Ik heb de mijne voor 40 euro gekochtquote:Op zondag 11 januari 2009 12:26 schreef Cynic het volgende:
Ik denk dus dat ik vandaag op de vijver ga staan stenen gooien naar mensen die wel schaatsen hebben.
De laatste 8 replies vn de vorige pagina stonden op dezequote:
Moozze is jarig?quote:Op zondag 11 januari 2009 12:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
De laatste 8 replies vn de vorige pagina stonden op dezeWaarschijnlijk de felicitaties voor Moozze ofzo
als je ze dan gooit richting het hoofd van mensen met de juiste maat en het juiste model, heb jij daarna mooie schaatsenquote:Op zondag 11 januari 2009 12:26 schreef Cynic het volgende:
Ik denk dus dat ik vandaag op de vijver ga staan stenen gooien naar mensen die wel schaatsen hebben.
Whoot m'n creditcard rooktquote:Op zondag 11 januari 2009 13:05 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik leef nog![]()
![]()
En om dat te vieren ben ik gear aa het bestellen
Gave Epiquote:Op zondag 11 januari 2009 14:58 schreef Jorikjet het volgende:
vetwat heb je allemaal gekocht?
ik zit trouwens te gassen op een epiphone sheraton!
Ik werk er hard voor dus gun ik mezelf af en toe wat leuke spullenquote:Op zondag 11 januari 2009 15:31 schreef Metaalkop het volgende:
Zohee. Geld teveel?
81/85 ?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:49 schreef Marao het volgende:
Yay, gister mn EMG-tjes gehaald en zelf geinstalleerd ^^ En het werkt nog ook!(vooralsnog, nu nog een batterij vinden >_>)
Die V-Amp heb ik ook gehad. Best een leuk ding, maar ik vond een POD toch iets beter.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:13 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Gave Epiwat voor paintjob heeft ie?
mijn lijstje,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
En ik wil nog meer kopen oa een kahler brug en een SG