Okéquote:Op maandag 12 januari 2009 14:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan ben je binnen een paar dagen tijd wel van gedachten veranderd.
Uit vertrouwelijke bronnen heb ik al vernomen dat ik de opvolger van ene sjimz word.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb jij geen interesse om mod te worden dan?
Je kan ook gewoon antwoord geven op mijn vraag.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:04 schreef sezten het volgende:
[..]
Uit vertrouwelijke bronnen heb ik al vernomen dat ik de opvolger van ene sjimz word.
Heb je 48 uur een cursus " Hoe omarm ik m'n liefde voor mijn medemens " gevolgd ?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:14 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Scherpe vraag.
Ik zie sjimz graag terug als VBL mod, dus wat mij betreft sluit men dit topic en word sjimz weer blauw.
16?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb je 48 uur een cursus " Hoe omarm ik m'n liefde voor mijn medemens " gevolgd ?
Wat lief
ps. 16![]()
Oh, oh !quote:
Alleen als Kleinzusje het wiltquote:Op maandag 12 januari 2009 15:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon antwoord geven op mijn vraag.
Dacht je leeftijdquote:
Dat ik mod wil worden.quote:
Ik kan ado toch niet overtreffen johquote:Op maandag 12 januari 2009 16:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
setzen draait er een beetje om heen dat hij heel graag moderator wil worden.
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:16 schreef kleinzusje het volgende:
Laar ik het subtiel verwoorden baby slurfje![]()
Zelfs IRL is het illegaal om je te ontgroenen![]()
Eerst effe wat ervaring opdoen, in de leer gaan bij bv grote talenten uit het verleden ( 1 speelde ooit golf dacht ik)
En dan .... Tatatatatata....... na je eindexamen dit als levensdoel maken
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:33 schreef Ruud het volgende:
[..]
ze was eerst voor Feyenoord, maar nu niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |