abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64922031
Dankjewel Mevrouwhopjes83. Dit illustreert precies mijn punt over het type mensen dat Hamas steunt en daarvoor demonstreert.
pi_64922370
quote:
Op zondag 11 januari 2009 18:30 schreef Lightning_NL het volgende:
Dankjewel Mevrouwhopjes83. Dit illustreert precies mijn punt over het type mensen dat Hamas steunt en daarvoor demonstreert.
Hier heb je er nog 1

Groot Gaza-protest in Brussel

BRUSSEL - In Brussel zijn zondag 30.000 actievoerders de straat opgegaan om te betogen tegen het Israëlische offensief in de Gazastrook. In de marge van de betoging vonden enkele incidenten plaats. Dat meldde de Brusselse politie.

Actievoerders kantelden een auto. Tien andere voertuigen raakten beschadigd. Ook de ruiten van een bushokje sneuvelden. De politie moest het waterkanon inzetten om de situatie onder controle te krijgen.

De betogers in Brussel eisten dat het geweld tegen Palestijnse burgers in de Gazastrook onmiddellijk stopt. Ook werd opgeroepen tot een boycot van Israëlische producten. Anderen eisten een opschorting van de samenwerkingsakkoorden tussen de EU en Israël.

Talrijke demonstranten zwaaiden met Palestijnse vlaggen. Op hun spandoeken stonden slogans als 'Israël moordenaar'.
pi_64924188
Pro-israeliers zijn vaak kwaad-willende mensen die graag verderf en bloed en oorlog willen zien.
Pro-Palestina zijn vaak vrede-willende voor rechtvaardigheid en vrede.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_64924348
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:35 schreef Meki het volgende:
Pro-israeliers zijn vaak kwaad-willende mensen die graag verderf en bloed en oorlog willen zien.
Pro-Palestina zijn vaak vrede-willende voor rechtvaardigheid en vrede.

pi_64924419
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:39 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

En duidelijk reageert een duidelijke pro-Amerikaanse en duidelijk iemand voor israel er zo cynisch op.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_64926766
Dit topic gaat nergens meer over hè? Vakkundig kapot-gebasht door een paar users die alleen op elkaar aan het inhakken zijn. Kan het ook on-topic, of zal ik dit topic maar sluiten?
pi_64926997
- edit -

Praat ik Chinees ofzo? Kappen nu !

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2009 20:55:26 (Userbash) ]
pi_64927135
MEKI
  zondag 11 januari 2009 @ 20:52:13 #134
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64927228
quote:
Op zondag 11 januari 2009 18:22 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Demonstrerende jongeren Rotterdam zorgen voor onrust

http://www.telegraaf.nl/b(...)ongeren_R_dam__.html

ROTTERDAM - Tientallen jongeren hebben zondagmiddag in Rotterdam enkele uren gedemonstreerd tegen de aanvallen van Israël op de Gazastrook. Ze scandeerden daarbij leuzen die tegen Joden waren gericht, droegen Marokkaanse en Palestijnse vlaggen en riepen dat Palestina vrij moet zijn.

De groep die vooral uit tieners bestond, dook tijdens de koopzondag op verschillende plekken in het centrum op. Mensen die niet van hun gedrag en geroep gediend waren, vielen ze verbaal aan. De jongeren belaagden een beveiliger van de Beurstraverse (de Koopgoot) en een raadslid van Leefbaar Rotterdam kreeg een schop tegen zijn knie. Hij wil donderdag in de gemeenteraad het gedrag van de jongeren en hoe daartegen op te treden bespreken.

Ook zaterdag hielden jongeren een onaangekondigde demonstratie in het centrum van de Maasstad. Toen was het even onrustig op de markt.
Weinig verrassend. Wel weer erg vooroordeelbevestigend.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zondag 11 januari 2009 @ 20:53:12 #135
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_64927269
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:27 schreef yyentle het volgende:

[..]

Mensen die anderen mensen,vanwege het afkeuren van de acties van Israel, om die reden bombarderen tot "vriend van Palestina", getuigen ook niet meteen van het hebben van een overdosis intelligentie.
Of tot anti-semieten of nazi's. Ook zo intelligent.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_64927552
quote:
Op zondag 11 januari 2009 18:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Hier heb je er nog 1

Groot Gaza-protest in Brussel

BRUSSEL - In Brussel zijn zondag 30.000 actievoerders de straat opgegaan om te betogen tegen het Israëlische offensief in de Gazastrook. In de marge van de betoging vonden enkele incidenten plaats. Dat meldde de Brusselse politie.

Actievoerders kantelden een auto. Tien andere voertuigen raakten beschadigd. Ook de ruiten van een bushokje sneuvelden. De politie moest het waterkanon inzetten om de situatie onder controle te krijgen.

De betogers in Brussel eisten dat het geweld tegen Palestijnse burgers in de Gazastrook onmiddellijk stopt. Ook werd opgeroepen tot een boycot van Israëlische producten. Anderen eisten een opschorting van de samenwerkingsakkoorden tussen de EU en Israël.

Talrijke demonstranten zwaaiden met Palestijnse vlaggen. Op hun spandoeken stonden slogans als 'Israël moordenaar'.
Best veel, 30.000. Krijg je altijd incidentjes.
Die demonstratie in Rotterdam (zie: Op zondag 11 januari 2009 18:22 schreef MevrouwHopjes83 het volgende: ) was natuurlijk gewoon bullshit.
pi_64927720
Op zondag 11 januari 2009 17:32 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Om daarbij nog eens toe te voegen ben ik zelf ook geen luie criminele uitkeringstrekker (maar dus wel een uitkeringstrekker )

Ook gooi ik liever niet mijn schoenen ergens tegenaan (niet?, moet je eens doen, lucht op!) of steek ik vlaggen in de fik. (ok)

Nee, ik ben gewoon beschaafd. ( ehmmmm .... )

En dat kan ik niet zeggen van die baardapen (ho eens even!)

Mja, nog een paar dagen en die achterlijke terroristische Hamas van jullie is niet meer
(Hier ben ik het dan mee eens. )

pi_64934385
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, je maakt een causaal verband op basis van eigen ervaring en kennis. Zoiets van "ah dit en dat dorpje, daar ben ik naartoe gegaan en die mensen waren achterlijk, hadden geen kennis , dus is een willekeurige demonstratie in Zuid- Amerika tegen Israël vooropgezet, want die mensen zijn achterlijke en dom en weten niet eens waar Israël ligt."

Maar goed, je hebt dus kortweg geen enkel bewijs, het is een vermoeden. Bedankt voor de bevestiging.
Je wilt gewoon niet lezen. Op de post waarin ik aangeeft dat het praktisch en technisch onmogelijk is om vanuit een afgelegen bergdorp te gaan protesteren negeer je gewoon. Ook geef ik aan dat men niet op de spandoeken zal vermelden dat men er geen klap vanaf weet.

Jij hebt duidelijk geen kennis van zaken en je negeert valide argumenten.
pi_64934415
quote:
Op zondag 11 januari 2009 18:22 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Demonstrerende jongeren Rotterdam zorgen voor onrust

http://www.telegraaf.nl/b(...)ongeren_R_dam__.html

ROTTERDAM - Tientallen jongeren hebben zondagmiddag in Rotterdam enkele uren gedemonstreerd tegen de aanvallen van Israël op de Gazastrook. Ze scandeerden daarbij leuzen die tegen Joden waren gericht, droegen Marokkaanse en Palestijnse vlaggen en riepen dat Palestina vrij moet zijn.

De groep die vooral uit tieners bestond, dook tijdens de koopzondag op verschillende plekken in het centrum op. Mensen die niet van hun gedrag en geroep gediend waren, vielen ze verbaal aan. De jongeren belaagden een beveiliger van de Beurstraverse (de Koopgoot) en een raadslid van Leefbaar Rotterdam kreeg een schop tegen zijn knie. Hij wil donderdag in de gemeenteraad het gedrag van de jongeren en hoe daartegen op te treden bespreken.

Ook zaterdag hielden jongeren een onaangekondigde demonstratie in het centrum van de Maasstad. Toen was het even onrustig op de markt.
- edit -

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2009 23:57:17 (Userbash) ]
  zondag 11 januari 2009 @ 23:48:41 #140
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_64934447
Waarom worden mijn vooroordelen weer bevestigt.

GO Israel!!!!
pi_64934465
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:00 schreef Lightning_NL het volgende:
Dat er geen pro-Israel demonstraties zijn is trouwens een fabeltje. Eergisteren nog eentje in Den Haag. Google er maar eens op. En als je de foto's bekijkt zie je meteen een enorm verschil tussen de demonstranten. Die pro-Israel demonstranten zien er tenminste intelligent, vredelievend en fatsoenlijk uit.

http://www.tabblo.com/studio/stories/view/1688956/?nextnav=recent
Ach, de meeste pro-Israel mensen zijn stemmers van CDA en VVD. Die mensen hebben vaak wat beters te doen dan relletjes te trappen onder het mom van een demonstratie.
  zondag 11 januari 2009 @ 23:50:09 #142
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_64934495
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:12 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Ik ben voor de goeden, en tegen de slechterikken. En in dit geval zijn de Hamas terroristen de slechterikken. Honderden onschuldige burgers... Hehe, laat me niet lachen joh. Als er al veel burgerslachtoffers zouden vallen, dan komt dat doordat Hamas ze als menselijk schild gebruikt.
Waar was jij toen Hamas vele raketten per dag afvuurden op Israelische burgerdoelen? Het is hier gewoon een gevecht tussen het beschaafde westen en een middeleeuws gewelddadig kutvolk.
De spijker op zijn kop!!!!
  Moderator maandag 12 januari 2009 @ 00:12:08 #143
236264 crew  capricia
pi_64935089
quote:
Op zondag 11 januari 2009 23:47 schreef Halcon het volgende:

[..]

- edit -
Lijkt me duidelijk...een edit...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 12 januari 2009 @ 00:16:06 #144
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_64935193
Het is niet te geloven. Die kleuters daarginds kan je geen moment alleen laten in die zandbak, en dan zitten we in Europa weer met gezeik in de steden.
Nou, als er één les te leren is van die gezeik de afgelopen 60 jaar is het wel: beslis nooit iets op basis van een schuldgevoel. Dan krijg je dus dit.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_64935211
quote:
Op maandag 12 januari 2009 00:12 schreef capricia het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk...een edit...
Een beetje flauw is het wel. Hier in dit topic hadden we er ook eentje die meteen begon te schelden. Op de demonstratie gebeurde dat ook. Ik vind het typisch. Mag toch?
  Moderator maandag 12 januari 2009 @ 00:20:04 #146
236264 crew  capricia
pi_64935308
quote:
Op maandag 12 januari 2009 00:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een beetje flauw is het wel. Hier in dit topic hadden we er ook eentje die meteen begon te schelden. Op de demonstratie gebeurde dat ook. Ik vind het typisch. Mag toch?
Geen idee wat je geschreven hebt, maar een edit zegt m.i. toch wat over de toon van je post, of zit ik er ver naast?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 12 januari 2009 @ 00:24:43 #147
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64935410
quote:
Op zondag 11 januari 2009 23:50 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

De spijker op zijn kop!!!!
Mensen die het woord beschaving gebruiken om aan te duiden dat het Westen veruit superieur is. Dat hebben we gezien inderdaad.

En alsof Nederland de bakermat van de beschaving is. Een beetje teren op kennis en wijsheid van de oude Grieken en Romeinen.
  maandag 12 januari 2009 @ 00:37:46 #148
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64935771
Volgende keer maar weer gewoon de ME er opaf, zoals we ook met die voetbalidioten doen. En met scherp schieten natuurlijk.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_64935888
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:12 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Ik ben voor de goeden, en tegen de slechterikken. En in dit geval zijn de Hamas terroristen de slechterikken. Honderden onschuldige burgers... Hehe, laat me niet lachen joh. Als er al veel burgerslachtoffers zouden vallen, dan komt dat doordat Hamas ze als menselijk schild gebruikt.
Waar was jij toen Hamas vele raketten per dag afvuurden op Israelische burgerdoelen? Het is hier gewoon een gevecht tussen het beschaafde westen en een middeleeuws gewelddadig kutvolk.
100% eens.
pi_64935987
Halcon greep een nieuwsbericht aan om - in dit geval - Mutant01 te bashen. Die manier van 'discussiëren' moet afgelopen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')