Ik scheld helemaal niks. Of valt "scherm hem weg domme Belg" volgens jou onder schelden?quote:Op zondag 11 januari 2009 14:47 schreef Prosac het volgende:
Nee, maar kun jij me dan uitleggen waarom je dat zei? Wil je het Feyenoord topic exclusief voor Feyenoorders houden? of was het omdat de poster voor de verkeerde club was?
Politiek correct wil ik het niet maken, maar wil het graag leuk houden en door steeds maar users uit te schelden of te willen verbieden in "jouw" topic te komen, werkt dat niet.
Domme Belg is geen schelden, hoogstens iemand bejegenen.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:47 schreef Prosac het volgende:
Nee, maar kun jij me dan uitleggen waarom je dat zei? Wil je het Feyenoord topic exclusief voor Feyenoorders houden? of was het omdat de poster voor de verkeerde club was?
Politiek correct wil ik het niet maken, maar wil het graag leuk houden en door steeds maar users uit te schelden of te willen verbieden in "jouw" topic te komen, werkt dat niet.
Als ik jou lieve schat noem, "bejegen" ik je ook.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Domme Belg is geen schelden, hoogstens iemand bejegenen.
Waar zegt hij dat het achteraf anders had gekund?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:06 schreef Breach het volgende:
Hij zegt toch dat het achteraf bekeken wel anders had gekund. Daarmee moet de kous af zijn en moeten mensen niet zo doorzeiken. Jullie weten ook dat hij nieuw is, dus gedraag je dan niet zo kinderachtig door te blijven drammen.
VBL-FB #84: Met sjimz, zonder hools.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar zegt hij dat het achteraf anders had gekund?
Er staat alleen dat hij het misschien verkeerd heeft gelezen.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:09 schreef Breach het volgende:
[..]
VBL-FB #84: Met sjimz, zonder hools.
En volgens die post had je dat ook al per PM gekregen. Dus stop gewoon met dat gedoe man. Je verdoet je eigen tijd en die van hem.
Die user heeft daarna geloof ik nog 2/3 keer gepost zonder te reageren op "Scheer je weg domme Belg".quote:Op zondag 11 januari 2009 15:12 schreef denthemen het volgende:
Het is toch logisch dat hij het edit? Als die andere user er op zou reageren had je weer een discussie die nergens over gaat.. En zo gezellig is het de laatste tijd ook niet in VBL
Dat laatste klopt. Als jij het in FB vraagt dan zou het logisch zijn om het daar ook te beantwoorden. ECHTER voorkomt hij met een PM dat er andere users zich mee gaan bemoeien zoals nuquote:Op zondag 11 januari 2009 15:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Er staat alleen dat hij het misschien verkeerd heeft gelezen.
En waarom moet zoiets via de PM opgelost worden? Ik stel de vraag in het FB topic, dus dan verwacht ik daar ook een antwoord. Ook in het kader van transparantie op dit forum.
Maakt niet uit, dan had er wel een ander op kunnen reagerenquote:Op zondag 11 januari 2009 15:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die user heeft daarna geloof ik nog 2/3 keer gepost zonder te reageren op "Scheer je weg domme Belg".
Er bleken meer mensen geinteresseerd te zijn in zijn uitleg, dan is het makkelijker dat hij zijn uitleg hier gewoon post.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat laatste klopt. Als jij het in FB vraagt dan zou het logisch zijn om het daar ook te beantwoorden. ECHTER voorkomt hij met een PM dat er andere users zich mee gaan bemoeien zoals nu
En zo geschiede. Nu klaar?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Er bleken meer mensen geinteresseerd te zijn in zijn uitleg, dan is het makkelijker dat hij zijn uitleg hier gewoon post.
Kankerjood en domme Belg is appels met peren vergelijken.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dan had er wel een ander op kunnen reageren
Als jij mij nu kankerjood noemt reageer ik daar ook niet op, maar wie weet Houniet wel? Of weet ik veel wie.. Helaas is de sfeer nu zo dat je bepaalde dingen niet kunt zeggen
Domme Belg is wel degelijk uitlokkingquote:Op zondag 11 januari 2009 15:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kankerjood en domme Belg is appels met peren vergelijken.
Domme Belg is niet iets wat zorgt voor een uitlokking.
Kom op zeg....quote:Op zondag 11 januari 2009 15:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Domme Belg is wel degelijk uitlokking
Als jij mij domme ... (Vul maar in) zou noemen dan zie ik dat als een uitlokking. Je kan het niet eens zijn met een user, maar waarom noem je hem dan dom en wat heeft het er mee te maken dat hij Belg is?quote:
Maar zooo ernstig is dat ook niet. Als iemand mij domme kutboer/ Groninger/ etc. zou noemen, zou ik daar alleen maar om moeten lachen. Zo kleinzerig zijn we toch niet?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als jij mij domme ... (Vul maar in) zou noemen dan zie ik dat als een uitlokking. Je kan het niet eens zijn met een user, maar waarom noem je hem dan dom en wat heeft het er mee te maken dat hij Belg is?
Ik zou er ook niet op reageren, maar er is alleen een kleine edit gemaakt, hij heeft geen ban gekregen of zo. Hij doet het voorkomen als een wereldrampquote:Op zondag 11 januari 2009 15:26 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar zooo ernstig is dat ook niet. Als iemand mij domme kutboer/ Groninger/ etc. zou noemen, zou ik daar alleen maar om moeten lachen. Zo kleinzerig zijn we toch niet?
Vind ik ook. De post van D-K kon best.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:26 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar zooo ernstig is dat ook niet. Als iemand mij domme kutboer/ Groninger/ etc. zou noemen, zou ik daar alleen maar om moeten lachen. Zo kleinzerig zijn we toch niet?
Eigenlijk is hij dus net zo kleinzerig als de moderatorquote:Op zondag 11 januari 2009 15:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet op reageren, maar er is alleen een kleine edit gemaakt, hij heeft geen ban gekregen of zo. Hij doet het voorkomen als een wereldramp
Ieder zijn mening natuurlijk, maar voor mijn gevoel heeft prosac een goed antwoord gegeven, het is jammer dat D-K er zo over blijft doorgaanquote:Op zondag 11 januari 2009 15:28 schreef Breach het volgende:
[..]
Vind ik ook. De post van D-K kon best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |