Omdat die all-inclusive resort vakanties daar geen drol kosten.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:49 schreef Ang3l het volgende:
Waarom ga je dan in GODESNAAM naar Egypte?
In alle exotische oorden met veel zon is wel iets cultureels te doen hoor, dus waarom NIET Egypte?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:49 schreef Ang3l het volgende:
Voor de tijd van het jaar het dichtstbijzijnde mooie weer! Anders moet je over de oceanen vliegen wat het meteen 2x zo kostbaar maakt.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat je het had over alleen maar aan het zwembad liggen. Dat vind ik dan eeuwig zonde als je in zo'n land bent.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
In alle exotische oorden met veel zon is wel iets cultureels te doen hoor, dus waarom NIET Egypte?.
maar je zegt net zelf dat je de hele vakantie bij het zwembad gaat zitten?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
In alle exotische oorden met veel zon is wel iets cultureels te doen hoor, dus waarom NIET Egypte?.
Die ervaring heb ik 10 jaar geleden al opgedaan toen ik nog in de horeca werkte en er wel eens iemand van het personeel gewond raakte (glas, vechtpartijtje etc). Ik bracht ze altijd naar het ziekenhuis en op zeker moment merkte ik dat de wachttijden op de spoedeisende hulp echt omhoogschoot van 10 minuten naar meer dan een uur. Sindsdien was ik dus ook niet meer degene die naar het ziekenhuis reed.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:42 schreef Ang3l het volgende:
Nou, TMM ligt in 't ziekenhuis. Wat een drama's op de spoedeisende hulp zeg. Sowieso.... beetje vreemd he, een SPOEDeisende hulp met een WACHTkamer
En 't lijkt wel of iedereen uitglijdt. Nog nooit zoveel gebroken polsen bij mekara gezien
En nu, NU barst ik van de honger. "Kun je me ff naar het ziekenhuis rijden?" bleek toch te zijn "Kun je dan ook ondertussen blijven wachten tot ze eer weten?" en het is nu ineens 3 uur later
Er zat vanavond ook zo'n figuur in de busquote:Op zondag 11 januari 2009 18:52 schreef Ang3l het volgende:
Wat zitten er trouwens de meest mongoloïde mensen in zo'n wachtkamer zeg! Zo'n kamper maar bijven klagen dat ie er al vanaf 12:00 zat, tegen jan en alleman (het was inmiddels 17:00 en hij zat er dus al 5 uur) ..... i.p.v. dan te vragen aan de balie waarom het zo lang duurt. Gata ie uiteindelijk toch vragen, blijken ze hem vergeten te zijnKon ie nog ene uur klagen dat ze hem vergeten waren, tegen iedereen die hem maar wilde horen. I.p.v. dat je dan klaagt over jezelf dat je zo dom bent om daar 5 uur lang te gaan zitten wachten voor noppes, idioot.
Ik heb een HEKEL aan domme mensen. Echt, serieus. Een GRUWELIJKE hekel!
Ja HIW, nog meer dan aan dikke mensen
quote:
dan is turkije nog goedkoper ?!quote:Op zondag 11 januari 2009 18:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Maar dat is het niet. De enige reden dat we daarheen gaan is de zon. Dat zand en die pyramides kunnen me gestolen worden.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat je het had over alleen maar aan het zwembad liggen. Dat vind ik dan eeuwig zonde als je in zo'n land bent.
Turkije ligt meer dan 1000 km naar het noorden.quote:
Sowieso, als er al zoveel ontstoken is dan moet dat toch al veel langer aan de gang zijn? Ruikt naar verwaarloosde blaasontsteking of zo. Maar goed, ik ben geen dokter.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:58 schreef wonderer het volgende:
En beterschap voor TMM! Ik snap niet dat ie er zo lang mee heeft doorgelopen (dus waarom hij naar huis is gegaan toen de dokter zei dat ie moest blijven). Fucking auw
Totdat hij zonder waarschuwen en met te weinig glijmiddel meteen 2 vingers naar binnen duwt!quote:Op zondag 11 januari 2009 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso, als er al zoveel ontstoken is dan moet dat toch al veel langer aan de gang zijn? Ruikt naar verwaarloosde blaasontsteking of zo. Maar goed, ik ben geen dokter.
O, hij vond zijn uroloog wel heel knap, dus het prostaatonderzoek was ie niet op tegen.
* Pjederdy is het hier mee eens!quote:Op zondag 11 januari 2009 19:31 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, als ie acute blindedarmontsteking kan krijgen, kan zo'n blaasontsteking ook vast wel heel snel gaan.
Hoe dan ook, het is klote voor hem en ik hoop dat hij er snel weer bovenop is.
Is Dirk nou stiekem de seksscenes in mijn boek aan het opzoeken?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:35 schreef Pjederdy het volgende:
Ander binnenlands nieuws:
Ik heb een kick-ass mooie trainingsbroek gekocht van Fred Perry. In hetrood
Haha! Nee hoor, nog niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is Dirk nou stiekem de seksscenes in mijn boek aan het opzoeken?
Enne... fooootoooo filmpje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |