abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 februari 2009 @ 07:53:49 #226
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_66109271
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:49 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Alleen voor de dame in kwestie is het zo helder als glas, die loopt bijna iedereen op te lichten ipv te leveren of gewoon geld retour te storten.
Aangezien ze al een keer eerder failliet is gegaan, lijkt me dat TL onder voor bedachte rade handelt!
en wat heb je als gedupeerde aan die wetenschap, dat ze met voorbedachte rade zou handelen? Daar krijg je je geld toch niet mee terug of je laarzen toch niet ineens?

Dat mens heeft gewoon die laarzen niet, Uggs groeien niet aan bomen en aan parallelimport zitten nogal wat haken en ogen omdat het illegaal is. Ik geloof dus zelf niet dat er echt sprake is van voorbedachte rade, daarvoor handelt Trendylaarzen veel te knullig. Ik denk eerder dat nu de boel toch al uit de klauwen gelopen is, madame kiest voor de enige manier die ze kent, namelijk de boel laten klappen. Een echt slimme ondernemer is ze namelijk niet, als ik het allemaal zo lees.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
pi_66111859
Ik hoef mijn geld niet meer terug, die steekt ze maar in haar dikke je weet wel, maar sommige mensen hebben echt nog aardig wat van hen tegoed! Hoe kom je daar nou aan?
  maandag 16 februari 2009 @ 11:59:52 #228
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_66114536
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:31 schreef French het volgende:
Ik hoef mijn geld niet meer terug, die steekt ze maar in haar dikke je weet wel, maar sommige mensen hebben echt nog aardig wat van hen tegoed! Hoe kom je daar nou aan?
Advocaat of gerechtsdeurwaarder inschakelen, lijkt mij.
Does it lead you home?
When you're all alone
  maandag 16 februari 2009 @ 19:03:33 #229
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_66129630
quote:
Op maandag 16 februari 2009 11:59 schreef Shitney het volgende:

[..]

Advocaat of gerechtsdeurwaarder inschakelen, lijkt mij.
En als ze echt failliet verklaard worden kan je achter aan in de rij aansluiten om je geld terug te vragen. Maar de vraag is dan natuurlijk of er nog wel ergens geld te halen is. Van een kale kip kan je niet plukken helaas...en als het geld weg is kan je dus daadwerkelijk fluiten naar je geld.

Ik doe overigens maar mee
To infinity…and beyond!
pi_66150086
Ik ook!
@ Shitney
Je hebt helemaal gelijk, de klagers op internet hebben een probleem! Ze smeren 'm straks en dan kom je zeker niet meer aan je geld.
De enige manier om nog aan je geld te komen, is een advocaat inschakelen en het via de rechter af te dwingen. Er is geprobeerd een incassobureau in te schakelen, maar die namen deze zaak niet aan.
Probleem is dat het gros klagers meisjes zijn, die lang sparen voor hun Uggjes. Die gaan geen advocaat in de arm nemen, dat snap ik ook wel. Degenen die wat ouder (en wijzer ) zijn, proberen nu andere opties omdat ze ook geen geld hebben voor een advocaat. Stel dat je het verliest, blijf je met proceskosten en advocaatkosten zitten. Ik snap wel dat die drempel hoog is. Ik ga me daar voor twee tientjes ook zeker niet aan wagen.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 10:50:12 #231
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_66151594
Het is jammer dat die grote groep op internetoplichting zich niet verenigd heeft, gezamenlijk waren de kosten immers niet zo hoog geweest en had een advocaat ook een zwaardere zaak. 40 gedupeerden vertegenwoordigen die allemaal een schade van 200+ euro hebben is alweer andere koek dan 1 meisje die voor 250 euro een vordering heeft.

Maar ja, dit soort bedrijfjes speculeert er ook op dat de gedupeerden toch geen vervolgstappen ondernemen, daarom komt ze ermee weg. Jammer hoor, was ik hetzelf geweest dan had ik hoogstpersoonlijk de nagel in haar doodskist willen slaan.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_66175005
ook ik ben opgelicht 6 november besteld en tot op heden nog geen uggs!!!! 150 euro!!

ik heb meerdere malen gevraagd om mijn geld terug te storten... maar helaas tot op heden...
krijg ik nog de schuld dat ik niet reageer op deze email :

Emails met dreigementen laten wij af handelen door onze jurist welke ook in dit geval kontakt met u zal opnemen.
Ik verwijs u dan ook even naar de email van 22-12 waarbij wij u aangeven om een ander model kleur of geld retourm waar u nimmer op heeft gereageerd.
Daar hebben wij ook nog eens aangegeven dat als u kiest voor u geld retour u uw bank nummer zal moeten doormailen omdat wij deze nooit zien met ideal betalingen.

gr Trendylaarzen

ik heb 22 dec 2008 -> helemaal geen mail van ze ontvangen!! anders had ik natuurlijk wel gereageerd.
wat kan ik nu doen?
pi_66175653
Lief reageren dat je de mail niet hebt gehad of over het hoofd gezien (in het midden laten) en melden dat je graag je geld terugziet op bankrek. 123456.

Misschien is het waar en was je spamfilter te rigoreus. Dat kan je nooit bewijzen.
pi_66177663
Ik denk dat er niks mis is met je spamfilter. Mijn vriend hebben zij hetzelfde gemeld: "We hebben haar aangeboden om ze na te leveren, maar dit heeft ze nooit bevestigd."
A) Heb ik nooit een mailtje van hen gehad (ook niet in mijn spam, die kijk ik met de regelmaat van de klok na). Laat hen maar bewijzen dat je op 22/12 een mailtje in je mailbox hebt gehad. Zij willen jou toch iets in de schoenen schuiven? Nou, laat hen het dan maar bewijzen!
B) Zeker dat ze je rekeningnummer kunnen zien met idealbetalingen, die kan ik toch ook van mensen zien als ze mij geld overmaken? Ze hebben dus helemaal geen mailtje van je nodig met een bankrekeningnummer!

Dit is een hoop geblabla om jou maar niks te betalen en je de mond te snoeren. Laat je niet imponeren, tot nu toe heeft er niemand wat van die advocaat gehoord.
Stel hen per mail in gebreke, zeg dat je je geld binnen bijv. een week wilt hebben. Heb je het niet binnen een week, ga dan aangifte doen.

Vervelend zeg, en een hoop geld ook! Succes!
pi_66179454
En voor je goede geld ook nog een china-imitatie krijgen
Ten minste als je wat krijgt

Maar ik blijf vrolijk zwaaien
pi_66986614
Inmiddels is vandaag het tweede kortgeding geweest, nu heeft TL de goede partij gedaagd. www.internetoplichting.nl heeft het topic moeten verwijderen, en ze hebben de ip-adressen moeten afgeven van een aantal mensen die gepost hebben, waaronder ik. De uitspraak staat op de site van de webwinkel, linksonder in het scherm, onder 'nieuws'.

Ben benieuwd wat nu....
pi_66987320
Apart. Maar met alleen de IP adressen kan je niet zoveel lijkt me.
pi_66987521
Nou ja, ze wisten allang wie ik was, en aangezien ik klant bij hen was, hadden ze mijn adres ook al. Wellicht willen ze proberen mij een poot uit te draaien om de een of andere reden?
pi_66987605
Hmm lekker gedoe allemaal weer.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_66988891
Geen idee, maar de uitspraak verrast me wel eerlijk gezegd.
pi_66989513
ja, mij ook... Maargoed, in een kort geding gaan ze ook niet naar individuele zaken kijken denk ik. Dus of de waarheid wel of niet is gepost, gaan ze dan niet uitzoeken.
pi_66989661
Het rectificatiedeel snap ik dan nog wel. Maar waarom IP nummers openbaar maken? Dat vind ik het meest vreemd.

Maar goed, ik sta er volledig buiten dus maakt het niet uit
pi_66991239
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:28 schreef French het volgende:
ja, mij ook... Maargoed, in een kort geding gaan ze ook niet naar individuele zaken kijken denk ik. Dus of de waarheid wel of niet is gepost, gaan ze dan niet uitzoeken.
Dat ligt toch wat genuanceerder; die schone taak lag namelijk bij gedaagde en die heeft dat (wel kunnen ! maar...) niet willen waarmaken omdat anonieme bronnen geen rechtskracht hebben. Niet geheel onlogisch.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_66996662
sjesus bestaat dit gezeik nog steeds?
TVP
  vrijdag 13 maart 2009 @ 16:30:45 #245
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_67012881
meer, meer, meer......
zo goed..?
pi_67015672
De volledige site is nu offline.... Lees het volgende bericht:

http://www.internetoplichting.nl/index.html?topic=19670.165

Wellicht gaan ze in hoger beroep, ik hoop het!
pi_67018220
Het kan nog een dure grap voor je worden als ik het zo lees.
pi_67031858
Dat zou kunnen. Maar ik heb hetzelfde gepost als hier, en voor de duidelijkheid dat is niets anders dan de waarheid. Ik heb hen niet voor oplichters uitgemaakt, alleen MIJN ervaringen gepost. Zij zeggen dat mensen onjuistheden gepost hebben. Laat het hen maar bewijzen dan.
pi_67031911
Zou het slim zijn om rechtsbijstandsverzekering af te sluiten? Of is dat te voorbarig? Ik weet trouwens niet eens of dat kan, heb ooit wel eens gehoord dat je daar de eerste zoveel maanden geen aanspraak op mag maken.
pi_67031966
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 09:31 schreef French het volgende:
Zou het slim zijn om rechtsbijstandsverzekering af te sluiten? Of is dat te voorbarig? Ik weet trouwens niet eens of dat kan, heb ooit wel eens gehoord dat je daar de eerste zoveel maanden geen aanspraak op mag maken.
Je mag het inderdaad niet afsluiten en dan aanspraak maken op iets lopends. Dus schiet je weinig mee op helaas.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')