quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:27 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
Pele: " in de categorie drama was je weer de beste jongen"
En, al wat gevonden? Want ik wacht eigenlijk op jou om de uitslag te plaatsenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:53 schreef SCH het volgende:
Ik vond die van Suijk en Breach niet zo geweldig omdat het niet zoveel met voetbal van doen had (ik hecht altijd wel aan zo'n soort link) maar maakt niet uit, ik denk wel dat Suijk een hele, hele goede jury is. Daarom denk ik ook al uren na over een nieuw onderschrift
quote:Op dinsdag 10 januari 2009 149.20 schreef remlof het volgende:
SCH, niet inzenden in voetbal-onderschriftcompetitie-topic, 24 uur.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:24 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zullen we allemaal meedoen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
even de uitslag naar de volgende pagina schoppen![]()
quote:-Joesse-
-Pele: "Nu niet gaan huilen hè, jochie!"-
quote:-Sjimz-
-Ik heb alleen de versnellingspook van je Ferrari kunnen redden-
quote:-Isiolo-
-Pele: " in de categorie drama was je weer de beste jongen" -
De opmaak is hier te vinden.quote:-gebruikersnaam-
-Pele:"Je kan me nog meer vertellen, maar die witte klodder achter je oren is geen haar gel"-
Ik denk niet dat hij hier zelf een toelichting bij kan geven.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:00 schreef SCH het volgende:
Alle begin is moeilijk, zullen we maar zeggen.
Suijk vergeet nog de jurytoelichting te geven.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
Npu ja zeg weer een poedel.dit onderschrift is niet zo slecht als de jury.heb het wel weer gezien hier.veel geluk u allen
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
Npu ja zeg weer een poedel.dit onderschrift is niet zo slecht als de jury.heb het wel weer gezien hier.veel geluk u allen
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:15 schreef Joesse het volgende:
[ afbeelding ]
Pele: "Nu niet gaan huilen hè, jochie!"
Misschien vindt men sperma gewoon niet grappig.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wat zieligquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik zie niksquote:
dankquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:31 schreef sjimz het volgende:
Geweldige jury en het is geen schande om achter de nummer 1 te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |