. Krijg je altijd incidentjes.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Hier heb je er nog 1![]()
Groot Gaza-protest in Brussel
BRUSSEL - In Brussel zijn zondag 30.000 actievoerders de straat opgegaan om te betogen tegen het Israëlische offensief in de Gazastrook. In de marge van de betoging vonden enkele incidenten plaats. Dat meldde de Brusselse politie.
Actievoerders kantelden een auto. Tien andere voertuigen raakten beschadigd. Ook de ruiten van een bushokje sneuvelden. De politie moest het waterkanon inzetten om de situatie onder controle te krijgen.
De betogers in Brussel eisten dat het geweld tegen Palestijnse burgers in de Gazastrook onmiddellijk stopt. Ook werd opgeroepen tot een boycot van Israëlische producten. Anderen eisten een opschorting van de samenwerkingsakkoorden tussen de EU en Israël.
Talrijke demonstranten zwaaiden met Palestijnse vlaggen. Op hun spandoeken stonden slogans als 'Israël moordenaar'.
Je wilt gewoon niet lezen. Op de post waarin ik aangeeft dat het praktisch en technisch onmogelijk is om vanuit een afgelegen bergdorp te gaan protesteren negeer je gewoon. Ook geef ik aan dat men niet op de spandoeken zal vermelden dat men er geen klap vanaf weet.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, je maakt een causaal verband op basis van eigen ervaring en kennis. Zoiets van "ah dit en dat dorpje, daar ben ik naartoe gegaan en die mensen waren achterlijk, hadden geen kennis , dus is een willekeurige demonstratie in Zuid- Amerika tegen Israël vooropgezet, want die mensen zijn achterlijke en dom en weten niet eens waar Israël ligt."
Maar goed, je hebt dus kortweg geen enkel bewijs, het is een vermoeden. Bedankt voor de bevestiging.
- edit -quote:Op zondag 11 januari 2009 18:22 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Demonstrerende jongeren Rotterdam zorgen voor onrust
http://www.telegraaf.nl/b(...)ongeren_R_dam__.html
ROTTERDAM - Tientallen jongeren hebben zondagmiddag in Rotterdam enkele uren gedemonstreerd tegen de aanvallen van Israël op de Gazastrook. Ze scandeerden daarbij leuzen die tegen Joden waren gericht, droegen Marokkaanse en Palestijnse vlaggen en riepen dat Palestina vrij moet zijn.
De groep die vooral uit tieners bestond, dook tijdens de koopzondag op verschillende plekken in het centrum op. Mensen die niet van hun gedrag en geroep gediend waren, vielen ze verbaal aan. De jongeren belaagden een beveiliger van de Beurstraverse (de Koopgoot) en een raadslid van Leefbaar Rotterdam kreeg een schop tegen zijn knie. Hij wil donderdag in de gemeenteraad het gedrag van de jongeren en hoe daartegen op te treden bespreken.
Ook zaterdag hielden jongeren een onaangekondigde demonstratie in het centrum van de Maasstad. Toen was het even onrustig op de markt.
Ach, de meeste pro-Israel mensen zijn stemmers van CDA en VVD. Die mensen hebben vaak wat beters te doen dan relletjes te trappen onder het mom van een demonstratie.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:00 schreef Lightning_NL het volgende:
Dat er geen pro-Israel demonstraties zijn is trouwens een fabeltje. Eergisteren nog eentje in Den Haag. Google er maar eens op. En als je de foto's bekijkt zie je meteen een enorm verschil tussen de demonstranten. Die pro-Israel demonstranten zien er tenminste intelligent, vredelievend en fatsoenlijk uit.
http://www.tabblo.com/studio/stories/view/1688956/?nextnav=recent
De spijker op zijn kop!!!!quote:Op zondag 11 januari 2009 17:12 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik ben voor de goeden, en tegen de slechterikken. En in dit geval zijn de Hamas terroristen de slechterikken. Honderden onschuldige burgers... Hehe, laat me niet lachen joh. Als er al veel burgerslachtoffers zouden vallen, dan komt dat doordat Hamas ze als menselijk schild gebruikt.
Waar was jij toen Hamas vele raketten per dag afvuurden op Israelische burgerdoelen? Het is hier gewoon een gevecht tussen het beschaafde westen en een middeleeuws gewelddadig kutvolk.
Lijkt me duidelijk...een edit...quote:
Een beetje flauw is het wel. Hier in dit topic hadden we er ook eentje die meteen begon te schelden. Op de demonstratie gebeurde dat ook. Ik vind het typisch. Mag toch?quote:
Geen idee wat je geschreven hebt, maar een edit zegt m.i. toch wat over de toon van je post, of zit ik er ver naast?quote:Op maandag 12 januari 2009 00:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een beetje flauw is het wel. Hier in dit topic hadden we er ook eentje die meteen begon te schelden. Op de demonstratie gebeurde dat ook. Ik vind het typisch. Mag toch?
Mensen die het woord beschaving gebruiken om aan te duiden dat het Westen veruit superieur is. Dat hebben we gezien inderdaad.quote:
100% eens.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:12 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik ben voor de goeden, en tegen de slechterikken. En in dit geval zijn de Hamas terroristen de slechterikken. Honderden onschuldige burgers... Hehe, laat me niet lachen joh. Als er al veel burgerslachtoffers zouden vallen, dan komt dat doordat Hamas ze als menselijk schild gebruikt.
Waar was jij toen Hamas vele raketten per dag afvuurden op Israelische burgerdoelen? Het is hier gewoon een gevecht tussen het beschaafde westen en een middeleeuws gewelddadig kutvolk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |