en wat heb je als gedupeerde aan die wetenschap, dat ze met voorbedachte rade zou handelen? Daar krijg je je geld toch niet mee terug of je laarzen toch niet ineens?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Alleen voor de dame in kwestie is het zo helder als glas, die loopt bijna iedereen op te lichten ipv te leveren of gewoon geld retour te storten.
Aangezien ze al een keer eerder failliet is gegaan, lijkt me dat TL onder voor bedachte rade handelt!
Advocaat of gerechtsdeurwaarder inschakelen, lijkt mij.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:31 schreef French het volgende:
Ik hoef mijn geld niet meer terug, die steekt ze maar in haar dikke je weet wel, maar sommige mensen hebben echt nog aardig wat van hen tegoed! Hoe kom je daar nou aan?
En als ze echt failliet verklaard worden kan je achter aan in de rij aansluiten om je geld terug te vragen. Maar de vraag is dan natuurlijk of er nog wel ergens geld te halen is. Van een kale kip kan je niet plukken helaas...en als het geld weg is kan je dus daadwerkelijk fluiten naar je geld.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:59 schreef Shitney het volgende:
[..]
Advocaat of gerechtsdeurwaarder inschakelen, lijkt mij.
Dat ligt toch wat genuanceerder; die schone taak lag namelijk bij gedaagde en die heeft dat (wel kunnen ! maar...) niet willen waarmaken omdat anonieme bronnen geen rechtskracht hebben. Niet geheel onlogisch.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:28 schreef French het volgende:
ja, mij ook... Maargoed, in een kort geding gaan ze ook niet naar individuele zaken kijken denk ik. Dus of de waarheid wel of niet is gepost, gaan ze dan niet uitzoeken.
Je mag het inderdaad niet afsluiten en dan aanspraak maken op iets lopends. Dus schiet je weinig mee op helaas.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:31 schreef French het volgende:
Zou het slim zijn om rechtsbijstandsverzekering af te sluiten? Of is dat te voorbarig? Ik weet trouwens niet eens of dat kan, heb ooit wel eens gehoord dat je daar de eerste zoveel maanden geen aanspraak op mag maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |