quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:47 schreef Dynd het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat dit betekent?
מוות לישראל
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier .. http://switch3.castup.net/cunet/gm.asp?ai=386&ar=NanaTV01&dr=02:30:00%20-%202k%20- .. gebeurt niets .. alles donker en stil, op het geluid van die drones en af en toe een BOEM naquote:
lichtkogel?quote:
Dood aan Israel. In het Hebreeuws nog wel!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:47 schreef Dynd het volgende:
מוות לישראל
Ik kan je wel een beschrijving geven, links zit een grote ziekenhuis maar die zie je nou niet omdat het pikkedonker is. Rondom binnen een straal van zeg maar ca. 100 meter heb je al gebouwen en appartementen. Dus zeer zeker in een dichtbevolkt gebied. Alleen zijn alle lichten nou uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:49 schreef NoizEkick het volgende:
Heeft iemand een screenshot van hoe het beeld dat Ramattan nu uitzendt er overdag uitziet? Of staat die camera niet altijd op dezelfde plek?
komt dat niet van die borden die die anti-zionistische Joden ieder jaar weer uithangen in Jeruzalem ?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:47 schreef Dynd het volgende:
מוות לישראל
Het beeld is wel OK, ik zag net wat actie, maar het geluid hapert wel als een gek.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb prima beeld.
Alleen heel af en toe hapert het geluid wat.
Bij de andere zenders: Al Jazeera, Sky, BBC World etc heb ik echt perfect beeld met prima geluid.
Press TV is trouwens ook wel interessant, hebben soms ook exclusief beeldmateriaal.
Camara staat daar steeds, maar heeft nu maar een klein gedeelte van Gaza stad in beeld. Als er iets gebeurd draait de camera gewoon en zoomt ie in. Staat 24 u per dag iemand bij dat ding.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:49 schreef NoizEkick het volgende:
Heeft iemand een screenshot van hoe het beeld dat Ramattan nu uitzendt er overdag uitziet? Of staat die camera niet altijd op dezelfde plek?
Idd, maar daar word ik niet vrolijk van, wat een retoriekquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:49 schreef Zero2Nine het volgende:
De politiek leider van Hamas nu op de Engelse Al-Jazeera
Ik ook niet maar ik wil wel graag zijn verhaal horen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:54 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Idd, maar daar word ik niet vrolijk van, wat een retoriek
Ok, dank je.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:51 schreef Gizmo12 het volgende:
[..]
Ik kan je wel een beschrijving geven, links zit een grote ziekenhuis maar die zie je nou niet omdat het pikkedonker is. Rondom binnen een straal van zeg maar ca. 100 meter heb je al gebouwen en appartementen. Dus zeer zeker in een dichtbevolkt gebied. Alleen zijn alle lichten nou uit.
Deze doet het bij mij 5 seconden en dan gaat hij uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:49 schreef moussie het volgende:
[..]
hier .. http://switch3.castup.net/cunet/gm.asp?ai=386&ar=NanaTV01&dr=02:30:00%20-%202k%20- .. gebeurt niets .. alles donker en stil, op het geluid van die drones en af en toe een BOEM na
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:00 schreef Zero2Nine het volgende:
En het gaat er weer lekker gemoedelijk aan toe in de Livestation chat...
Ja want die moet ook steeds diesel in het aggegaat gooien om hem aan de praat te houdenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Camara staat daar steeds, maar heeft nu maar een klein gedeelte van Gaza stad in beeld. Als er iets gebeurd draait de camera gewoon en zoomt ie in. Staat 24 u per dag iemand bij dat ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |