mjah je moet het net zo goed niet op je dak krijgenquote:
ik denk dat dat iets is wat op de grond vlakbij die camera staat eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:44 schreef Verluste het volgende:
Constant dat zoemen van de drone.... om gek van te worden
jachtvliegtuigenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:44 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat voor wapens produceren die knallen eigenlijk? tanks of artillerie?
Die wat sneller achter elkaar gaan is artillerie.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:44 schreef Zero2Nine het volgende:
Helicopters en vliegtuigen denk ik, aangezien het om willekeurige, plotselinge knallen gaat.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:44 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik vind het ook erg stil, zeker met zulke spanning zou je meer rumoer verwachten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:47 schreef rakotto het volgende:
Het lijkt wel een spookstad met al die donkere huizen.
Dat maakt het juist zo creepy er kan elk moment geknald worden. De hele tijd die nare drones alsof er constant iets staat te gebeuren.quote:
Dit is nog heilig.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:44 schreef Verluste het volgende:
Constant dat zoemen van de drone.... om gek van te worden
Ik zou ook niet lekker slapen, wetende dat de machthebbende beweging van mijn land het streven heeft alle Joden te vermoorden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:54 schreef NorthernStar het volgende:
Niet dat de mensen nu veel slaap krijgen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |