Ik kan ado toch niet overtreffen johquote:Op maandag 12 januari 2009 16:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
setzen draait er een beetje om heen dat hij heel graag moderator wil worden.
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:16 schreef kleinzusje het volgende:
Laar ik het subtiel verwoorden baby slurfje![]()
Zelfs IRL is het illegaal om je te ontgroenen![]()
Eerst effe wat ervaring opdoen, in de leer gaan bij bv grote talenten uit het verleden ( 1 speelde ooit golf dacht ik)
En dan .... Tatatatatata....... na je eindexamen dit als levensdoel maken
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:33 schreef Ruud het volgende:
[..]
ze was eerst voor Feyenoord, maar nu niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:
We zijn ermee bezig. Verwacht dat het snel rond is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:35 schreef Grulez het volgende:
Nog nieuws aan de horizon?
Is dit een hint als in ronde wielen -> denthemen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
We zijn ermee bezig. Verwacht dat het snel rond is.
Er zullen vast wel users zijn die zo dik zijn dat ze rond zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is dit een hint als in ronde wielen -> denthemen?
mooiquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
We zijn ermee bezig. Verwacht dat het snel rond is.
Die wordt geen mod meer.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:44 schreef Grulez het volgende:
bos81 terug?
meeeeeeeeeeeeen, toen je blauwe kleur eraf ging, vond je je moppentrommel terug?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is dit een hint als in ronde wielen -> denthemen?
Dan toch zeker de mini moppentrommelquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
meeeeeeeeeeeeen, toen je blauwe kleur eraf ging, vond je je moppentrommel terug?
Speed1971 wordt modquote:
quote:
Ik denk het nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:29 schreef yvonne het volgende:
superfast, prullenbak
Yvonne speelt hetzelfde spel als Ray de afgelopen keer bij een modwissel, users op het verkeerde been zetten. Jammer dat het nu een beetje doorzichtig wordt.quote:
lijkt me ook een goede idd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:18 schreef Doezelhaar het volgende:
Ik draag 'koningdavid' voor als mod. dat lijkt me nu een verstandige jongeman.
Alles wat ik zei, klopte toen gewoonquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Yvonne speelt hetzelfde spel als Ray de afgelopen keer bij een modwissel, users op het verkeerde been zetten. Jammer dat het nu een beetje doorzichtig wordt.
De hint die je nu gaf ook. Sjimz filterde hem meteen. Het zal wel Den de Mannen worden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alles wat ik zei, klopte toen gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |