Verkloot je m'n quote edit ook nogquote:
Het was toch alleen Sjonnietek bash dag?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:59 schreef poiuytr het volgende:
Zal hem dan wel even uploaden..
Ruffian
Showtek![]()
Je hebt niks gemist hoor maar vanaf nu klaag ik elke woensdag over Showtek en Ruffianquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:22 schreef RiKe het volgende:
Het was toch alleen Sjonnietek bash dag?
Of mis ik iets?
Als je je toch niet aan je school werk kan zetten, maak dan iedereen blij met de full van Dark Sypmhonyquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:46 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist hoor maar vanaf nu klaag ik elke woensdag over Showtek en Ruffian
Bah de hele week eigenlijk al aan niks aan het doen voor school terwijl ik vrijdag de belangrijkste presentatie van mijn hele school carrière heb.. kan me er nog niet toe zetten![]()
Check je inbox geloof dat ik 'm over de PM heb gedaan..quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:05 schreef RiKe het volgende:
[..]
Als je je toch niet aan je school werk kan zetten, maak dan iedereen blij met de full van Dark Sypmhony
Vindt het verder wel terecht om Slowtek en Ruffian te bashen..
Slowtek![]()
Ruffian
dat was niet een fullquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:07 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Check je inbox geloof dat ik 'm over de PM heb gedaan..
Naja ik vind hem volledig omdat ik hem toch niet gebruik om te mixxen.. maar alleen voor luister plezier en de kwaliteit is super goed dus vind er eerlijk gezegd weinig mis mee..quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:23 schreef RiKe het volgende:
[..]
dat was niet een full
er zit geen intro aan bijv...
neemt niet weg dat het een ongelofelijke klapper is!![]()
Inderdaad... en waar blijven de goeie kwaliteit releases van Tormented en Natural nou? Tormented is al 1,5 week te koop.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:38 schreef JortK het volgende:
Kwaliteit van de PM's is echt ruk, ik hoef al die rip tyfusbende niet
Ik heb hem al hoor?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:39 schreef mstx het volgende:
[..]
Inderdaad... en waar blijven de goeie kwaliteit releases van Tormented en Natural nou? Tormented is al 1,5 week te koop.
Ik noem mijn auto een fiets omdat ik de radio niet gebruik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:38 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Naja ik vind hem volledig omdat ik hem toch niet gebruik om te mixxen.. maar alleen voor luister plezier en de kwaliteit is super goed dus vind er eerlijk gezegd weinig mis mee..
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:41 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik noem mijn auto een fiets omdat ik de radio niet gebruik.
Ik heb al 3 verschillende non-scene releases voorbij zien komen maar de kwaliteit is ruk.quote:
Eens.. Rip = Bendequote:Op woensdag 14 januari 2009 19:38 schreef JortK het volgende:
Kwaliteit van de PM's is echt ruk, ik hoef al die rip tyfusbende niet
Huldequote:Op woensdag 14 januari 2009 19:41 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik noem mijn auto een fiets omdat ik de radio niet gebruik.
ring that shitquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:17 schreef NLS04 het volgende:
Onder de categorie kutna(a)m(en) maar toch bomvette tracks nomineer ik :
Beat Providers & Bass Modulators
wat een lekkere platen hebben deze gasten al gemaakt![]()
Indeep, The solstice, Street knowledge remix, Quarantine, Pathology,Silence, The Cube, Face2face, Give It Up
jammer dat ie say my name draait.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:20 schreef Sc0tTy het volgende:
Speedfreak nu @ FearFM
The Cube is mijn #1 van 2008 echt zooooon lekker nr
btw ik dacht dat InDeep van TBY was ?
Ik vind dat best ween vette naamquote:Bass Modulators
Leuk plaatje maar ze hadden het beter Zentiments - twisted mindz (marlon s & digital punk rmx) kunnen noemen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:17 schreef ReMcOrE het volgende:
Rock The Party
Goed, de jongens zijn druk bezig hem af te maken! Titel wordt als volgt: Zentiments - Mind Twistin' (Twisted Anthem 2009). Deze zal gelanceerd worden op de Twisted Fear FM special. Verder zal 2-Sidez een remix van de anthem maken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:41 schreef Dalton_ het volgende:
Seth, Hoe is het met de anthem van Twisted gesteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |