Je eigen fan topic bedoel jequote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach man, flikker toch op.
Ik heb zowat een solo-topic in VBL,.
Ik zou graag op artikel:quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik zou graag op artikel:
Policy
- Wat verwachten we van jou als user ?
Bron: http://forum.fok.nl/rde/faq/policy
Bezwaar willen maken op het bericht van: ''Nicasius''
Hulpmodquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:45 schreef TerroRobbie het volgende:
AFC Ajax-topic #1165: Ajax is Ajax
Doppel
Jorien jij werkte toch sinds kort?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik zou graag op artikel:
Policy
- Wat verwachten we van jou als user ?
Bron: http://forum.fok.nl/rde/faq/policy
Bezwaar willen maken op het bericht van: ''Nicasius''
Het wordt tijd dat ik deze toko ga runnen, want zo kan het niet lang meer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:46 schreef Breach het volgende:
Hulpmod
Maar er zijn hier geen mods meer
Truequote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als je dit in een rechtzaak zegt stampen ze je ook buiten
Klopt. En met je charisma kan je niet editten, anders was het probleem zo opgelost.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ik deze toko ga runnen, want zo kan het niet lang meer.
Doe geen moeite, mods kunnen veranderingen terug zien hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mocht hij, ''Nicasius'' het verwijderen dan wel aanpassen heb ik hier het orginele bewijs:
[ afbeelding ]
Mods kunnen volgens mij het orginele bericht altijd terug zien. Sjimz kan dit wel ff bevestiggen of ontkrachten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mocht hij, ''Nicasius'' het verwijderen dan wel aanpassen heb ik hier het orginele bewijs:
[ afbeelding ]
Ow, dus jij zat stiekem gewoon die homo-erotische foto's van Jaap nog te bekijken na je editquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Doe geen moeite, mods kunnen veranderingen terug zien hoor
Daarom is hij ook gestoptquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:49 schreef Breach het volgende:
[..]
Ow, dus jij zat stiekem gewoon die homo-erotische foto's van Jaap nog te bekijken na je edit
Kan je wel zeggen jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja beter ga je een FA roepen. Hier komt toch niemand meer.
Dat wordt nog leuk dan met De Graafschap-Willem II voor de boegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja beter ga je een FA roepen. Hier komt toch niemand meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |