leuk als je in een woonwagen kamp woont of zo.... echt engquote:Op zondag 11 januari 2009 13:34 schreef hierissieweer het volgende:
Grappig, ik was aan het kijken voor een tafellamp, kom ik deze tegen:
[ afbeelding ]
Dat ding heb ik dus zelf gemaakt (toen ik nog in de bloemisterij werkte)
(ben een beetje trots om het weer te zien, al vind ik het ding ansich verschrikkelijk)
Mietjequote:Op zondag 11 januari 2009 18:01 schreef MisterO het volgende:
Schaatsen?! ik ben zooo blij dat het volgende week weer gaat dooien. Geen dubbele handschoenen meer aan op de fiets
Oh dat boek ja, veel plezier met lezenquote:
Ik ben geen mietje, ik krijg het gewoon gauw koudquote:
Toe maar Ik heb niet eens truienquote:Op zondag 11 januari 2009 18:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben geen mietje, ik krijg het gewoon gauw koudheb ook constant dubbele sokken aan, en extra truien over elkaar heen.. Ik wil weer gewoon alleen een shirtje aan kunnen doen
Over Arthur. Hij is 14 en vindt jongens leuker dan meisjes.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:14 schreef linebear het volgende:
waar gaat het precies over, dat boek ?
Jij ook al. dubbele sokken, dikke truien, lang ondergoed en nog steeds heb ik het koud als ik naar buiten gaquote:Op zondag 11 januari 2009 18:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben geen mietje, ik krijg het gewoon gauw koudheb ook constant dubbele sokken aan, en extra truien over elkaar heen.. Ik wil weer gewoon alleen een shirtje aan kunnen doen
maar wel met gevaar voor eigen levenquote:Op zondag 11 januari 2009 18:26 schreef Gellarboy het volgende:
Er kan geschaatst worden op de gracht..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nou nog lezen...quote:Op zondag 11 januari 2009 18:03 schreef Pjederdy het volgende:
Hoi!
WIJ HEBBEN HET BOEK VAN MICHA MEINDERTS EINDELIJK GEKOCHT!!!
19 februari 1977quote:Op zondag 11 januari 2009 18:14 schreef linebear het volgende:
waar gaat het precies over, dat boek ?
Misschien moet ik mijn jeugd eens neerschrijven dat is zo compleet andersquote:Op zondag 11 januari 2009 18:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
19 februari 1977
etc.
Bron: http://www.michameinderts.nl/
Dat gaat voorlopig nog niet gebeuren.quote:
Trek je dan wel een veelverhullende zwemshort aan? Met een paal langs het zwembad is ook weer zo watquote:Op zondag 11 januari 2009 18:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat gaat voorlopig nog niet gebeuren..
We zijn boeken aan het verzamelen omdat we in april 2 weken naar Egypte gaan (en daar niks anders gaan doen dan langs het zwembad liggen).
Ontstoken nierbekken, urineleider en alle mannelijke dingetjes daar. Moet nu aan een infuus met antibiotica en dus moest ie daar blijven.quote:
Zitten er geile scenes in?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:47 schreef wonderer het volgende:
Trek je dan wel een veelverhullende zwemshort aan? Met een paal langs het zwembad is ook weer zo wat
Waarom ga je dan in GODESNAAM naar Egypte?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat gaat voorlopig nog niet gebeuren..
We zijn boeken aan het verzamelen omdat we in april 2 weken naar Egypte gaan (en daar niks anders gaan doen dan langs het zwembad liggen).
Sodemieters. Nou ja, wens hem maar beterschap als je hem weer spreekt.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:49 schreef Ang3l het volgende:
Ontstoken nierbekken, urineleider en alle mannelijke dingetjes daar. Moet nu aan een infuus met antibiotica en dus moest ie daar blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |