Net rook.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:01 schreef Zero2Nine het volgende:
Heb m net uitgezet omdat ik dat gezoem niet meer trok, zo akelig op de achtergrond. Is er ook iets te zien?
Ja, wat zwarte rookpluimen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:01 schreef Zero2Nine het volgende:
Heb m net uitgezet omdat ik dat gezoem niet meer trok, zo akelig op de achtergrond. Is er ook iets te zien?
Ik hoor niks, alleen gezoem en net een paar mannen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:10 schreef 0100 het volgende:
Wat naar, hoor gehuil op de achtergrond bij ramattan![]()
Soms heel zachtjes, soms wat harder. Ik hoor het toch echt duidelijkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:11 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik hoor niks, alleen gezoem en net een paar mannen.
Ja, nu hoor ik het ook. Een huilende vrouw.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:12 schreef 0100 het volgende:
[..]
Soms heel zachtjes, soms wat harder. Ik hoor het toch echt duidelijkOntzettend naar
Nu hoor ik ook iets volgens mij, maar niet duidelijkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:12 schreef 0100 het volgende:
[..]
Soms heel zachtjes, soms wat harder. Ik hoor het toch echt duidelijkOntzettend naar
Dat gezoem schijnen drones/uav's te zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:11 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik hoor niks, alleen gezoem en net een paar mannen.
Dat zeg je goed, het gaat dus buiten geloof, politiek en ideologie om !quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:57 schreef moussie het volgende:
[..]
net zoals wij hier steun verwachten toen wij bezet waren .. en als er in die tijd al internet was geweest zou er denk ik menig mens hetzelfde hebben gezegd, het als een morele verplichting zou hebben gezien om ons te helpen .. welke ideologie daaraan te gronde ligt maakt mi weinig uit, of die nou gelovig is of politiek, je hoopt/verwacht steun van gelijk gezinden ..
en in dit geval gaat dat dus om moslimbroeders die een staat gebaseerd op de islam wel zien zitten .. SA bvb .. maar die kijken wel mooi uit om zich hiermee te bemoeien, ze zouden de steun van Amerika kwijt kunnen raken
Dat is iets met satellieten toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat gezoem schijnen drones/uav's te zijn.
Het is nog steeds niet illigaal venomsnakequote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:15 schreef venomsnake het volgende:
Israel gebruikt dus witte fosfor..
Die spokesman van Israel draait enorm om de vraag heen of Israel witte fosfor gebruikt of niet. Hij wil het niet met ja of nee beantwoorden. Hij zeg dat Israel alleen maar wapens gebruikt die democratiën als Amerika en Groot brittanie ook gebruiken, en wapens die niet verboden zijn.
Hij ontkent dus ook niet.
Weet ik, maar het is een verschikkelijk wapen. Je huid brand letterlijk van je lijf af, en als je die rook in ademt verbranden je longen van binnen. Het is gewoon net zulke grote rotzooi als bijvoorbeeld napalm.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:18 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Het is nog steeds niet illigaal venomsnake
Onbemande vliegtuigjes.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:17 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat is iets met satellieten toch?
Water helpt wel dacht ik, alleen brand het daarna gewoon verder.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is een verschikkelijk wapen. Je huid brand letterlijk van je lijf af, en als je die rook in ademt verbranden je longen van binnen. Het is gewoon net zulke grote rotzooi als bijvoorbeeld napalm.
Beschermende kleding etc helpen niet..
Fosfor bommen konden ook als flares worden gebruiktquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is een verschikkelijk wapen. Je huid brand letterlijk van je lijf af, en als je die rook in ademt verbranden je longen van binnen. Het is gewoon net zulke grote rotzooi als bijvoorbeeld napalm.
Beschermende kleding etc helpen niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |