ja. slotjequote:
och.... ik zou er nog bijna logica in kunnen zienquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:03 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Bedoel je echt dat het vrouwen niet om de man gaat maar om de relatie an sich? Zo ja: wat een stompzinnige vraag, dat je je dat serieus kunt afvragen
Ik dacht dat dat ons geheimpje wasquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:38 schreef Triggershot het volgende:
Lastig te beantwoorden, BrandX en CC zijn beiden Triggy gericht, maar in het algemeen zal het idd erg variëren.
Zie er totaal geen logica in. Je kan geen gevoelens faken en als je dat wel doet is er geen sprake van een relatie m.i.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:11 schreef HighLander het volgende:
[..]
och.... ik zou er nog bijna logica in kunnen zien
Maar then again, als de soort relatie met de ene man niet aanstaat,
schijnt een andere vent zoeken toch de meest voor de hand liggende optie te zijn.
raar is dat toch
Gvd wat triest dat je er zo over denkt!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:35 schreef beerten het volgende:
Klopt helemaal.
De vrouw heeft een man nodig om vreten te halen opdat ze haar kroost zo succesvol mogelijk groot kan brengen.
Eensch. Uiteindelijk is er wel zo'n oergevoel dat je een man moet hebben die voor je kan zorgen. Er zijn genoeg vrouwen (en mannen!) die in een relatie zitten puur om in een relatie te zitten en dus niet alleen te hoeven zijnquote:Op zondag 11 januari 2009 05:46 schreef Friek_ het volgende:
Nogal een kutstelling. Vrouwen zijn wel mangericht, maar dan wel op mannen met specifieke eigenschappen (hoge sociale status, sterke lichaamsbouw, intelligent, eigen (onafhankelijke) mindset, etc.) en die zodoende geschikt zijn voor het nageslacht. Dat is gewoon een stukje evolutionaire erfenis.
Ik kan prima voor mezelf zorgen hoor , daar hoef ik geen man voor te hebbenquote:Op zondag 11 januari 2009 09:02 schreef Empje het volgende:
[..]
Eensch. Uiteindelijk is er wel zo'n oergevoel dat je een man moet hebben die voor je kan zorgen.
Feminisme is een ziekte. Een hardnekkige ook nog.quote:Op zondag 11 januari 2009 09:16 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik kan prima voor mezelf zorgen hoor , daar hoef ik geen man voor te hebben
Ow , moet ik me nu ineens hulpeloos gaan voelen/gedragen zodat ik door een man gered kan worden?quote:Op zondag 11 januari 2009 09:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Feminisme is een ziekte. Een hardnekkige ook nog.
Nee, je moet 23 jaar alleen blijven om aan de sneu, bittere mannen hier te bewijzen dat je alleen kan zijnquote:Op zondag 11 januari 2009 09:57 schreef N.icka het volgende:
Ow , moet ik me nu ineens hulpeloos gaan voelen/gedragen zodat ik door een man gered kan worden?
Een man een gratis hoer en een gratis slavinquote:Op zondag 11 januari 2009 21:44 schreef Synthesist het volgende:
een vrouw zoekt geld en een slaaf
QFTquote:Op zondag 11 januari 2009 21:50 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Een man een gratis hoer en een gratis slavin
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |