Soms moeten mensen de kans hebben om fouten te maken.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:28 schreef Ang3l het volgende:
En nu ga ik verder lezen in m'n boek! En Cairon zal bij het zien van dat plaatje vast wel commentaar geven op dat boek, en misschien wel in de vorm van zeggen dat als hij geld had hij een ander boek had gekocht en zou lezen.... maar het zal er niet toe leiden dat ik het boek niet ga lezen
Dat ik de volgende keer slim genoeg ben om geen discussie te starten met mensen die mijn argumenten niet begrijpen?quote:
onderandere.. maar meer nog, dat de ondergang van de wereld snel mag komen, verdomd zijn we toch alquote:Op maandag 12 januari 2009 00:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat ik de volgende keer slim genoeg ben om geen discussie te starten met mensen die mijn argumenten niet begrijpen?
Dat dus!quote:Op zondag 11 januari 2009 23:17 schreef Ang3l het volgende:Ik denk eerlijk gezegd dat het ze aan hun reet zal roesten hoor
wat een ander er van vindt en hun aanraadt.
Of de moeite niet nemen om het proberen te begrijpen. Of omdat je weet dat bepaalde mensen waar je hier tegen praat toch altijd een andere mening zullen hebben en deze zo bot mogelijk proberen te poneren.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat ik de volgende keer slim genoeg ben om geen discussie te starten met mensen die mijn argumenten niet begrijpen?
Nee. Dat zeg ik helemaal niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:38 schreef MisterO het volgende:
Dus wat Wonderer zegt, is dat we niet meer onze mening moeten uitspreken als deze negatief is?
Kun je het nog een keer proberen uit te leggen, want ik begrijp je niet..quote:
Ik heb 3 topics teruggelezen en dat helemaal voor niksquote:Op zondag 11 januari 2009 21:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Samenvatting svp?
Dat 'wijf' heeft alleen maar goede nummersquote:Op maandag 12 januari 2009 00:45 schreef Gellarboy het volgende:
Hallo!.
Ik heb vanavond in de Cuckoo's Nest dat nummer Disturbia van Rihanna ontdekt. Ik vind dat hele wijf geen reet aan (al was Please Don't Stop The Music wel een lekker dansvloerknallertje) maar dat Dumdum deedumdum dum deedumdum is wel heel lekker. Maar goed, nummer schijnt inmiddels al zo oud als de weg naar Rome te zijn, dus ik ben een beetje laat.
Geeft niks.. Dumdum deedumdum dum deedumdum dumdum deedumdum dum deedumdum dumdum deedumdum dum deedumdum dumdum deedumdum dum deedumdum dumdum deedumdum dum deedumdum dumdum deedumdum dum deedumdum dumdum deedumdum dum deedumdum dumdum deedumdum dum deedumdum dumdum deedumdum dum deedumdum dumdum deedumdum dum deedumdum dumdum deedumdum dum deedumdum dumdum deedumdum dum deedumdum.
.
Heeerlijk!quote:Op maandag 12 januari 2009 00:46 schreef Gellarboy het volgende:
Oh ja, ik heb erg zin in mijn vakantie en daar mag ieder het zijne van denken. Ik zal het overleven..
Mooier;quote:Op maandag 12 januari 2009 00:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat 'wijf' heeft alleen maar goede nummersIk heb haar live gezien en nu vind haar nog toffer dan ik haar al vond
![]()
live @ vma's![]()
Alleen de meningen die voortkomen uit jaloezie of iets in die richting. Maar misschien doet uiteindelijk alles dat wel, dat weet ik niet. Ik realiseerde me gewoon ineens dat ik de neiging had om te zeggen van "waarom ga je niet naar de piramiden, in plaats van je tijd te verlummelen aan het zwembad, stelletje imbecielen" (bij wijze van spreken) en vlak daarna bessefte ik dat dat was omdat ik GRAAG de kans zou hebben maar dat dus niet het geval is. Dus de basis van die mening was (voor mij) iets dat puur voor mij gold, dat ik afgunstig was en dat dus op die manier wilde laten merken. Aangezien niemand daar verder mee gediend is, heb ik het achterwege gelaten, maar ik wilde mijn realisatie wel even melden, kijken wat anderen ervan vonden. Zo leer ik ook bij.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kun je het nog een keer proberen uit te leggen, want ik begrijp je niet..
Ja lekker toch? Wij zijn al 2 keer eerder naar zo'n resort in Egypte gegaan en dat was echt PRI-MA!quote:Op maandag 12 januari 2009 00:50 schreef MisterO het volgende:
Heeerlijk!
Ik ben in mei naar een 5 sterren resort geweest in Turkije en het was echt heel relaxed. Beetje eten, beetje zwemmen en sporten, zonnen aan het strand of zwembad.. Of een beetje winkelen tussendoor
Gekibbel moet er zijn, en vaak worden opmerkingen niet uit jaloerzie gegeven, maar is het puur sarcasmequote:Op maandag 12 januari 2009 00:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen de meningen die voortkomen uit jaloezie of iets in die richting. Maar misschien doet uiteindelijk alles dat wel, dat weet ik niet. Ik realiseerde me gewoon ineens dat ik de neiging had om te zeggen van "waarom ga je niet naar de piramiden, in plaats van je tijd te verlummelen aan het zwembad, stelletje imbecielen" (bij wijze van spreken) en vlak daarna bessefte ik dat dat was omdat ik GRAAG de kans zou hebben maar dat dus niet het geval is. Dus de basis van die mening was (voor mij) iets dat puur voor mij gold, dat ik afgunstig was en dat dus op die manier wilde laten merken. Aangezien niemand daar verder mee gediend is, heb ik het achterwege gelaten, maar ik wilde mijn realisatie wel even melden, kijken wat anderen ervan vonden. Zo leer ik ook bij.
Maar toen verzandde het helaas in geneuzel of je alleen maar positief mocht zijn
Nice dress.quote:
Wat apart om dit nummer in zo'n langzame uitvoering te horenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |