Pardon? Waarom verander je dat in godsnaam?????????quote:Op maandag 12 januari 2009 21:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Gewijzigd, die andere post ook.
Verder het verzoek om normaal op elkaar te reageren en als dat niet lukt; niet op elkaar te reageren.
Nou ja het topic is nu toch dicht, maar als G_S consequent is dan zou hij echt nog heel veel posts weg moeten halen uit andere topics.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:43 schreef Grulez het volgende:
Beetje onzin om die post te wijzigen zeg.. Over olie op het vuur gooien gesproken... in plaats van juist de discussie (letterlijk) te laten rusten.
Je noemt 'm een autist. Dat lijkt me totaal niet nodig.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Pardon? Waarom verander je dat in godsnaam?????????
Ik heb hem gevraagd de ruzie bij te leggen, hij weigert dat. Ik verzoek je de posts weer in ere te herstrellen of de 36 kwetsende posts van sjimz over mij ook te wijzigen.
Dank je.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Gewijzigd, die andere post ook.
Verder het verzoek om normaal op elkaar te reageren en als dat niet lukt; niet op elkaar te reageren.
Die topics zitten al dicht dus laat maar. Ik ben niet beledigd als iemand me voor homo uitmaakt maar wel als iemand valselijk met kwestbare info omgaat en stoten onder de gordel uitdeelt. Het verbaast me dat je 'autist' een reden vindt om te wijzigen maar dat is verder aan jou.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je noemt 'm een autist. Dat lijkt me totaal niet nodig.
En kom maar met de posts waarin sjimz je uitmaakt voor homo of iets anders. Ik wijzig ze met alle plezier
Hoezo uitmaakt? Je bent toch homo? Of ben je genezen?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:47 schreef SCH het volgende:
Die topics zitten al dicht dus laat maar. Ik ben niet beledigd als iemand me voor homo uitmaakt maar wel als iemand valselijk met kwestbare info omgaat en stoten onder de gordel uitdeelt. Het verbaast me dat je 'autist' een reden vindt om te wijzigen maar dat is verder aan jou.
Nee, de meeste dingen in die sc-topics voegen niks toe. Het is alleen ook niet erg en het verbaast me dat er ineens zo gevoelig over wordt gedaan. De manier van praten is altijd zo geweest maar omdat sjimz er nu een punt van maakt, is het ineens een probleem. sjimz opereerde behoorlijk autistisch de afgelopen week, dus zo gek is het ook weer neit. Als hij wereldvreemd had gedaan of heel wisselvallig en ik had gezegd: doe niet zo schizofreen, was het dan ook een probleem. Ik vind het verder geen ramp maar ik denk dat jullie iets te lief reageren op een ex-modje dat nu een beetje gaat zeuren, slakken met zout gaat beleggen en zijn kinderachtige vete met mij via jullie gaat uitvechten. Verder welterusten.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:53 schreef Prosac het volgende:
Het voegt natuurlijk helemaal niks toe om iemand autist te gaan noemen.
Ik laat het rusten maar dan werkt het niet echt mee als jullie de ene partij bevoordelen boven de andere. Dat is wat Grulez zei nogal olie op het vuur.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:02 schreef Prosac het volgende:
Jullie gaan allebei niet liev met elkaar om. Laat het aub rusten, allebei. Sjimz is geen mod meer en nu een gewone user.
dank u.
Als Sjimz jou autist, vieze homo of paardelul had genoemd, dan was dat ook ge-edit. Maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik laat het rusten maar dan werkt het niet echt mee als jullie de ene partij bevoordelen boven de andere. Dat is wat Grulez zei nogal olie op het vuur.
Soms twijfel ik daaraan hoor.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:03 schreef TerroRobbie het volgende:
liev? Type gewoon normaal man. Dit is FB geen PUB.
Dat had helemaal niet gemoeten. Je moet niet alles editen waar users over zeurzeiken. En sjimz zeurzeikt.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:06 schreef Prosac het volgende:
Als Sjimz jou autist, vieze homo of paardelul had genoemd, dan was dat ook ge-edit. Maak je daar maar geen zorgen over.
weltrusten.
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoezo uitmaakt? Je bent toch homo? Of ben je genezen?
Klaag je nou over het feit dat ie 4 posts achter elkaar heeft?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:48 schreef jorienvdherik het volgende:
SPORT1 United #1: Nóg een praatprogramma over voetbal...
Moet dat 4x achter elkaar?
nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Cyberia is de enige met een sport1 abo
Jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Klaag je nou over het feit dat ie 4 posts achter elkaar heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |