Het is natuurlijk lullig voor de gedupeerden, maar TL graaft op deze manier hun eigen graf en dat is in mijn ogen best grappig om te zien. Het ging namelijk erg goed met ze en de bestellingen stroomden binnen. Als je dan nu ziet wat voor een ongein er allemaal van ze af komt op de hyves etc. vind ik dat best grappig. Het is zo ontzettend jammer dat ze het op deze manier oplossen en dat de klanten er de dupe van worden. Ze waren echt goed bezig in het begin, en het is zo zonde dat ze dat nu allemaal op het spel zetten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:39 schreef quirina het volgende:
Wat vind je er vermakelijk aan Ivetje?![]()
ja, klopt, no offense.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:06 schreef quirina het volgende:
hee fxr!
Dat is een bericht van de beheerder van die ugg hyves.
Is niet van mij.
nee, want er wordt enkel de waarheid verkondigd, en klagen mag.... als dat niet zo mogen is er sprake van censuur en inbreuk op vrijheid van meningsuiting! Klanten die wel betalen, 2 maanden niets horen en dan ineens zo'n stomme dreigmaild krijgen staan in hun volste recht!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:13 schreef quirina het volgende:
Hopelijk volgens er meer, anders zit je alsnog met de gebakken peren.
Dan hebben ze zeker weten een zaak tegen hun ontevreden klanten, want als je geen aangifte doet en alleen maar je ongenoegen uit dan kunnen ze nog best wel eens gelijk krijgen in een rechtzaak en het op smaad en laster gooien denk ik...
Of is dat niet zo??
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:47 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
nee, want er wordt enkel de waarheid verkondigd, en klagen mag.... als dat niet zo mogen is er sprake van censuur en inbreuk op vrijheid van meningsuiting! Klanten die wel betalen, 2 maanden niets horen en dan ineens zo'n stomme dreigmaild krijgen staan in hun volste recht!
quote:Jane
Beste leden/klanten,
Voor iedereen die nog op laarzen/geld zit te wachten van Trendylaarzen, en die graag antwoorden wil zien, heb ik goed nieuws.
Je kunt je vraag stellen op de Trendy hyves of e-mail adres van trendy, doe het niet op allebei, want dan schiet het nog niet op. En wacht 3 dagen op antwoord...., hoe moeilijk het ook is Annemarie heeft mij toegezegd, dat het voor haar mogelijk is om in 3 dagen na te gaan hoe het met een levering staat.
Dus aub 1 mail sturen, naar 1 adres en 3 dagen afwachten, (weekend even niet meetellen, iedereen heeft weekend ). Hopelijk krijgt iedereen op deze manier nu antwoord, en snel zijn laarzen / of geld terug.
Trendylaarzen
Van de trendylaarzenhyves
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |