Ik heb het gedeinstalleerd was niet mijn ding.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:41 schreef allsystemshalt het volgende:
Ben aan het kijken of orDrumbox iets is voor me.
http://www.ordrumbox.com/features.php
Zoek nog altijd een gebruikersvriendelijke drummer.
Toen wij de CD aan het opnemen waren hoorde ik de hele dag door clicktracks in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:26 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik wordt wel een beetje getikt van al dat gedrum in mijn oren
Onze clicktrack was anders wel een piep, want onze drummer is allergisch voor cowbell.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:40 schreef The_Dean het volgende:
Is het een keer geen piep, zeuren ze nog
Je moet toch ergens over zeikenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:40 schreef The_Dean het volgende:
Is het een keer geen piep, zeuren ze nog
Minimalismequote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:15 schreef The_Dean het volgende:
Wat een ongeïnspireerde TT... en jij wou een hele avond vullen?
Die kan ik niet goedpraten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben juist nummers met een cowbellquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Onze clicktrack was anders wel een piep, want onze drummer is allergisch voor cowbell..
Nog contact gehad met We-music?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:55 schreef Aresdreams het volgende:
jeej weer een nieuw topic, nog 2 weken te gaan, hoop ik
Ik ookquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wij hebben juist nummers met een cowbell
Een Dean headstock als plaatje!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:22 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik ook![]()
http://www.esnips.com/doc(...)Potentially-Affected
Gefeliequote:Op zondag 11 januari 2009 00:25 schreef Moozze het volgende:
Fipo als 18 jarige.
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een Dean headstock als plaatje!
Betrapt!
Morgenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:43 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Gefelie![]()
![]()
![]()
En nu je versterker op 10 met je Digitech ertussen![]()
![]()
het mag want je bent jarig
Nogmaals bedanktquote:
Koop er een London City bij vloekt lekker bij elkaarquote:Op zondag 11 januari 2009 00:53 schreef Cynic het volgende:
ik ga denk ik nog een orange 2x12 kopen. en dan de 4x12 marshall weg
Er zijn ook zwarte uitvoeringen van in special order.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:59 schreef The_Dean het volgende:
Bevalt goed dus? Hoor wel meer goede verhalen over die cabs, alleen jammer dat ze zo oranje zijn...
En ook niks wat we waarschijnlijk zelf niet kunnen, maar zo zonde om van zo'n nieuwe kast meteen het tolex er af te joetsen en er zwarte op te nieten...quote:Op zondag 11 januari 2009 09:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Er zijn ook zwarte uitvoeringen van in special order..
Volgens mij kosten die dingen niet meer, maar maken ze niet standaard ofzo. Dan zijn ze wel origineel Orangequote:Op zondag 11 januari 2009 09:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En ook niks wat we waarschijnlijk zelf niet kunnen, maar zo zonde om van zo'n nieuwe kast meteen het tolex er af te joetsen en er zwarte op te nieten...
nee ze maken ook gewoon zwarte...!quote:Op zondag 11 januari 2009 09:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Er zijn ook zwarte uitvoeringen van in special order..
Ja, hij klinkt echt super.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:59 schreef The_Dean het volgende:
Bevalt goed dus? Hoor wel meer goede verhalen over die cabs, alleen jammer dat ze zo oranje zijn...
Je kunt dus óf schaatsen én drummen óf gitaar spelen? Lastig ja.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:28 schreef allsystemshalt het volgende:
Schaatsen/Drums of Gitaar ?
Keuze's Keuze's ...
Werd je heel hard uitgelachen?quote:Op zondag 11 januari 2009 10:44 schreef Cynic het volgende:
Ik heb gistermiddag geprobeerd schaatsen te kopen. Da's dus niet gelukt.
Guitarist On Ice.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:02 schreef allsystemshalt het volgende:
Laters ik ga toch nog even op het water lopen![]()
![]()
Bel 911 als ik over 2 uur niet terug ben
Niet in mijn gezicht in ieder gevalquote:
Wat voor zeeschuiten heb jij danquote:Op zondag 11 januari 2009 12:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
Niet in mijn gezicht in ieder geval
Het lukte ook eigenlijk telkens net niet. Als ik wat kleinere voeten had gehad was het gelukt.
Dure dingen ook trouwens, die schaatsen...
46quote:
Ja dat heb ik ook, heb vorige week gelukkig wel nog kunnen vinden, maar toen was het ook de restjes nog dus goed zoeken of je er nog 1 kan vindenquote:Op zondag 11 januari 2009 12:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
46
Valt nog wel mee toch? Maar daar is het aanbod niet zo heel groot in op het moment.
Ik heb de mijne voor 40 euro gekochtquote:Op zondag 11 januari 2009 12:26 schreef Cynic het volgende:
Ik denk dus dat ik vandaag op de vijver ga staan stenen gooien naar mensen die wel schaatsen hebben.
De laatste 8 replies vn de vorige pagina stonden op dezequote:
Moozze is jarig?quote:Op zondag 11 januari 2009 12:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
De laatste 8 replies vn de vorige pagina stonden op dezeWaarschijnlijk de felicitaties voor Moozze ofzo
als je ze dan gooit richting het hoofd van mensen met de juiste maat en het juiste model, heb jij daarna mooie schaatsenquote:Op zondag 11 januari 2009 12:26 schreef Cynic het volgende:
Ik denk dus dat ik vandaag op de vijver ga staan stenen gooien naar mensen die wel schaatsen hebben.
Whoot m'n creditcard rooktquote:Op zondag 11 januari 2009 13:05 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik leef nog![]()
![]()
En om dat te vieren ben ik gear aa het bestellen
Gave Epiquote:Op zondag 11 januari 2009 14:58 schreef Jorikjet het volgende:
vetwat heb je allemaal gekocht?
ik zit trouwens te gassen op een epiphone sheraton!
Ik werk er hard voor dus gun ik mezelf af en toe wat leuke spullenquote:Op zondag 11 januari 2009 15:31 schreef Metaalkop het volgende:
Zohee. Geld teveel?
81/85 ?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:49 schreef Marao het volgende:
Yay, gister mn EMG-tjes gehaald en zelf geinstalleerd ^^ En het werkt nog ook!(vooralsnog, nu nog een batterij vinden >_>)
Die V-Amp heb ik ook gehad. Best een leuk ding, maar ik vond een POD toch iets beter.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:13 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Gave Epiwat voor paintjob heeft ie?
mijn lijstje,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
En ik wil nog meer kopen oa een kahler brug en een SG
ja, kei veel nog. suckt ass!!!!!!quote:Op zondag 11 januari 2009 17:02 schreef The_Dean het volgende:
Er ligt hier gewoon sneeuw in de Achterhoek
Juist vet man! Nu weer onderweg naar het noorden, maar de laag word steeds dunnerquote:
Die sneeuw mag van mij inmiddels wel een keer opzouten... Hier lag afgelopen week gewoon meer dan 10cm... Maandag was het vrijwel onmogelijk om op sommige wegen te rijden.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Juist vet man! Nu weer onderweg naar het noorden, maar de laag word steeds dunner
Wat doe je in de Achterhoek?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:02 schreef The_Dean het volgende:
Er ligt hier gewoon sneeuw in de Achterhoek
Niet als je er 2 keer per dag een uur lang doorheen moet fietsen op onbestrooide fietspadenquote:Op zondag 11 januari 2009 17:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Juist vet man! Nu weer onderweg naar het noorden, maar de laag word steeds dunner
Zo van dat gesmoltenterugbevrorensneeuwquote:Op zondag 11 januari 2009 21:15 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
Niet als je er 2 keer per dag een uur lang doorheen moet fietsen op onbestrooide fietspaden
Clubvergadering en nieuwsjaarborrel in Eibergenquote:
Ik heb het nu een paar keer gelezen, maar ik snap echt niet wat je hiermee bedoeltquote:Op zondag 11 januari 2009 19:18 schreef allsystemshalt het volgende:
12/16 maat en dan ervoor in 4 aftellen maar de muziek begint bij 4 /16![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:35 schreef brother52 het volgende:
12/16 maat is toch eigenlijk gewoon een 3/4 maat?
Ehh nou het nummer gaat niet van 1 tot 12 van de 16-de maar start op 5 van de 16-de.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb het nu een paar keer gelezen, maar ik snap echt niet wat je hiermee bedoelt
Alsof dat me veel op gaat leverenquote:Op zondag 11 januari 2009 23:57 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Vraag het met het repeteren in de koffie/bierpauze maar aan je drummer
Hij zit iets te klooien in een vrij snelle 6/8 en wil graag 4 tellen vooraf (wat niet zo handig is in zo'n maatsoort), maar ipv dat dat ding dat vóór de eerste maat doet, snoept hij 4 tellen van die maat af, zodat zijn nummer op de 5de tel begint.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb het nu een paar keer gelezen, maar ik snap echt niet wat je hiermee bedoelt
Eh zoietsquote:Op maandag 12 januari 2009 00:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hij zit iets te klooien in een vrij snelle 6/8 en wil graag 4 tellen vooraf (wat niet zo handig is in zo'n maatsoort), maar ipv dat dat ding dat vóór de eerste maat doet, snoept hij 4 tellen van die maat af, zodat zijn nummer op de 5de tel begint..
(Ja als je met maatsoortenmalloten in een band zit zoals ik, leer je dit soort dingen te begrijpen).
Ik gok dat je daar niet mee kan optreden.quote:Op maandag 12 januari 2009 01:38 schreef Moozze het volgende:
Zijn er felicitaties verwijderd?
Naja, toch bedankt allemaal
Ik heb zo'n mini marshall ampje gekregen (Ms 4) maar hij komt pas deze week binnen ofzo, wat mote ik hier van verwachten?
De overdrive is sowieso vet!
Iedereen blijquote:
Ik denk dat spuiten het mooiste resultaat geeft.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:06 schreef KaMo het volgende:
[..]
Iedereen blij![]()
Knap dat we de 3e pagina hebben gehaald met die overwerkende mod
Hoe kan ik mijn body beste verven?
(Ik ga van unfinished gestripte body, naar shinny wit)
Tips?
Ik denk het wel ja, met de bas zijn ze denk ik niet zo heel lang bezig. Moet in een weekend lukken, als ze een beetje vlot een goed geluid vinden tenminste.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:03 schreef Aresdreams het volgende:
nog even en je mag zelf ook weer aan de slag?
Cd al af ?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja, met de bas zijn ze denk ik niet zo heel lang bezig. Moet in een weekend lukken, als ze een beetje vlot een goed geluid vinden tenminste.
Laten we het eens over die demo van jullie hebben dan....quote:Op maandag 12 januari 2009 11:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Cd al af ?
Eindelijk na Daan een nieuw slachtoffer gevonden![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Laten we het eens over die demo van jullie hebben dan.....
Daar had ik al enigszins rekening mee gehouden.quote:Op maandag 12 januari 2009 08:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik gok dat je daar niet mee kan optreden.
Ja kan, maar vooral met die overdrive gaat het nergens naar klinkenquote:Op maandag 12 januari 2009 13:30 schreef Moozze het volgende:
Even twee vraagjes voor de pro's. Kan ik mijn akoestische gitaar op mijn electrische versterker aansluiten zonder dat dit dingen kapot maakt of andere ongewenste effecten geeft?
En kan ik dan stiekem mijn overdrive pedaal ertussen doen om te kijken wat er gebeurt?
Echt welquote:Op maandag 12 januari 2009 13:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja kan, maar vooral met die overdrive gaat het nergens naar klinken
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja kan, maar vooral met die overdrive gaat het nergens naar klinken
Spuitenquote:Op maandag 12 januari 2009 09:06 schreef KaMo het volgende:
[..]
Iedereen blij![]()
Knap dat we de 3e pagina hebben gehaald met die overwerkende mod
Hoe kan ik mijn body beste verven?
(Ik ga van unfinished gestripte body, naar shinny wit)
Tips?
Ja ja, excuses maken ineens.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:10 schreef Moozze het volgende:
Oja en ik doe maar een heel klein beetje overdrive, gewoon om het net iets steviger te laten klinken.
Nietquote:Op maandag 12 januari 2009 16:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja ja, excuses maken ineens..
.
Dankje, ontvetten moet ik het best doen met?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Spuiten
Schuren, ontvetten, primer, licht opschuren, ontvetten, primer, licht opschuren, ontvetten, de verf die je wil [wit in dit geval], licht opschuren, ontvetten, witten, licht opschuren, ontvetten, witten, licht opschuren, ontvetten en dan hetzelfde met een laag of drie blanke lak, daarna lak polijsten en je bent er
Dat lichte opschuren raad ik je aan om te met 'nat' schuurpapier korrel 1000 of 1500. Het polijsten van de lak met 2000 en daarna wat polijstmiddeltjes.
Ohja, en niet ontvetten met terpentine.
Tussen elke laag goed drogen [schuurt anders verdomd klote] en beter meerdere dunne lagen dan een keer dekkend.
Lopers/zakkers meteen verwijderen met een doekje/keukenpapier of uitstrijken met een klein kwastje.
Denk wel om eventuele schroefgaten voor bijvoorbeeld de slagplaat of pickuprings. Als je daar constant zo overheen blabbert is de kans er dat je ze niet goed weer kan vinden. Ik kan je aanraden om bij bijvoorbeeld de Marskramer of dergelijke winkel [of de betere moeder] een doosje kopspelden te kopen en die er in te steken. Maar, als je mooie dunne laagjes verf/lak erop spuit is dat niet eens echt nodig.
Eventuele deukjes/putjes/diepe krassen opvullen met wat plamuur voor een mooi egaal glad oppervlak![]()
Ik blijf dat een fantastisch woord vindenquote:
Hyves, genoeg annorexiahoertjes daarquote:Op maandag 12 januari 2009 17:08 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dankje, ontvetten moet ik het best doen met?
Pics kan ik regelenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:36 schreef allsystemshalt het volgende:
Succes in de studio Cynic![]()
En Moozze, Waar blijven die pic's en mp3's van de Digitech
quote:
Onzin we zijn alllemaal ooit eens begonnen denk je nou dat steve vai zijn eerste accorden zuiver klonken?quote:Mp3 doen we maar niet
Maar ik speel al 7-8 jaarquote:Op maandag 12 januari 2009 19:49 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
![]()
[..]
Onzin we zijn alllemaal ooit eens begonnen denk je nou dat steve vai zijn eerste accorden zuiver klonken?
Maakt niet uit, ik speel ook nog steeds bagger.quote:
Dat is ook zo, ik ben ook niet de beroerdste hoor maar ik speel weinig uitdagends. Alleen akkoorden eigenlijk.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:16 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Muziek is geen wedstrijd.
Cheer up
Dankje, denk ik.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik speel ook nog steeds bagger.
Ik niet, ik ben echt heel goed.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik speel ook nog steeds bagger.
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:53 schreef Aresdreams het volgende:
ik vind 'm opzich best wat hebben... nog een andere headstock erop en het is nog een echte gitaar
Blesphomistquote:Op maandag 12 januari 2009 20:53 schreef Aresdreams het volgende:
ik vind 'm opzich best wat hebben... nog een andere headstock erop en het is nog een echte gitaar
ja niet echt tofquote:Op maandag 12 januari 2009 20:50 schreef allsystemshalt het volgende:![]()
![]()
Wat een kotslelijke gitaar![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zowel de SG als de V door het slijk gehaald![]()
Blesphomy
![]()
nee, die headstock is weer te extreemquote:Op maandag 12 januari 2009 21:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoort eigenlijk een Dean te zijn..
Als ze nou een tele beet hadquote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef Witchfynder het volgende:
Speciaal voor Dean, Kristy Rose:
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik denk dat dat meisje wel cool genoeg is voor die tele.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar te cool voor is..
Dan heb je wel ballenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:28 schreef Moozze het volgende:
[..]
Dat is echt lelijk, fout, humorloos en stijlloos.
Kan je veel geld mee verdienen!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:28 schreef Moozze het volgende:
[..]
Dat is echt lelijk, fout, humorloos en stijlloos.
En terecht! Leuke dingen zijn die Juniors.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:48 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Dan heb je wel ballen![]()
Ik zit momenteel te gassen op een Epiphone Les Paul Jren dat voor iemand die een maand gitaar speelt
Kijk maar naar de Wayans brothers. Die zijn ook lelijk, fout en vooral humorloos.quote:
Het nummer of de vent?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:09 schreef Daantke het volgende:
De La Rey is toch best bekend of niet?
Stoerquote:
Gelijk heb jequote:Op maandag 12 januari 2009 22:48 schreef InTheDarkness het volgende:
Ik zit momenteel te gassen op een Epiphone Les Paul Jren dat voor iemand die een maand gitaar speelt
Of koop 1 extra 2*12 twee voor op tournee 1 voor thuisquote:Op dinsdag 13 januari 2009 06:13 schreef Cynic het volgende:
Ik was gisteren even aan het kijken wat een flightcase voor een 2x12 cab kost, maar die zijn dus bijna net zo duur als de cab zelf...
Dan maar eens kijken of ik zelf iets kan bouwen.
Ik wist niet dat die Green day meneer er ook een speeldequote:Op dinsdag 13 januari 2009 03:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gelijk heb je!
Ooit koop ik er ook een
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:59 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die Green day meneer er ook een speeldeben zelf niet zo'n Green day fan
btw dat is geen Dean hea ?
Het plan is nu dat er sowieso 2 komen voor optredens.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:40 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Of koop 1 extra 2*12 twee voor op tournee 1 voor thuis
Flightcases zijn idd onevenredig duur. Maar van de andere kant Ik heb mijn vetta + extensioncab nooit geflightcased, vele optredens meer gedaan de afgelopen 6 jaar en er is *afkloppen* nog nooit wat mee gebeurd en ze zien er niet afgeragd uit. Je effecten enzo flighcasen kan ik wel snappen maar als je zelf je spullen vervoert en opzet ben je er toch altijd zelf bij en zie ik zelf het nut van een cabinet fligtcasen ook niet zo in als je het afweegt tegen de enorme kosten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 06:13 schreef Cynic het volgende:
Ik was gisteren even aan het kijken wat een flightcase voor een 2x12 cab kost, maar die zijn dus bijna net zo duur als de cab zelf...
Dan maar eens kijken of ik zelf iets kan bouwen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:51 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Flightcases zijn idd onevenredig duur. Maar van de andere kant Ik heb mijn vetta + extensioncab nooit geflightcased, vele optredens meer gedaan de afgelopen 6 jaar en er is *afkloppen* nog nooit wat mee gebeurd en ze zien er niet afgeragd uit. Je effecten enzo flighcasen kan ik wel snappen maar als je zelf je spullen vervoert en opzet ben je er toch altijd zelf bij en zie ik zelf het nut van een cabinet fligtcasen ook niet zo in als je het afweegt tegen de enorme kosten.
Nou , je drumstel los in een busje vervoeren is echt geen goed idee hoor. Dus voor een drumstel is een goed stel koffers echt geen overbodige luxe. Maar als je er nooit mee optreedt hoeft het niet neequote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:59 schreef KaMo het volgende:
Mijn vriendin heeft flightcases voor haar complete drumstel...
En moet hem niet vaak vervoeren
Waste of money lijkt me dat.
Voor mijn cab wordt, zelfs als ik alleen de onderdelen bestel, de flightcase ook bijna zo duur als de cab zelfquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:59 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee, dat is ook wel waar. Zo'n cab gaat ook niet echt kapot ofzo, maar ik kan aan mijn Marshall cabs wel zien dat er mee getourd is. Was eigenlijk van plan om die Orange kastjes zo te houden als ze er nu uitzien. Ik kan vast wel zelf een soort behuizing maken.
Da's ook zo inderdaad. Van mij hoeft het niet op oorhoogte trouwens, ik heb liever dat het geluid een beetje onder me door gaat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Voor mijn cab wordt, zelfs als ik alleen de onderdelen bestel, de flightcase ook bijna zo duur als de cab zelf. Maar afgezien van het veilig houden, is het handig om bij gigs de cab op oorhoogte te krijgen.
.
Ik moet het echt op oorhoogte hebben, anders hoor ik niks, zelfs met een 4x10 niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's ook zo inderdaad. Van mij hoeft het niet op oorhoogte trouwens, ik heb liever dat het geluid een beetje onder me door gaat.
Ik kan me voorstellen dat het met bas anders is.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik moet het echt op oorhoogte hebben, anders hoor ik niks, zelfs met een 4x10 niet..
Ja precies. Zo'n regel dat je flightcase maximaal 10% van je cab mag kosten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:52 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het met bas anders is.
Ik heb wel eens op een festival over een fullstack gespeeld (die stond daar dan al) maar mijn gitaargeluid recht in mijn oren is tamelijk akelig.
Eigenlijk is de beste oplossing voor het probleem met dure flightcases dus dat je hele dure cabs moet kopen. Dan valt het allemaal mee.
Iemand met als gebruikersnaam The_Dean die een Gibson/Epiphone gitaar wil. Mag ik daar niet met een knipoog wat over zeggen zonderquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:21 schreef InTheDarkness het volgende:
Iemand met als gebruikersnaam The_Dean die een Gibson/Epiphone gitaar wil. Mag ik daar niet met een knipoog wat over zeggen zonderte krijgen ?
Ik geloof dat we al wel redelijk voorzien zijn wat betreft mensen die dingen over Dean zeggen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:12 schreef InTheDarkness het volgende:
Dus ik moet nog bijna 3 jaar wachten ?![]()
Niet alleen roadie, hij is ook onze techquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:27 schreef Aresdreams het volgende:
en mensen mogen eigenlijk al niks over de beste roady zeggen!
2 weekjes is nog wel vol te houden toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:16 schreef Aresdreams het volgende:
en het duurt nog tot eind januari voordat me gitaartje klaar is... ze zitten nu in de afwerk fase van de bouw... argh, duurt nog lang!
Ik zag laatst bij Gamma of Praxis wel elektrische gitaren staan, dus dan is Ikea nog niet eens zo gekquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wist niet dat ze bij ikea tegenwooridg ook aan muziek deden
Sta je dan met je Bennyquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:35 schreef Aresdreams het volgende:
lijkt mij opzich wel stoer, zo van: doe mij de 'een of andere vage zweedse naam' maar, in het kleur rood!
en dan kom je net een brug zadeltje te kort bij het bouwen ofzo
Ziet er toch niet slecht uit.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:22 schreef KaMo het volgende:
[ afbeelding ]
Alles bij elkaar gelegd, niet geschroefd ofzo
Schroeven, wil later een Fender Hals kopen, en SD elementen en fender body (etc)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe ga je die hals doen eignelijk schroeven/lijmen ?
Ik heb ooit fikse ruzie gehad met een kerel omdat ik vond dat zijn bas een "IKEA-uiterlijk" heeft. Tja, was wel een dure Laklandquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:51 schreef GoodGawd het volgende:
lol, dan vraag je aan iemand: Waar heb je die gitaar gekocht?
Zegt ie jaaa bij de IKEA
Ik moet nog vervenquote:
Zeg maar gwoon nog een fender erbijquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:33 schreef KaMo het volgende:
[..]
Schroeven, wil later een Fender Hals kopen, en SD elementen en fender body (etc)
153 inclusief verzendkosten!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:36 schreef GoodGawd het volgende:
Hoeveel kost zo'n bouwpakket IKEA ding?
En wat moet je eigenlijk verwachten van de kwaliteit? Volgens mij zijn deze dingen perfect om on stage verrot te slaan?
Dat vind ik eigenlijk nog verrekte veel geld voor iets wat je zelf nog in elkaar moet zetten...quote:
Ja die kleur inderdaad... Kan je dit niet gewoon lakken? Dan is 'ie in elk geval origineel, witte gitaren heb je wel meer...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zeg maar gwoon nog een fender erbij![]()
Ik vind de kleur zo ook wel vet eignelijk![]()
Of gewon helemaal niet lakken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:10 schreef Metaalkop het volgende:
Ja die kleur inderdaad... Kan je dit niet gewoon lakken? Dan is 'ie in elk geval origineel, witte gitaren heb je wel meer...
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:49 schreef GoodGawd het volgende:
Hoe kom je er trouwens bij om een gitaar bij de IKEA te kopen <_<
Of van dat heel erg foute plakplastic erop plakken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:36 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zou hem inoliën, net zoals hij bij het ferme torso van zijn vriendje doet..
Niet doen. Dan kun je beter een leuke Japanse Fender of een Fender uit de Classic-serie kopen en daar de elementen van upgraden. Dan krijg je er in ieder geval iets voor terug. Als je met losse body's enzo gaat lopen kloten kun je je geld net zo goed meteen 't raam uit flikkerenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:33 schreef KaMo het volgende:
[..]
Schroeven, wil later een Fender Hals kopen, en SD elementen en fender body (etc)
Ziet er zo al gaaf uitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:22 schreef KaMo het volgende:
[ afbeelding ]
Alles bij elkaar gelegd, niet geschroefd ofzo
Ik heb de 11-de besteld en ben nu al ongeduldig steeds m'n mai; aan het checken en zoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:38 schreef Aresdreams het volgende:
ach, ik wacht pas vanaf eind september
ik zou wel even schroevenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:51 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ziet er zo al gaaf uit![]()
Ik zeg alleen blanke lak erover en klaar
dan zou ik maar geen gitaar laten bouwenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:59 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik heb de 11-de besteld en ben nu al ongeduldig steeds m'n mai; aan het checken en zo![]()
Dat idee kreeg ik ookal, want het is mooi kleur houtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:10 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Ja die kleur inderdaad... Kan je dit niet gewoon lakken? Dan is 'ie in elk geval origineel, witte gitaren heb je wel meer...
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:38 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik ookal, want het is mooi kleur hout![]()
Denk dat ik dat ga doen, gewoon lak... Na eerst goed die schuurpapier gebruikt te hebben
Mwhoa wel promotie he met je porum op de bo~el site staanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:32 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dan zou ik maar geen gitaar laten bouwen
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:12 schreef allsystemshalt het volgende:
zucht... ik wil een nummer eigenlijk in 180 bpm opnemen maar ik kan de gitaarpartijen niet sneller strak spelen als 160 bpm![]()
Grmbl mopper vloek scheld
Dan moet je met een metronoom oefenen, eerst op 160 bpm, tot je het perfect kan, de volgende dag op 161, tot je dat perfect kan, etcetera tot 180...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:12 schreef allsystemshalt het volgende:
zucht... ik wil een nummer eigenlijk in 180 bpm opnemen maar ik kan de gitaarpartijen niet sneller strak spelen als 160 bpm![]()
Ja dat is een optie maar ik ben ongeduldig van aard ....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:16 schreef SNArky het volgende:
[..]
Dan moet je met een metronoom oefenen, eerst op 160 bpm, tot je het perfect kan, de volgende dag op 161, tot je dat perfect kan, etcetera tot 180...
SG Special?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:32 schreef The_Dean het volgende:
Doe ik toch ook
En verkopen
Iemand nog belangstelling voor een Epiphone Les Paul Special? Niet duur.
Neem je het op in 160 en fix je het erna naar 180quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:12 schreef allsystemshalt het volgende:
Hoor ik daar dragonforce?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Neem je het op in 160 en fix je het erna naar 180
Wat zoek je?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:46 schreef Trigalti het volgende:
Ik zou wel een fatsoenlijke versterker willen hebben..
Slaapkamer, jongerencentrum of Ahoy?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:46 schreef Trigalti het volgende:
Ik zou wel een fatsoenlijke versterker willen hebben..
Gewoon slaapkamer, maar de versterker die ik nu heb is een 15 watt, Stagg wat gewoon niet klinkt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Slaapkamer, jongerencentrum of Ahoy?
I hear ya, broquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:10 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Gewoon slaapkamer, maar de versterker die ik nu heb is een 15 watt, Stagg wat gewoon niet klinkt.
Punkrock en oriënterend blues, maar ik ben nog steeds beginner..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
I hear ya, bro.
Ongetwijfeld zal binnen 5 minuten hij toch genoemd worden, dus: Roland Cube..
Maar wat voor geluid zoek je? Wat speel je meestal voor soort muziek?
Cube!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
I hear ya, bro.
Ongetwijfeld zal binnen 5 minuten hij toch genoemd worden, dus: Roland Cube..
Maar wat voor geluid zoek je? Wat speel je meestal voor soort muziek?
Standaard Toch Akelig Goor Geluidquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:10 schreef Trigalti het volgende:
Gewoon slaapkamer, maar de versterker die ik nu heb is een 15 watt, Stagg wat gewoon niet klinkt.
Dat dus, maarja..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Standaard Toch Akelig Goor Geluid
Heb hier eventueel nog een Fender Frontman 15r staan die voor 5 tientjes de deur uit mag. Als nieuw en meer herrie dan je slaapkamer aan kan. Zowel clean als distortion aan boord en klinkt erg goed.
TNT komt overalquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:20 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dat dus, maarja..
Dean, je woont een klein beetje uit de richting
Roland Cube klinkt niet eens zo slecht, hoeveel watt?
Dan ken je Dean nog niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:23 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Das hélemaal waar..
Nadeel is dat ik hem dan niet eerst ff kan testen.
Ik test hem wel even voor jequote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:23 schreef Trigalti het volgende:
Das hélemaal waar..
Nadeel is dat ik hem dan niet eerst ff kan testen.
quote:
quote:15 Watt RMS vermogen , ruim voldoende voor de oefenruimte
Ik speel op mijn kamertje..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
Dan kennen ze onze drummer nog niet.
Of welke drummer dan ook.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
Daar kan anders ook nog behoorlijk wat lawaai uit komen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:52 schreef Witchfynder het volgende:
Of welke drummer dan ook..
Ze bedoelen vast wanneer je singer/songwriter bent en alleen met een dwarsfluitist oefent..
Je hebt hem rechtsonder ietwat hoekerig getekend, ik zou hem wat ronder maken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:51 schreef KaMo het volgende:
Nou,
vorderingen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen beginnen met zagen ofzo
dat dan weer wel, als ik een foto laat maken enzoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:54 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Mwhoa wel promotie he met je porum op de bo~el site staan
of die van ons... heb een versterkertje hier met mooie 12" speakertje er in, maar daar hoor je niks meer van als ie begint te drummen (achterop staat 100 watt, maar of dat klopt...)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
ligt eraan hoe je het presenteert denk ik... maar ik zie het liefst zo een mafkees op varkenshuiden slaanquote:Op woensdag 14 januari 2009 07:18 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik ga even vloeken in de kerk,
Wat vinden jullie van "Live" optreden met b.v. de ritmesectie op een minidisc?
--> Weg rent![]()
Nee serieus ik heb dit jaren terug al eens gedaan omdat het nogal lastig is om een drummer te vinden die minder eigenwijs is als ik![]()
Het moeilijkste aan de muziek s nog atijd de mensen vinden om me samen te werken.... en dan lang genoeg bij elkaar te blijven zodat je als band een fanbase** kan opbouwen.
**![]()
![]()
Gadver ik gebruikte een marketing woord
![]()
![]()
Dat zeker het oogt veel gaver om een volledige band op het podium z'n ding te zien doen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 07:18 schreef Aresdreams het volgende:
maar ik zie het liefst zo een mafkees op varkenshuiden slaan
Mijn zanger heeft het in een vorige band gedaan en zei dat dat zijn ongelukkigste gig ooit was.quote:Op woensdag 14 januari 2009 07:18 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik ga even vloeken in de kerk,
Wat vinden jullie van "Live" optreden met b.v. de ritmesectie op een minidisc?
--> Weg rent![]()
Nee serieus ik heb dit jaren terug al eens gedaan omdat het nogal lastig is om een drummer te vinden die minder eigenwijs is als ik![]()
Het moeilijkste aan de muziek s nog atijd de mensen vinden om me samen te werken.... en dan lang genoeg bij elkaar te blijven zodat je als band een fanbase** kan opbouwen.
**![]()
![]()
Gadver ik gebruikte een marketing woord
![]()
![]()
Nice!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:28 schreef The_Dean het volgende:
18e, 23e en 25e spelen
Gaat de goede kant op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |