abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65061127
hee fxr!
Dat is een bericht van de beheerder van die ugg hyves.

Is niet van mij.
pi_65061813
Dreigen met een advocaat
MOKUM XXX RATED
pi_65068876
Ze lossen het nu op!
http://www.internetoplichting.nl/index.php?topic=19670.new#new

Ik denk dat French binnenkort of haar zooltjes of het geld terugkrijgt.
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:52:46 #104
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_65071468
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:39 schreef quirina het volgende:
Wat vind je er vermakelijk aan Ivetje?
Het is natuurlijk lullig voor de gedupeerden, maar TL graaft op deze manier hun eigen graf en dat is in mijn ogen best grappig om te zien. Het ging namelijk erg goed met ze en de bestellingen stroomden binnen. Als je dan nu ziet wat voor een ongein er allemaal van ze af komt op de hyves etc. vind ik dat best grappig. Het is zo ontzettend jammer dat ze het op deze manier oplossen en dat de klanten er de dupe van worden. Ze waren echt goed bezig in het begin, en het is zo zonde dat ze dat nu allemaal op het spel zetten.
To infinity…and beyond!
pi_65079331
Trendielaarsjes zijn ineens verdwenen uit Velserbroek staat op internetoplichting.nl.
Gutteguttegut

Zouden ze op vakantie wezen??
  donderdag 15 januari 2009 @ 18:50:14 #106
11458 ivetje
pi_65080973
Ik lees het inderdaad. Het zal toch niet waar zijn...dat zou echt te erg zijn.
To infinity…and beyond!
pi_65083543
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:06 schreef quirina het volgende:
hee fxr!
Dat is een bericht van de beheerder van die ugg hyves.

Is niet van mij.
ja, klopt, no offense.
pi_65084089
Die beheerder is trouwens pleite, ze werd niet goed van het gezeur van/over trendielaarsjes
pi_65085845
Nou, dat snap ik wel. Volgens mij is 'm gestart toen mensen zich nog schaamden met Uggs.
Als ze echt vertrokken zijn.... men! Ik ben blij dat het 'maar' om 20 ballen ging! Alhoewel ik nu wel hier en daar berichten hoor dat ze knaakjes aan het terugboeken zijn!
pi_65114413
Nou het moet niet gekker worden....

Bel ik hen vandaag op om te vragen of ze al meer duidelijkheid hebben over wat nu. Krijg ik de eigenaresse aan de telefoon. Die wist te vertellen dat ik op internetoplichting onjuiste informatie had gepost. Ze zei dat toen ik op de 'aanbieding' zoals zij het noemde inging, duidelijk was dat het een kit was waar 'gratis' zooltjes bij gekocht waren. Dat ze uit 'coulance' extra voor mij waren bijbesteld en dat ze dat in 'meerdere mails' dit hebben aangegeven.
Dat ik nu op internetoplichting dus onjuiste informatie heb geplaatst en dat dat valt onder smaad en laster en ze materiele en immateriele schade nu op mij gaan verhalen.

Nou goed, ze doen maar. Ik wacht met smart op het bewijs als 'meerdere mailtjes' etc.... 8 december heeft ze me nog gemaild dat ze ze op zou sturen, en nu hebben ze in meerdere mails aangegeven dat ze.... Ja, wat zouden ze eigenlijk aangegeven moeten hebben in die mails? Dat staat er nou net weer niet in!

Laat die advocaat maar komen
pi_65117888
Heb je dat ook bij internetoplichting gemeld?
OMFG
pi_65118417
Nee, dat moet ik nog even doen :-)

Maar wacht maar.... ik heb mijn huiswerk gedaan en velen met mij...

pi_65121996
Ik heb net ff bij IO gelezen
Er staat namelijk nog een persoon die dezelfde boodschap heeft gekregen als jij maar dan via de mail.
Ik vind het raar...
1 ding weet ik wel, ik zal nooit bij ze bestellen.
Ik heb er zowieso nooit besteld omdat ik de wachttijd te lang vond, maar dit is werkelijk te bizar allemaal.
pi_65136131
Is het ook. Iedereen die op io gepost heeft, heeft volgens mij zo'n brief gehad ondertussen. Nou, ze gaan hun goddelijke gang maar!

Het is toch te bezopen voor woorden. Webwinkel komt afspraken niet na, en sleept vervolgens zijn eigen klanten voor de rechter. Laat ze maar lekker procederen op hun eigen kosten, prima!
pi_65138758
Waarom durft niemand aangifte te doen daar?
Of lijkt dat maar zo?
pi_65141921
Ik heb net aangifte gedaan, een paar anderen hebben dat ook al gedaan. Ze waren zeer geïnteresseerd in mijn verhaal.
pi_65142726
Aangifte van oplichting en bedreiging?
Ik hoop voor je dat het gaat helpen, je hebt er in ieder geval wat aan gedaan.
pi_65150087
Aangifte van oplichting.
pi_65153251
Hopelijk volgens er meer, anders zit je alsnog met de gebakken peren.
Dan hebben ze zeker weten een zaak tegen hun ontevreden klanten, want als je geen aangifte doet en alleen maar je ongenoegen uit dan kunnen ze nog best wel eens gelijk krijgen in een rechtzaak en het op smaad en laster gooien denk ik...
Of is dat niet zo??
pi_65154438
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 21:13 schreef quirina het volgende:
Hopelijk volgens er meer, anders zit je alsnog met de gebakken peren.
Dan hebben ze zeker weten een zaak tegen hun ontevreden klanten, want als je geen aangifte doet en alleen maar je ongenoegen uit dan kunnen ze nog best wel eens gelijk krijgen in een rechtzaak en het op smaad en laster gooien denk ik...
Of is dat niet zo??
nee, want er wordt enkel de waarheid verkondigd, en klagen mag.... als dat niet zo mogen is er sprake van censuur en inbreuk op vrijheid van meningsuiting! Klanten die wel betalen, 2 maanden niets horen en dan ineens zo'n stomme dreigmaild krijgen staan in hun volste recht!
I had a signature once. It was awful.
pi_65154980
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 21:47 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

nee, want er wordt enkel de waarheid verkondigd, en klagen mag.... als dat niet zo mogen is er sprake van censuur en inbreuk op vrijheid van meningsuiting! Klanten die wel betalen, 2 maanden niets horen en dan ineens zo'n stomme dreigmaild krijgen staan in hun volste recht!

Zeggen dat je opgelicht door een bedrijf bent valt niet onder de vrijheid van meningsuiting, dat is een beschuldiging.
En een beschuldiging die niet bewezen kan worden valt onder smaad/laster.
De feiten zijn dat je betaald hebt en er niets voor terug hebt gekregen ( dat mag je wel zeggen, want dat is de letterlijke waarheid)
Je mag ook zeggen dat je naar jouw idee te lang wacht op je spullen ( want dat is ook waarheid)
Zeggen dat ze oplichters zijn zonder aangifte te doen is smaad/laster...
Het is dan hun woord tegen het jouwe.. Ik denk dat je met een aangifte wat sterker zal staan om je verhaal harder te maken.
pi_65155021
Is hier niet een ervaringsdeskundige die rechtenstudie achter de kiezen heeft?
pi_65155949
quote:
Jane
Beste leden/klanten,

Voor iedereen die nog op laarzen/geld zit te wachten van Trendylaarzen, en die graag antwoorden wil zien, heb ik goed nieuws.

Je kunt je vraag stellen op de Trendy hyves of e-mail adres van trendy, doe het niet op allebei, want dan schiet het nog niet op. En wacht 3 dagen op antwoord...., hoe moeilijk het ook is Annemarie heeft mij toegezegd, dat het voor haar mogelijk is om in 3 dagen na te gaan hoe het met een levering staat.

Dus aub 1 mail sturen, naar 1 adres en 3 dagen afwachten, (weekend even niet meetellen, iedereen heeft weekend ). Hopelijk krijgt iedereen op deze manier nu antwoord, en snel zijn laarzen / of geld terug.

Trendylaarzen
Van de trendylaarzenhyves
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 17 januari 2009 @ 22:53:19 #124
11458 ivetje
pi_65156524
Jaja, ben benieuwd!!
To infinity…and beyond!
pi_65157682
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 22:35 schreef rene90 het volgende:

[..]

mm, dus nu pas komen er oplossingen,na maanden stilte en dreigementen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')