quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:38 schreef French het volgende:
Tja, dat denk ik inmiddels ook. Jammer maar helaas. Heb alles gedaan wat binnen mijn macht lag: aangifte, eengetekende brief (de ze vervolgens op zeer professionele wijze hebben geweigerd), radicals geïnformeerd, alle tv-programma's die zich bezighouden met consumentenzaken aangeschreven, de banken een kopie van mijn aangifte gestuurd....
Ach, binnen een paar maanden zal deze toko zijn virtuele deuren wel gesloten hebben en dan haal ik daar mijn voldoening wel uit.
wie zegt dat ze advocaten zijn? is dat al eens gecheckt?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:56 schreef quirina het volgende:
Ze wisselen om de haverklap van advocaat.
Ook zo vreemd
Tja, het is zo ongelooflijk zonde. Ze waren op zich best goed bezig, maar ik heb aan de hand van de prijzen altijd al mijn bedenkingen gehad. Heb deze ook wel ooit geuit, maar mond werd beetj gesnoerd door TL destijds. Heb me er dus verder maar niet mee bemoeit en ook iedereen was destijds tegen mij omdat ik zo'n geweldig bedrijf met zulke goedkope, echte uggs een beetje negatief neerzette. En wat blijkt nu...alles wat ik destijds al dacht en heb geuit is nog waar ookquote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:23 schreef wonderer het volgende:
Alberdink Thijm heb ik nog les van gehad
Net als ivetje vind ik dit best vermakelijk. Dat een bedrijf op deze manier zijn eigen graf graaft, ongelooflijk
Het is wat mij betreft helder als glas: Trendylaarzen kan gewoon niet leveren. Het is niets anders dan een handige dame die dacht op een makkelijke manier geld te verdienen, warschijnlijk zelf niet gerekend had op het succes van haar zaakje en toen te gretig was om op te geven. Gelegenheid maakt de dief, zegt men, en als je met een aanvankelijk leuk partijtje nep uggs ineens aan alle kanten het geld binnen hebt stromen en mensen toch te schijterig zijn om stappen te ondernemen om hun geld terug te krijgen, waarom zou je het dan terugstorten?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:01 schreef THEFXR het volgende:
Als TL eens net zoveel tijd aan hun klanten hadden besteed dan aan advocaten, dan had niemand wat te klagen en dan was alles allang opgelost geweest.
Maar nu wordt die toko financieel leeggetrokken en voorbereid om voor hun goed failliet te gaan, bedoel dus failliet met voor bedachte rade!
Alleen voor de dame in kwestie is het zo helder als glas, die loopt bijna iedereen op te lichten ipv te leveren of gewoon geld retour te storten.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:08 schreef Shitney het volgende:
[..]
Het is wat mij betreft helder als glas: Trendylaarzen kan gewoon niet leveren. Het is niets anders dan een handige dame die dacht op een makkelijke manier geld te verdienen, warschijnlijk zelf niet gerekend had op het succes van haar zaakje en toen te gretig was om op te geven. Gelegenheid maakt de dief, zegt men, en als je met een aanvankelijk leuk partijtje nep uggs ineens aan alle kanten het geld binnen hebt stromen en mensen toch te schijterig zijn om stappen te ondernemen om hun geld terug te krijgen, waarom zou je het dan terugstorten?
Die dame heeft geen probleem, al die klagers op internet hebben een probleem. En die hadden dus ook al maanden geleden stappen moeten ondernemen om hun geld terug te krijgen. Dat hebben ze nagelaten, en nu kunnen ze waarschijnlijk fluiten naar hun centen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |