is een binnenbandgevoel he??quote:Op zondag 11 januari 2009 00:36 schreef Sjibble het volgende:
Al een lange tijd heb ik last van een opgeblazen gevoel, en zwemmen wil ook niet meer lukken.
Ik ben ermee naar het ziekenhuis geweest en ze hebben geconstateerd dat ik de ziekte van Drijver heb?
Ze hebben me doodgegooid met medische termen, maar wat houdt dit nou precies in.
En kan ik dit verhelpen door Zink-tabletten te slikken?
Nee ik heb liever dat jullie grappen maken zoals "Last met zwemmenquote:
Je drijft in je eigen shit zoiets?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:38 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Nee ik heb liever dat jullie grappen maken zoals "Last met zwemmen, het gaat je beter af als je drijft
"
In eerste instantie geloofde ik het nog ookquote:Op zondag 11 januari 2009 00:36 schreef Sjibble het volgende:
Al een lange tijd heb ik last van een opgeblazen gevoel, en zwemmen wil ook niet meer lukken.
Ik ben ermee naar het ziekenhuis geweest en ze hebben geconstateerd dat ik de ziekte van Drijver heb?
Ze hebben me doodgegooid met medische termen, maar wat houdt dit nou precies in.
quote:En kan ik dit verhelpen door Zink-tabletten te slikken?
quote:Op zondag 11 januari 2009 01:33 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi, ik ben Bill Gates en heb MS.
nicequote:Op zondag 11 januari 2009 01:33 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gewoon 2 verschillende mensenquote:Op zondag 11 januari 2009 01:46 schreef zaadvragendeoog het volgende:
TS heeft in ieder geval geen last meer van zwembandjes
TS:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 januari 2009 11:44 schreef Hyman het volgende:
Moet je even Joran v/d Sloot bellen, die kan je wel laten zinken
mwah, ik denk dat de middelste blij zou zijn als ze dat zou hebbenquote:
...maar tegenwoordig schijnt hij ernstig last van gewichtsverlies en wormen te hebben.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:40 schreef RIGGER het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had altijd al last van Claustrofobie.
Het schijnt wel dat modder goed is voor de huid, dus wellicht heeft hij wel een babyzacht huidje.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:52 schreef ToT het volgende:
[..]
...maar tegenwoordig schijnt hij ernstig last van gewichtsverlies en wormen te hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |