met witte strepen ? die cool ja...quote:Op zondag 11 januari 2009 19:39 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Haha! Nee hoor, nog niet.
Hij heeft trouwens een hele mooie trainingsbroek van Adidas gekocht. In hetlichtblauw
![]()
Ik weet nog niet hoe dat flimpjes uploaden werkt
Omdat je in Egypte echt al zeker weet dat je van te voren overal tien keer zoveel voor betaald dan je hoort te betalen, je elke dag tientallen keren opgelicht wordt, enz. Ik kan dat echt niet hebben en wil ook nooit daar gewoon op vakantie. Tenzij ik met Egyptische mensen mee kan. Maar dat wil ik eigenlijk ook niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
In alle exotische oorden met veel zon is wel iets cultureels te doen hoor, dus waarom NIET Egypte?.
Ze zijn toch niet allemaal op mijn dagboek gebaseerd he?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is Dirk nou stiekem de seksscenes in mijn boek aan het opzoeken?
Jij hebt het boek gelezen... In deel twee zit (tot nu toe) nog maar een seksscene en een terugblik op eentje (dus een samenvatting). En ik ben op de helft. Dus Stroek kan het in de trein lezen zonder krantje nodig te hebbenquote:Op zondag 11 januari 2009 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze zijn toch niet allemaal op mijn dagboek gebaseerd he?
Het is een all-inclusive resort. Dat wil zeggen: 1x betalen en de rest van de vakantie niets te maken met egyptische schloty's of wat ze daar ook hebben. Buiten de muren van het resort komen we niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:49 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Omdat je in Egypte echt al zeker weet dat je van te voren overal tien keer zoveel voor betaald dan je hoort te betalen, je elke dag tientallen keren opgelicht wordt, enz. Ik kan dat echt niet hebben en wil ook nooit daar gewoon op vakantie. Tenzij ik met Egyptische mensen mee kan. Maar dat wil ik eigenlijk ook niet.![]()
Maar goed als je dat wel kan hebben en kunt relativeren dan is het best leuk hoor.
Hou je vooral niet in!quote:Op zondag 11 januari 2009 19:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij hebt het boek gelezen... In deel twee zit (tot nu toe) nog maar een seksscene en een terugblik op eentje (dus een samenvatting). En ik ben op de helft. Dus Stroek kan het in de trein lezen zonder krantje nodig te hebben
Ah, dat is prima dan!quote:Op zondag 11 januari 2009 20:00 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Het is een all-inclusive resort. Dat wil zeggen: 1x betalen en de rest van de vakantie niets te maken met egyptische schloty's of wat ze daar ook hebben. Buiten de muren van het resort komen we niet.
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:03 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ah, dat is prima dan!Waar gaan jullie heen; Dahab? Luxor? Aswan? Sharm el-Sheik (zoiets
)?
Ik doe de seks alleen als het nut heeft voor het verhaal. En seks heeft nu eenmaal meer impact op je als je jong bent of als het met een bijzonder iemand is. En in dit boek zijn andere dingen belangrijkerquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:07 schreef Pjederdy het volgende:
[..]![]()
![]()
je noemt net die ene op waar we heen gaan: Hurghada. Zijn we al eerder geweest en is prima bevallen!
sex heft altijd impact. Goed of slect, snel of langzaam, etc etc. Ik kan me bjna alle tijden dat ik sex heb gehad herinneren. Ja ik heb een groot geheugenquote:Op zondag 11 januari 2009 20:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik doe de seks alleen als het nut heeft voor het verhaal. En seks heeft nu eenmaal meer impact op je als je jong bent of als het met een bijzonder iemand is. En in dit boek zijn andere dingen belangrijker
Ieder z'n meug.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:18 schreef Cairon het volgende:
in een resort gaan zitten op vakantie is zo nutteloos. Als je naar een ander land gaat, dan ga je om dat land te zien, niet om opgesloten te zitten op een veredeld vakantie-park.
Ik zeg ook niet dat het geen impact heeft. Ik zeg alleen dat andere dingen prioriteit hebben. Ik kan niet ALLES beschrijven. Dan wordt het een soap.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sex heft altijd impact. Goed of slect, snel of langzaam, etc etc. Ik kan me bjna alle tijden dat ik sex heb gehad herinneren. Ja ik heb een groot geheugen
you are an enlightened personquote:Op zondag 11 januari 2009 20:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ieder z'n meug.
Zat daarstraks nog even na te denken over Angels vergelijkbare reactie, die ik in principe deel, maar ik kom er al snel op uit dat ik gewoon jaloers ben dat D&P de mogelijkheid hebben om naar Egypte te gaan en ik niet, en dat zij die kans niet benutten zoals ik waarschijnlijk zou doen. Maar aangezien het niet echt zin heeft om hen en hun vakantie te confronteren met mijn jaloezie in deze, zeg ik er gewoon niks overZe zullen ongetwijfeld een leukere tijd hebben op deze manier dan naar die verplichte piramides te gaan als ze zich daar niet voor interesseren.
Uiteindelijk is het hetzelfde als iemand die zegt "maar weet je hoeveel mensen juist geen kinderen kunnen krijgen!" als iemand een abortus laat plegen. Het gaat helemaal niet om wat anderen in die situatie zouden willen doen. Het gaat erom wat de mensen die wel in de situatie zitten willen. En het heeft weinig zin om daar je eigen mening over op te dringen, en al helemaal niet alsof het een feit is.
Ik voel me inderdaad wat licht in mijn hoofdquote:
had het niet beter kunnen omschrijvenquote:Op zondag 11 januari 2009 20:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ieder z'n meug.
Zat daarstraks nog even na te denken over Angels vergelijkbare reactie, die ik in principe deel, maar ik kom er al snel op uit dat ik gewoon jaloers ben dat D&P de mogelijkheid hebben om naar Egypte te gaan en ik niet, en dat zij die kans niet benutten zoals ik waarschijnlijk zou doen. Maar aangezien het niet echt zin heeft om hen en hun vakantie te confronteren met mijn jaloezie in deze, zeg ik er gewoon niks overZe zullen ongetwijfeld een leukere tijd hebben op deze manier dan naar die verplichte piramides te gaan als ze zich daar niet voor interesseren.
Uiteindelijk is het hetzelfde als iemand die zegt "maar weet je hoeveel mensen juist geen kinderen kunnen krijgen!" als iemand een abortus laat plegen. Het gaat helemaal niet om wat anderen in die situatie zouden willen doen. Het gaat erom wat de mensen die wel in de situatie zitten willen. En het heeft weinig zin om daar je eigen mening over op te dringen, en al helemaal niet alsof het een feit is.
het is helemaal niet erg om vanuit je eigen ik te denken, dat is nu eenmaal wat mensen doen!quote:Op zondag 11 januari 2009 20:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik voel me inderdaad wat licht in mijn hoofdterug
Eensch. Ze moeten het helemaal zelf weten. Als ze het daar en op die manier naar hun zin hebbenquote:
Oneens. Als je gewoon zeker wil zijn van zon dan kun je niet naar NL. En het is heerlijk om gewoon in een mooi resort te liggen en verwend te worden, waar dan ook. Al had ik wat exclusievers uitgezochtquote:Op zondag 11 januari 2009 20:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eensch. Ze moeten het helemaal zelf weten. Als ze het daar en op die manier naar hun zin hebbenHet is alleen niet mijn ding. Sowieso al niet, al was het in Nederland zelf. maar als ik naar een ver land ga dan wil ik het land opsnuiven en de cultuur, niet 24-7 in een resort liggen aan het zwembad, Dan kan ik ook naar Centerparcs. Maar inderdaad, ieder z'n ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |