quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom vegen ze vantevoren dan niet? Dan ben je gewoon een slaaf
.
Omdat ze van tevoren niet weten hoe hard er precies gegooid wordt. Lijkt mij.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:06 schreef MouzurX het volgende:
Ik snap dat vegen nou ook niet ... kunnen zij er dan nog wat aan veranderen (de snelheid) of doen ze het eigenlijk gewoon voor de sier ofzo?
Tuurlijk wel!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik dacht echt dat dit topic over curling ging.
Maar blijkbaar niet, nee.
Das ook eenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik dacht echt dat dit topic over curling ging.
Maar blijkbaar niet, nee.
Law & Order is ook wel gaaf! Co-assistent vind ik maar niks, 1 keer gezien.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nah die bovennatuurlijke series kijk ik in ieder geval niet. Ik kijk ook law & order soms, en cold case.En criminal minds enzo, dat vind ik ook wel toffe series.
En profiler.
Ziekenhuisseries zijn ook leuk ja, de co-assistent ook.En ik kijk weleens trauma ER live op sbs.
Bwhehehe Matthijs die kan geen Engels.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:13 schreef Florian_ het volgende:
Weet iemand waar je ondertiteling voor gedownloade films vandaan haalt? Heb een film met onverstaanbaar engels dialect erin
Ik moet het ook niet hebben van de series op TV.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:14 schreef Zotheid het volgende:
Goed topic.
[..]
Law & Order is ook wel gaaf! Co-assistent vind ik maar niks, 1 keer gezien.
http://www.ondertitel.com/quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:13 schreef Florian_ het volgende:
Weet iemand waar je ondertiteling voor gedownloade films vandaan haalt? Heb een film met onverstaanbaar engels dialect erin
Chirurgenwerk heb ik werkelijk nog nooit van gehoord. Je had op sbs6 ook onthullingen van de lijkschouwer.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:14 schreef Zotheid het volgende:
Goed topic.
[..]
Law & Order is ook wel gaaf! Co-assistent vind ik maar niks, 1 keer gezien.
En ja, dat soort programma's zijn de enige die ik op sbs zie. Net als bv chirurgenwerk op rtl.
Hoe werkt dat dan? Nu heb ik een .SRT bestand..hoe integreer je dat dan met die .AVI?quote:
Zelfde naam geven + in dezelfde mapquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Nu heb ik een .SRT bestand..hoe integreer je dat dan met die .AVI?
Ik kijk altijd films in het engels drolquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehehe Matthijs die kan geen Engels.![]()
![]()
http://www.nlondertitels.com/
Op zaterdag aan school werken is stoer.quote:
VLC, daar kan je zelf je ondertiteling bij je film kiezen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Nu heb ik een .SRT bestand..hoe integreer je dat dan met die .AVI?
Het was maar een grapske!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik kijk altijd films in het engels drolNu alleen de film "This is England" met zo'n jochie die overstaanbare taal uitslaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |