Ik dacht dat jij vanavond naar een vriendin zou gaan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb een slechte invloed op Kres....hij steekt net zijn zoveelste peuk op van vanaaf![]()
Alles kan kapoet
Was sollte kaput gehen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb een slechte invloed op Kres....hij steekt net zijn zoveelste peuk op van vanaaf![]()
Alles kan kapoet
geil! toll!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:54 schreef borisz het volgende:
Das einige plaatje was by diese TT hollte ist
[ afbeelding ]
quote:
Hat Sie das heute gefressen oder was?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Mein Schnitzel ist viel grosser als dein Teller.
Ik dacht aan deze guntherquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:58 schreef cybermans het volgende:
niet oostenrijks maar wel duits
GUNTHER!!!!
Nein, ich habe meine Moral und nur dann sollte die Fressen kommenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hat Sie das heute gefressen oder was?
wat een griezelquote:
Vanavond heet dat SOL, van-a-vond.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Alles kan kapoet
Aber das fleisch ist so grössquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nein, ich habe meine Moral und nur dann sollte die Fressen kommen
Warum denkest du das ich es Oral nehmequote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Aber das fleisch ist so grössdenkest du das man das ganz im munde nehmen kann?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |