abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 12 januari 2009 @ 13:21:22 #226
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_64946570
quote:
Op maandag 12 januari 2009 13:18 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan lief ?

hehehe...dit wordt wat off-topic. Maar ik vind Ekdom een vervelende platte cowboy Lief vind ik hem zeker niet (ben dan ook geen heaumeau!)
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
  Trouwste user 2022 maandag 12 januari 2009 @ 13:30:57 #227
7889 tong80
Spleenheup
pi_64946900
quote:
Op maandag 12 januari 2009 13:21 schreef TheGrandWazoo het volgende:

[..]

hehehe...dit wordt wat off-topic. Maar ik vind Ekdom een vervelende platte cowboy Lief vind ik hem zeker niet (ben dan ook geen heaumeau!)
Ik hield van mijn vader maar deed niet aan incest.

Wat bedoel je ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 12 januari 2009 @ 13:34:12 #228
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_64947005
Ben ik overigens de enige die langs Verbal leest? Het kan zijn omdat meneer een Tros/Avro medewerker is, maar hij klinkt zo verzuurd betweterig.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  Redactie Frontpage maandag 12 januari 2009 @ 13:35:46 #229
95179 TheGrandWazoo
pi_64947062
quote:
Op maandag 12 januari 2009 13:34 schreef Cairon het volgende:
Ben ik overigens de enige die langs Verbal leest? Het kan zijn omdat meneer een Tros/Avro medewerker is, maar hij klinkt zo verzuurd betweterig.
Nee, ik vind dat Verbal zeer zinnige dingen zegt en daarna de spijker op z'n kop slaat. Het is maar een tv programma.
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_64947167

Die teleurstelling, geweldig. Samengevat in één woord: PWND!
pi_64947297
quote:
Op maandag 12 januari 2009 13:10 schreef Stefan het volgende:

[..]

GS heeft in al die jaren nog nooit hun nieuws gelogen. Ze dikken t aan maar verzinnen zelf geen dingen.
Niet? Leeft die oat moarn roeper nog? Volgens mij wel.
  Trouwste user 2022 maandag 12 januari 2009 @ 13:41:58 #232
7889 tong80
Spleenheup
pi_64947309
quote:
Neen Verbal is een held. Slaat de spijker op zijn kop

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 12 januari 2009 @ 14:12:27 #233
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_64948353
quote:
Op maandag 12 januari 2009 13:41 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Niet? Leeft die oat moarn roeper nog? Volgens mij wel.
Wel eens gehoord van een "viral"?
pi_64948929
quote:
Op maandag 12 januari 2009 14:12 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Wel eens gehoord van een "viral"?
Want Geenstijl hoaxt alleen met video's?
pi_64948944
Ik heb dat Paul de leeuw fragment bekeken en het gaat nergens over.
Paul de leeuw die een mongooltje gebruikt voor vermaak. Is dit tegenwoordig het niveau van de Nederlandse televisie? Het geenstijl filmpje draagde bij aan het aftreden van minister Vogelaar. En de uitzending van Peter R de vries bevatte een bekentenis van Joran van de Sloot, wat kon leiden tot zijn veroordeling als justitie het wat beter had aangepakt. Daarnaast werd deze uitzending bekeken door zo'n 7 miljoen mensen.
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_64949023
quote:
Op maandag 12 januari 2009 14:29 schreef Timmehhh het volgende:
Is dit tegenwoordig het niveau van de Nederlandse televisie?
Eigenlijk wel...
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  maandag 12 januari 2009 @ 14:35:26 #237
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_64949190
quote:
Op maandag 12 januari 2009 14:29 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Want Geenstijl hoaxt alleen met video's?
Die video was gemaakt door Kwik-fit. Net als vele andere media berichtte GS daarover en kwam later met een update dat het om een viral ging. Heeft verder niets te maken met leugens of verdraaiing van feiten.
Verder is GS goed op de hoogte wat er gebeurt wanneer je leugens verkoopt, aangezien zij daar zelf veel mensen/organisaties op pakken. Dus deze informatie over TVMVHJ zal echt niet nep zijn.

Als er één medium is dat vaak gewoon de feiten laat zien, dan is dat GS wel. Dat is hun allersterkste punt.
  maandag 12 januari 2009 @ 14:41:58 #238
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_64949496
quote:
Hoi

Je eigen zure tekst niet aan zelfkritiek onderworpen zeker?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Frontpage maandag 12 januari 2009 @ 14:55:00 #239
95179 TheGrandWazoo
pi_64950102
quote:
Op maandag 12 januari 2009 14:29 schreef Timmehhh het volgende:
Ik heb dat Paul de leeuw fragment bekeken en het gaat nergens over.
Paul de leeuw die een mongooltje gebruikt voor vermaak. Is dit tegenwoordig het niveau van de Nederlandse televisie? Het geenstijl filmpje draagde bij aan het aftreden van minister Vogelaar. En de uitzending van Peter R de vries bevatte een bekentenis van Joran van de Sloot, wat kon leiden tot zijn veroordeling als justitie het wat beter had aangepakt. Daarnaast werd deze uitzending bekeken door zo'n 7 miljoen mensen.
Je hebt het dus niet begrepen. Paul de Leeuw gebruikt geen verstandelijke gehandicapte. De vrouw was gewoon dolkomisch en Paul ging daar leuk en speels mee om.

Het feit dat jij ze mongolen noemt zegt meer over hoe je deze mensen denkt dan Paul de Leeuw ooit kwaad kan doen.
(Superworm)
pi_64950169
ja natuurlijk vara Van Armoe Rammeld Alles bij paul de geeuw
  maandag 12 januari 2009 @ 15:17:07 #241
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_64951085
'VARA liegt over verkiezing TV-Moment van het Jaar'

maandag 12 januari 2009 14:11

Volgens de VARA heeft het publiek, net als de vakjury, gekozen voor een fragment uit het televisieprogramma Mooi! Weer De Leeuw bij de verkiezing TV-Moment van het Jaar 2008. In werkelijkheid werd er juist massaal op het interview van GeenStijl met oud-minister Ella Vogelaar gestemd.

Dat blijkt uit een document met de uitslag van de stemming, dat weblog GeenStijl wist te bemachtigen.

'Het verbaast me niets dat wij zo'n document krijgen toegespeeld,' zegt oprichter van GeenStijl Dominique Weesie tegen elsevier.nl. 'Na de uitzending kregen we van verschillende mensen te horen dat de stemming niet unaniem was en er eerder nog heel anders uitzag.'

Grote afstand
Kijkers konden voorafgaand aan de verkiezing op de website hun stem uitbrengen. Het fragment van een stuntelende Vogelaar op GeenStijl TV werd met grote afstand gekozen tot het televisiemoment van het jaar: 94.674 stemmen.

Tweede werd de 'ontmaskering' van Joran van der Sloot door misdaadjournalist Peter R. de Vries met 39.021 stemmen.

De jury – die bestond uit RTL-baas Erland Galjaard en KRO-presentator Anita Witzier – had de keuze uit drie fragmenten die na stemming op internet door het publiek waren uitgekozen. De jury koos uiteindelijk voor een fragment met een geestelijk gehandicapte uit de show van Paul de Leeuw.

Kaping
'De kijker wist het fragment van De Leeuw blijkbaar net zo te waarderen als de jury,’ zei een woordvoerder van de VARA tegen het AD. Maar dat blijkt niet waar te zijn: De uiteindelijke winnaar van de show werd door het publiek op de derde plek gezet met 25.348 stemmen.

De VARA wilde 'prudent' omgaan met de vele stemmen voor het filmpje van GeenStijl. 'Iets minder dan de helft van de stemmen (46.337) op het Vogelaar-moment was afkomstig van GeenStijl,' staat in het document te lezen. 'Dit is feitelijk kaping van de verkiezing en daarmee kan dit als ongeldig worden bestempeld.'

Maar als de stemmen die via GeenStijl werden uitgebracht ongeldig zouden worden verklaard, dan nog zou het weblog met ruim 48.000 stemmen gewonnen hebben. GeenStijl bekijkt of het mogelijk is juridische stappen te ondernemen.

Oneens
Bij de verkiezing van vorig jaar waren jury en publiek het ook al niet met elkaar eens. De meeste stemmen gingen toen naar cabaretier Hans Teeuwen die te gast was in het programma van de Meiden van Halal.

Maar de Grote Donorshow van BNN won uiteindelijk, zo besloot de jury.

Door Luc van Kemenade

http://www.elsevier.nl/we(...)ent-van-het-Jaar.htm
pi_64952766
*edit* foutje dubbelpost
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  maandag 12 januari 2009 @ 17:04:05 #243
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_64955752
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_64956227
Dit heeft de Vara natuurlijk volkomen aan zichzelf te danken met die vage kijkersstemmen/juryvoorkeur constructie die ze hadden bedacht. Of je maakt er een elitair onder onsje van, of je accepteert dat het gros van de Nederlanders toch voor platvloerser entertainment gaat.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_64957233
Geen Stijl wint hoe dan ook.

De publiciteit is daar, linksom of rechtsom. Met dank aan de stuiptrekkende VARA
Te dom voor wetenschap? Probeer religie!
  Redactie Frontpage maandag 12 januari 2009 @ 18:18:58 #246
95179 TheGrandWazoo
pi_64958574
Ik snap niet dat iedereen zo zit te zeiken over hoe elitair de publieke omroep wel niet is terwijl een volks tv programma gewonnen heeft.
(Superworm)
  maandag 12 januari 2009 @ 18:20:28 #247
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_64958614
quote:
Op maandag 12 januari 2009 17:04 schreef Stefan het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tentoonstelling.html

Speciaal voor Verbal
Dat zeg ik... wat een zuur gedoe allemaal over een kutprogramma over kutfragmenten

Ik zou er wakker van gaan liggen als ik jullie was

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_64960905
Leuk voor GeenStijl dit nieuwtje, beetje jammer van de VARA. Als GeenStijl aandacht wil voor de onzinnigheid van het Nederlandse omroepstelsel, wat volgens hen belastingcenten "stukslaat" en niet elke doelgroep aan het bod laat komen, hebben ze hier een goed punt voor hun nieuwe eigen omroepvereniging. Het is toch logisch dat als je een internetmedium laat meedingen met zo'n verkiezing, dat zij automatisch een grote achterban kunnen mobiliseren om online te gaan stemmen. Drie muisklikken en het is gebeurt. Dan moet vind ik die uitslag vervolgens ook respecteren.

Hoop dat de VARA ook nog even met een verklaring hierover naar buiten komt, maar dat is afwachten. Wat mij betreft is het GeenStijl filmpje, ondanks dat het wellicht geen TV-moment maar Internet TV-moment betreft, wel het beste. Leuke televisie in ieder geval. En wat is dan vervolgens het verschil tussen TV camera's en Internet TV camera's?

Wat betreft de echtheid van dit door een "hoestende man in een regenjas in een parkeergarage " doorgespeelde document twijfel ik niet zozeer. GeenStijl heeft wel vaker nieuws gepubliceerd wat via via intern naar buiten is gekomen, wat ook juist de kracht van de site is. Dit soort "burgerjournalistiek" maakt de site juist zo interessant. En wat al eerder is opgemerkt, het is eventueel wat aangedikt - maar klopt meestal wel.
  † In Memoriam † maandag 12 januari 2009 @ 19:42:18 #249
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_64961548
Dat faxje van GeenStijl lijkt me nep. En verder had deze Telegraaf-dochter in wolfskleren de eer aan zichzelf moeten houden, voor zover van eer sprake kan zijn.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_64961659
quote:
Op maandag 12 januari 2009 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
Dat faxje van GeenStijl lijkt me nep. En verder had deze Telegraaf-dochter in wolfskleren de eer aan zichzelf moeten houden, voor zover van eer sprake kan zijn.
Right daarom zijn ze oppeens ook niet meer bereikbaar voor commentaar
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')