quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom vegen ze vantevoren dan niet? Dan ben je gewoon een slaaf
.
Omdat ze van tevoren niet weten hoe hard er precies gegooid wordt. Lijkt mij.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:06 schreef MouzurX het volgende:
Ik snap dat vegen nou ook niet ... kunnen zij er dan nog wat aan veranderen (de snelheid) of doen ze het eigenlijk gewoon voor de sier ofzo?
Tuurlijk wel!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik dacht echt dat dit topic over curling ging.
Maar blijkbaar niet, nee.
Das ook eenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik dacht echt dat dit topic over curling ging.
Maar blijkbaar niet, nee.
Law & Order is ook wel gaaf! Co-assistent vind ik maar niks, 1 keer gezien.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nah die bovennatuurlijke series kijk ik in ieder geval niet. Ik kijk ook law & order soms, en cold case.En criminal minds enzo, dat vind ik ook wel toffe series.
En profiler.
Ziekenhuisseries zijn ook leuk ja, de co-assistent ook.En ik kijk weleens trauma ER live op sbs.
Bwhehehe Matthijs die kan geen Engels.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:13 schreef Florian_ het volgende:
Weet iemand waar je ondertiteling voor gedownloade films vandaan haalt? Heb een film met onverstaanbaar engels dialect erin
Ik moet het ook niet hebben van de series op TV.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:14 schreef Zotheid het volgende:
Goed topic.
[..]
Law & Order is ook wel gaaf! Co-assistent vind ik maar niks, 1 keer gezien.
http://www.ondertitel.com/quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:13 schreef Florian_ het volgende:
Weet iemand waar je ondertiteling voor gedownloade films vandaan haalt? Heb een film met onverstaanbaar engels dialect erin
Chirurgenwerk heb ik werkelijk nog nooit van gehoord. Je had op sbs6 ook onthullingen van de lijkschouwer.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:14 schreef Zotheid het volgende:
Goed topic.
[..]
Law & Order is ook wel gaaf! Co-assistent vind ik maar niks, 1 keer gezien.
En ja, dat soort programma's zijn de enige die ik op sbs zie. Net als bv chirurgenwerk op rtl.
Hoe werkt dat dan? Nu heb ik een .SRT bestand..hoe integreer je dat dan met die .AVI?quote:
Zelfde naam geven + in dezelfde mapquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Nu heb ik een .SRT bestand..hoe integreer je dat dan met die .AVI?
Ik kijk altijd films in het engels drolquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehehe Matthijs die kan geen Engels.![]()
![]()
http://www.nlondertitels.com/
Op zaterdag aan school werken is stoer.quote:
VLC, daar kan je zelf je ondertiteling bij je film kiezen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Nu heb ik een .SRT bestand..hoe integreer je dat dan met die .AVI?
Het was maar een grapske!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik kijk altijd films in het engels drolNu alleen de film "This is England" met zo'n jochie die overstaanbare taal uitslaat
Weet iemand of en wanneer precies de kwalificaties voor de Olympische Spelen plaatsvinden? Ik hoor er niets van op dit moment.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:19 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.curling.ca/content/Multimedia/photoGallery.asp
Canada![]()
Curling![]()
Boehoe. Andere ondertiteling zoeken of proberen handmatig aan te passen (wat bijvoorbeeld kan met BSplayer).quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:23 schreef Florian_ het volgende:
De film loopt niet gelijk met de ondertiteling
Heb je een ondertiteling die bij de film hoort?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:23 schreef Florian_ het volgende:
De film loopt niet gelijk met de ondertiteling
Axxo.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb je een ondertiteling die bij de film hoort?
Dus als je bv Axxo film hebt kan je het beste zoeken naar een axxo ondertiteling. En anders kan je nog met vertraing werken bij vlc.
Ja ik heb axxo & axxoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb je een ondertiteling die bij de film hoort?
Dus als je bv Axxo film hebt kan je het beste zoeken naar een axxo ondertiteling. En anders kan je nog met vertraing werken bij vlc.
Nee, ik zou het ook niet weten. Ik heb wel het wedstrijdschema gevonden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Weet iemand of en wanneer precies de kwalificaties voor de Olympische Spelen plaatsvinden? Ik hoor er niets van op dit moment.
Een superXmacho schwanz!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:25 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat dat ding tussen de betonkegel en de swiffer een schwanz was.
Is dat chill ja? Ik kan veel albums niet vinden op torrents namelijkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
Heb sinds vandaag weer een usenet account. Best erg hoeveel meer je dan meteen gaat downloaden.
De Lift is inderdaad vetjes in het Engels.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik kijk altijd films in het engels drolNu alleen de film "This is England" met zo'n jochie die overstaanbare taal uitslaat
Vanavond nog op jacht?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:15 schreef McFearless het volgende:
Ik own jullie toch, bitches.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja ik heb axxo & axxo
Naja ik kijk wel gewoon zonderGezeik
Ik & computers = een ramp
mijne is vandaag weer afgelopenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
Heb sinds vandaag weer een usenet account. Best erg hoeveel meer je dan meteen gaat downloaden.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:29 schreef gers het volgende:
de volgende meet is gewoon bij het curlcentrum
Albums download ik dan weer met torrents.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Is dat chill ja? Ik kan veel albums niet vinden op torrents namelijk
Ik download alleen maar muziek (enkel albums), dus dan heb je er geen drol aan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Albums download ik dan weer met torrents.![]()
Usenet is meer losse albums of een hele berg en dan trance, hiphop, hardcore etc. Maar dat luister ik niet.![]()
Er wilt nog wel eens een verdwaald metal album zijn, ook met Ftd vind je weinig.
Ik spaar per 4 maanden een hele rits films op van usenet en dan na die 4 maanden koop ik een account en download ik al die films.
Ik download albums altijd op STMusic.com.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Albums download ik dan weer met torrents.![]()
Usenet is meer losse albums of een hele berg en dan trance, hiphop, hardcore etc. Maar dat luister ik niet.![]()
Er wilt nog wel eens een verdwaald metal album zijn, ook met Ftd vind je weinig.
Ik spaar per 4 maanden een hele rits films op van usenet en dan na die 4 maanden koop ik een account en download ik al die films.
Op de bank Reign Over Me kijken.quote:
Nee, ik ben nog misselijk.quote:
www.torrentz.com zoekt op allemaal tegelijkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik download albums altijd op STMusic.com.Das best handig. En mininova, piratebay, etc.
Neen we gaan praten over wetenschap en literatuurquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Op de bank Reign Over Me kijken.
[..]
Nee, ik ben nog misselijk.
En daarnaast ben ik niet zo'n hosselaar.Ik ga liever uit eten enzo.
Oja klopt, daar kom ik ook vaak op uit. Die zoekt niet op stmusic overigens. Maar ik log daar altijd in met de account van m'n exquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]
www.torrentz.com zoekt op allemaal tegelijk
zo'n schuifsteen in je grotquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:34 schreef Allure_ het volgende:
Maareh, hoe zit het nou met curling? Ik ga niet alles terug lezen.
En mijn film dan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Neen we gaan praten over wetenschap en literatuur
Jaaa einde van vorige topic is het hele spel gepost qua regels enzo!!1quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:34 schreef Allure_ het volgende:
Maareh, hoe zit het nou met curling? Ik ga niet alles terug lezen.
En anders google.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jaaa einde van vorige topic is het hele spel gepost qua regels enzo!!1
Die is echt héél indrukwekkendquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:36 schreef Zotheid het volgende:
En over 4 minuten is The Pianist ook binnen.
Die site bestaat niet?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik download albums altijd op STMusic.com.![]()
Die ga ik ook kijken.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:36 schreef Zotheid het volgende:
Mag ik mee.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:37 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga douchen trouwens, ik heb straks een feestje.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die ga ik ook kijken.
Nog meer films?
Die heb ik vetd lang men [end pwn mode]quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:36 schreef Zotheid het volgende:
The Shawshank Redemptionquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die ga ik ook kijken.
Nog meer films?
Ja never mind, ik vergeet hier toch de hele tijd te kijken/postenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jaaa einde van vorige topic is het hele spel gepost qua regels enzo!!1
gastquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
The Shawshank Redemption al gezien?
Ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zeg nee, heb je je nookie.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:37 schreef afcajos het volgende:
Godverdomme, een 16 jarige doos op msn vraagt of ik haar te jong vind
Die ligt hier in de kast.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Van mij mag je, maar het is wel met vriendinnetjes van mij enzo.quote:
Bestaat dat?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja.
Barely legal 18 al gezien?
Sorry, school gaat even voor.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Van mij mag je, maar het is wel met vriendinnetjes van mij enzo.Er komen blijkbaar geen hete jongens.
quote:
6quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:36 schreef IQM het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hou jezelf maar even zoet met dit spelletje.
Die film is geniaal jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:40 schreef Florian_ het volgende:
Persoonlijk vind ik Snatch er tof
Gewoon, het sfeertje
Wel als ik mee ga.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Van mij mag je, maar het is wel met vriendinnetjes van mij enzo.Er komen blijkbaar geen hete jongens.
Moviemeter.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
1. Shawshank Redemption, The (1994)
Shawshank Redemption, The (1994)
Drama, 142 minuten
geregisseerd door Frank Darabont
met Tim Robbins, Morgan Freeman en Bob Gunton
gemiddelde: 4,39 (7990 stemmen), jouw stem voor deze film is 5,0
3600 berichten, laatste bericht: 10 januari 2009, 16:53 uur
2. Boondock Saints, The (1999)
3. Se7en (1995)
Alternatieve titel: Seven
4. Green Mile, The (1999)
5. Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring, The (2001)
6. Saw (2004)
7. Trainspotting (1996)
8. Lock, Stock and Two Smoking Barrels (1998)
9. Saving Private Ryan (1998)
10. Papillon (1973)
Mijn top10 op moviemeter
Geef het adres maarquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik vind het vrij lastig om zo'n top10 samen te stellen. Kan zo nog 10 films opnoemen die er opzich wel in horen maarjaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wel als ik mee ga.
[..]
Moviemeter.
The Green Mile
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
wtf daar woon ik 2km vandaan ofzoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]Het is in Rhenen, middle of nowhere dus.
forrest gumpquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:42 schreef Smart_ass het volgende:
Waar staan Requiem for a dream en Forrest Gump? En Closer?
Mijn geboorteplaatsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:43 schreef Smart_ass het volgende:
Ben je daar serieus geboren? Tof.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Mijn geboorteplaats![]()
Ben er tijdje geleden nog geweest, best saai daar
Hebben ze een station?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:43 schreef Smart_ass het volgende:
Ik kijk niet zo heel veel films.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:43 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja ik vind het vrij lastig om zo'n top10 samen te stellen. Kan zo nog 10 films opnoemen die er opzich wel in horen maarja
Wat doe jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:45 schreef IQM het volgende:
En nu ga ik echt voor school werken.Ik haat mezelf.
Hè, discipline, wat is dat?
Tot over 5 minutenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:45 schreef IQM het volgende:
Whehe helaas nog nooit gezienquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:44 schreef IQM het volgende:
Jos, je mist http://www.imdb.com/title/tt0056193/ nog.
Och wie niet, ik zou vanmiddag al begonnen zijn.......quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Tot over 5 minuten
Tenminste, als je net zo bent als ik
Zo een irritant manneke met zo een microfoon die hij iedereen in de porem stopt na een vraag?quote:
Op zaterdag avondquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:45 schreef IQM het volgende:
We hebben ze helemaal voor je uitgewoondquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:48 schreef Palingbroek het volgende:
[..]
Op vakantie geweest men. Iemand moest de bitches neuken.
Ging er hard aan toe.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
We hebben ze helemaal voor je uitgewoond
Met die cheerleaders in de douche.quote:
daar verlies je punten meequote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Den Bosch, als je dat stoerder vindt.
Kan ik me niet herinneren..wel TBE 1?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Met die cheerleaders in de douche.
TBE 1?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Kan ik me niet herinneren..wel TBE 1?
Nee.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo een irritant manneke met zo een microfoon die hij iedereen in de porem stopt na een vraag?
Ja, maar watskeburt met Broekpaling?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:48 schreef Palingbroek het volgende:
[..]
Op vakantie geweest men. Iemand moest de bitches neuken.
Bij m'n vrienden naderen ook de tentamenweken.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Op zaterdag avond. Howkaaay..
.
Shawshank is goed. Maar niet de beste!
Ben je nou nog niet weg? Slappelingquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:54 schreef IQM het volgende:
Bij m'n vrienden naderen ook de tentamenweken.
Niet dat ik tentamens heb, maar heb wel fucking deadlines voor fotoseries en stageonderzoeken.
kloon..... ?quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:57 schreef Zotheid het volgende:
Maar nu ga ik toch echt film kijken.
Fijne avond!![]()
Als het op schoolzaken aankomt wel, ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet weg? Slappeling. Discipline van een zak hooi jij.
The Butterfly Effect 1. Zijn er 2 gemaakt, waarvan de 2e een gigantische flop wasquote:
True, 1 was fucking geniaal. Deel 2 sloeg nergens opquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
The Butterfly Effect 1. Zijn er 2 gemaakt, waarvan de 2e een gigantische flop was
Die 1e was gaafquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
True, 1 was fucking geniaal. Deel 2 sloeg nergens op
quote:
quote:
NoorsTeringBloed ?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:09 schreef afcajos het volgende:
Nou mensen ik ben er ook vandoor
groetjes!!!! NTB
NIET TE BREKEN WEETZELUUUUFFFFFFquote:
dat is NTBWquote:
Nee je bent een kale albino-neger met een enorme wijnvlek bovenop je koppie en je loopt de hele dag door je kooi te dansen.quote:
I got F'd in der Arsequote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:21 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nee je bent een kale albino-neger met een enorme wijnvlek bovenop je koppie en je loopt de hele dag door je kooi te dansen. [ afbeelding ]
praten ze Duitsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:33 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben nu Hostel aan het kijken
De manier waarop Amerikanen Amsterdam en de hoerenbuurt afbeelden is echt triest
Die kutfilm was eergisteren op tv ofzo.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:33 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben nu Hostel aan het kijken
De manier waarop Amerikanen Amsterdam en de hoerenbuurt afbeelden is echt triest
Ik ben nu bij 9 minuten, en heb nu al 10 keer de drang gehad hem af te zettenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:35 schreef Smart_ass het volgende:
Dat is sowieso de slechtste film die ik ooit heb gezien. Hoe er ook "geacteerd" wordt, zo ongeloofwaardig.
Ik kan er maar 7quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:36 schreef IQM het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hou jezelf maar even zoet met dit spelletje.
En het wordt alleen maar erger..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ben nu bij 9 minuten, en heb nu al 10 keer de drang gehad hem af te zetten
Zo ongelooflijk slecht
Laatst Will Smith ook in een interview: "Amsterdam is a beautiful country"quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En het wordt alleen maar erger..
Ja en toen Santogold (quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Laatst Will Smith ook in een interview: "Amsterdam is a beautiful country"
is ze der weerquote:
Fap jij de hele dag?quote:
Ze kan Nederlandsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:02 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zie het. Dagdag du bist Deutsche?
Maar waarom zie ik nu niets meer. Dan zie ik dat ik kan chatten met haar maar ik wil het alleen maar lezen.
Die vind ikquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:06 schreef Smart_ass het volgende:
http://www.livejasmin.com/freechat.php?performerid=xChrystallHotx&tags=mature
Whehe.
Beste boobies. En ze showde haar gezicht aan mij.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:05 schreef Smart_ass het volgende:
http://www.livejasmin.com/freechat.php?performerid=sexgodxxxxx&tags=mature
Die dan.
Die met de boobies deed haar beha ietsje naar beneden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:08 schreef Smart_ass het volgende:
Hahahah dat wijf ging over dr kut heen en liet toen haar natte hand zien.![]()
Omg wat erg dit.
die die waar Afcajostie un avatar van heeft nou, of was het nou Gersquote:
Je zoekt ook wel de lelijksten uitquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:11 schreef Smart_ass het volgende:
http://www.livejasmin.com/freechat.php?performerid=lovelyrose35
Duh. Hahaha.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:13 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Je zoekt ook wel de lelijksten uit
Geef weer eens een muziekje, want jouw smaak bevalt me wel!quote:
Jezus, wat zit dat mens hyper te bewegen, zeg.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:23 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Wiwawouwie, wat een tieten
http://www.livejasmin.com/freechat.php?performerid=19hotbrunette&tags=girl
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:26 schreef Smart_ass het volgende:
Jezus wat een jetsers.!
Ik ben weg trouwens, feestjeuhhh.
quote:
Ja, bierrrrrr! Wat voor bier?quote:
amstel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:41 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ja, bierrrrrr! Wat voor bier?
quote:
Jupiler>Hertog Jan>Duvel>Amstel>Heinekenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
bier hierarchie:
amstel>hertog-jan>heineken
Is je jippii ban al verdwenenquote:
je kan niet tegen bier?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:51 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Als je bier drinkt, edingher weissbier, anders geen bier
Ik vond serieuze filmquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:46 schreef Florian_ het volgende:
Ik probeer nog steeds Hostel af te kijken
ben je aan het trekkenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:16 schreef dagdag het volgende:
http://www.livejasmin.com/freechat.php?performerid=2love2hate&tags=girl
geil
hahahaquote:
zo ik heb gister "black sheep" gezienquote:
Ik hoop van niet...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:35 schreef timmmmm het volgende:
Deze? Met die wannabe emo?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:39 schreef dagdag het volgende:
vraagje zeg waar om zit die gast achter fzon chat
Shemalequote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:43 schreef dagdag het volgende:
vraagje zeg waarom zit zon gast achter chat
Hoe moet ik dat weten?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:43 schreef dagdag het volgende:
vraagje zeg waarom zit zon gast achter chat
Zeker niemand in Tilburgquote:
De eerste vrienden gaan rond half 1, dat vind ik te laat om 2x 45 minuten door de pestkou te fietsenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:47 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Zeker niemand in Tilburg?
Ik ben er nogquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:48 schreef De_Ananas het volgende:
En d'r zijn ook geen normale users online blijkbaar
wanneer is het wel goed om ziek te zijn?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:51 schreef behangplakker het volgende:
Klote als je ziek bent op een zaterdagavond
Liever op een willekeurige overbodige schooldag waar je je dag toch maar verdoetquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
wanneer is het wel goed om ziek te zijn?
Poe hee dies geil zeg !quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:50 schreef dagdag het volgende:
broekpaling kijk
ah school + de tijd dat je nog gewoon 5 dagen in de week kon uitgaanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Liever op een willekeurige overbodige schooldag waar je je dag toch maar verdoet
Maar een week heeft toch 7 dagen ?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
ah school + de tijd dat je nog gewoon 5 dagen in de week kon uitgaan
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:50 schreef dagdag het volgende:
broekpaling kijk
Ja, maar dat doe ik niet. Heb er het geld niet voorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
ah school + de tijd dat je nog gewoon 5 dagen in de week kon uitgaan
Bel Nico op en neem het opquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:59 schreef timmmmm het volgende:
Kunnen we niet weer pedo's gaan lastig vallen ofzo,dan gebeurt er nog wat
op zondag- en maandagavond was er geen ruk te doenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:57 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar een week heeft toch 7 dagen ?
die zal nog wel in het ziekenhuis zijn rond deze tijd denk ikquote:Op zondag 11 januari 2009 00:00 schreef dagdag het volgende:
ja als niemand weet wie nb is dan is er ook weinig leuks
Heb je het nog niet gehoord? Mirre is overleden omdat ze allergisch was voor bloemen. Gers heeft haar dus vermoordquote:Op zondag 11 januari 2009 00:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
die zal nog wel in het ziekenhuis zijn rond deze tijd denk ik
Prison Break heeft al 2 weken geen nieuwe afleveringenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:02 schreef timmmmm het volgende:
Jullie zijn saai. Ik ga wel prisonbreak kijken
bier en tieten.. tralalalalaquote:
wat cru en dat ondanks dat mirre zelf een plant was...quote:Op zondag 11 januari 2009 00:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je het nog niet gehoord? Mirre is overleden omdat ze allergisch was voor bloemen. Gers heeft haar dus vermoord
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:04 schreef dagdag het volgende:
oh zeg adelante je had zeker niet meegekregen van nb gelogen is
A-Team komt ook nooit met nieuwe afleveringenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:03 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Prison Break heeft al 2 weken geen nieuwe afleveringen
huhw wat?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:04 schreef dagdag het volgende:
Dat weet heel Fok! dacht ikquote:Op zondag 11 januari 2009 00:04 schreef dagdag het volgende:
Nou, NB zégt dat ze dood is door gers bloemen, maar ik denkdat hij dedruk niet aankon, dat hij het kind eruitgerukt heeft, en haar, met kind en al van debrug heeft gemieterd. En daarom zegt hij nu dat ze in coma isquote:Op zondag 11 januari 2009 00:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
wat cru en dat ondanks dat mirre zelf een plant was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Prison Break is ook spannend, A-Team nietquote:Op zondag 11 januari 2009 00:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
A-Team komt ook nooit met nieuwe afleveringen![]()
PB is dan ook niet leuk, A-Team wel![]()
PB en spannendquote:Op zondag 11 januari 2009 00:07 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Prison Break is ook spannend, A-Team niet
Nee, hij is in coma geraaktquote:Op zondag 11 januari 2009 00:07 schreef dagdag het volgende:
even een vraagje is juup alweer van de afdeling hartklachten
hebben ze er één voor 'm gevonden dan?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:07 schreef dagdag het volgende:
Fringe is ook leuk.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:07 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Prison Break is ook spannend, A-Team niet
Meneertje heeft twee afleveringen gezienquote:Op zondag 11 januari 2009 00:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
PB en spannendA-Team jeugdsentiment
Je bent te vroeg (of te laat?)quote:
Die zit nou in een inrichting, waar ie de hele dag rondjes rent in zijn kamer en tegen de muur loopt te mekkerenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:07 schreef dagdag het volgende:
Nee, meneer heeft veel meer afleveringen gezien en is maar gestopt en heeft de verhaallijn toen maar op internet gelezen want het viel tegenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:10 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Meneertje heeft twee afleveringen gezien
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Die zit nou in een inrichting, waar ie de hele dag rondjes rent in zijn kamer en tegen de muur loopt te mekkeren
Gelukkig zit er wel een goede verhaallijn in die van de A-Teamquote:Op zondag 11 januari 2009 00:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee, meneer heeft veel meer afleveringen gezien en is maar gestopt en heeft de verhaallijn toen maar op internet gelezen want het viel tegen
Zeg ik dat?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:11 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Gelukkig zit er wel een goede verhaallijn in die van de A-Team
Ik weet hetquote:
wel de tofste excuusneger in een serie ooitquote:Op zondag 11 januari 2009 00:11 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op zondag 11 januari 2009 00:13 schreef behangplakker het volgende:
Mensen die vroeger nooit A-Team hebben gekeken![]()
Ik zou er een topic over kunnen openen
Mr. T is een begrip opzich. Hij was het enige positieve voor mij van alles dat met WoW werd geassocieerdquote:Op zondag 11 januari 2009 00:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
wel de tofste excuusneger in een serie ooit
wel grappig dat ze nog geen yvonne kunnen raken met hun speelgoed-geweertjes, die gasten schieten altijd en eeuwig misquote:Op zondag 11 januari 2009 00:11 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
En de grootste schnabbelaar ooit.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
wel de tofste excuusneger in een serie ooit
Wel! Lekker extra vroeg uit bed voor pokemon aflevering. Verder keek ik Dommels, Dexter, Bush Bush etc.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zeg ik dat?A-Team is jeugdsentiment en het gaat helemaal niet over een goede verhaallijn.
Jij hebt denk ik geen opvoeding met een tv gehad
En na 6u?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:15 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Wel! Lekker extra vroeg uit bed voor pokemon aflevering. Verder keek ik Dommels, Dexter, Bush Bush etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |