abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65777384
Tja, dat denk ik inmiddels ook. Jammer maar helaas. Heb alles gedaan wat binnen mijn macht lag: aangifte, eengetekende brief (de ze vervolgens op zeer professionele wijze hebben geweigerd), radicals geïnformeerd, alle tv-programma's die zich bezighouden met consumentenzaken aangeschreven, de banken een kopie van mijn aangifte gestuurd....

Ach, binnen een paar maanden zal deze toko zijn virtuele deuren wel gesloten hebben en dan haal ik daar mijn voldoening wel uit.
pi_65964784
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:38 schreef French het volgende:
Tja, dat denk ik inmiddels ook. Jammer maar helaas. Heb alles gedaan wat binnen mijn macht lag: aangifte, eengetekende brief (de ze vervolgens op zeer professionele wijze hebben geweigerd), radicals geïnformeerd, alle tv-programma's die zich bezighouden met consumentenzaken aangeschreven, de banken een kopie van mijn aangifte gestuurd....

Ach, binnen een paar maanden zal deze toko zijn virtuele deuren wel gesloten hebben en dan haal ik daar mijn voldoening wel uit.

Ik denk dat het niets eens maanden zal duren
pi_65965482
Heel slim ook..geld steken in een advocaat....terwijl je het in mijn ogen beter in een verbetering van je service kan stoppen
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_65965593
Ze wisselen om de haverklap van advocaat.
Ook zo vreemd
pi_65974081
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 21:56 schreef quirina het volgende:
Ze wisselen om de haverklap van advocaat.
Ook zo vreemd
wie zegt dat ze advocaten zijn? is dat al eens gecheckt?
bij welk kantoor, gebeld?
pi_66003090
Vervolg:
TL had een kortgeding aangespannen tegen www.internetoplichting.nl. Ze eisten ip-adressen van bezoekers, het topic moest verwijderd worden en de site moest een rectivicatie plaatsen. De eis is afgewezen (zie link uitspraak).

http://trendylaarzen.hyve(...)os/487884668/0/urag/

Mooi is wel dat TL dit op hun eigen hyve plaatst, met het bericht dat de uitspraak positief is geweest voor hun kant! Ze doen namelijk alsof ZIJ voor de rechter zijn gesleept door klanten die aangifte hebben gedaan. Zoals je kunt lezen is dit niet het geval, zoals je wellicht ook opmerkt mist pagina 6 en zoals je misschien ook nog ziet mist de uitspraak!

Stelletje ..... ik maak er niet eens woorden aan vuil....
pi_66003388
Beetje halve informatie. Als je open kaart wil spelen doe het dan goed en eerlijk.
pi_66005070
Uitspraken zijn toch openbaar?
pi_66029492
Voor iedereen die ze besteld heeft bij TL: Ze zijn nep.

Maar dat had niemand anders verwacht voor dat geld neem ik aan.
pi_66037911
Iemand op hyves heeft gemaild naar radicals, begin onderaan te lezen. Tha_Duck heeft gelijk! In ieder geval een deel ervan is nep.

Beste .........,

Onderstaande site is bij ons bekend. Tot nu toe is bekend dat zij een mix van namaakproducten en echte UGG laarzen verkopen. Ze komen aan deze laarzen via parallelimport, illegaal dus. Wij zijn namelijk de importeur van UGG Australia voor de Benelux en Frankrijk en hebben dus het alleen recht voor de verkoop.

We krijgen erg veel klacht mails over deze site. De meest gemelde klachten zijn: wel betalen maar nooit laarzen ontvangen en denken dat er originele UGG laarzen worden geleverd maar namaakproducten ontvangen.

Ik adviseer je dus om hier geen laarzen te bestellen.

Voor officiële dealers van UGG Australia kun je kijken op www.uggaustralia.nl. Eventueel kun je ook nline bestellen bij www.assem.nl of op www.uggaustralia.com

Hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Customer Service

Postbus 1050
3300 BB Dordrecht
The Netherlands

T - +31 (0)78 631 67 70
F - +31 (0)78 631 50 04
www.radicals.nl

--------------------------------------------------------------------------------

Van: xxxxxxxx [mailto:xxxxxxxxxxxxx@hotmail.com]
Verzonden: vrijdag 13 februari 2009 10:32
Aan: Info Mail
Onderwerp: vraag mbt echtheid

Goedemorgen ..........

Via via is mij ter oren gekomen dat u de Ugg laarzen die verkocht worden op www.trendylaarzen.nl heeft gecontroleerd op echtheid. Graag wil ik weten of de producten die ze daar verkopen ook daadwerkelijk echt zijn of dat het om namaak gaat. Mocht het namaak betreffen, dan zou ik graag van u horen waaraan dat zichtbaar is.

groeten
.......

[ Bericht 0% gewijzigd door French op 13-02-2009 22:09:00 ]
pi_66038525
Die B-keuze uggs zullen dan wel de imitaties zijn. Denk ik?
pi_66044598
Het is in ieder geval troep.

En dat kan ik bevestigen uit eerste hand. Vriendin van ons heeft ze (dom dom dom) bij TL besteld en na een paar maanden gekregen (dat is al een wonder). Zijn dezelfde als ivetje heeft, maar ze zijn 2 cm kleiner en het materiaal is dunner en minder goed gestikt. Dus minimaal b keuze, maar ik verwacht zelfs compleet nep. Wel redelijke nep overigens, maar toch nep. En voor 180 euro mag je echt verwachten vind ik. Voor 50 is nep logisch, maar voor dat geld..
pi_66045295
Denk dat trendylaarzen binnenkort failliet gaat, als ik het hier zo hoor?
pi_66045520
Het zal niet de eerste keer voor haar zijn.. Ze is al minimaal 1x failliet gegaan zover Google mij vertelde.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 02:23:17 #216
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_66046285
Alberdink Thijm heb ik nog les van gehad

Net als ivetje vind ik dit best vermakelijk. Dat een bedrijf op deze manier zijn eigen graf graaft, ongelooflijk
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 14 februari 2009 @ 11:31:49 #217
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_66049564
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 02:23 schreef wonderer het volgende:
Alberdink Thijm heb ik nog les van gehad

Net als ivetje vind ik dit best vermakelijk. Dat een bedrijf op deze manier zijn eigen graf graaft, ongelooflijk
Tja, het is zo ongelooflijk zonde. Ze waren op zich best goed bezig, maar ik heb aan de hand van de prijzen altijd al mijn bedenkingen gehad. Heb deze ook wel ooit geuit, maar mond werd beetj gesnoerd door TL destijds. Heb me er dus verder maar niet mee bemoeit en ook iedereen was destijds tegen mij omdat ik zo'n geweldig bedrijf met zulke goedkope, echte uggs een beetje negatief neerzette. En wat blijkt nu...alles wat ik destijds al dacht en heb geuit is nog waar ook Maar goed, ik bemoei me er niet mee. We zien vanzelf wel waar dit schip strand
To infinity…and beyond!
pi_66075892
Het mooiste is eigenlijk nog dat mensen wantrouwig werden OMDAT zij zo schofterig met hun klanten omgingen. Als ze dat nooit gedaan hadden, waren mensen ook nooit zo moeilijk gaan doen en overal achteraan gaan zitten. Zoals Wonderer dus al zegt: ze hebben echt hun eigen graf gegraven, dit had anders nog een heel poosje door kunnen gaan!
pi_66075902
Vraag blijft trouwens wel HOE mensen nou hun geld terugkrijgen. Dit is wel het moment om er flink bovenop te zitten, die toko is binnen no time failliet. Die twee tientjes van mij voor die zooltjes krijg ik niet meer, maar mensen hebben soms echt bijna 200,- uitgegeven. Hoe krijg je dat dan nu zsm terug? TL is nergens door geïntimideerd. Is de gang naar de rechter nou de enige manier?
  zondag 15 februari 2009 @ 09:22:27 #220
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_66076067
Ik heb dit met interesse gevolgd de afgelopen weken en wat mij echt al weken verbaast is dat zoveel mensen die gedupeerd zijn wel de moeite nemen om op hyves te gaan zitten chatten, op internetoplichting hele boeken volschrijven, maar dat er zo weinig mensen echt iets DOEN.
Daar bedoel ik jou overigens niet mee French, want jij was volgens mj zelfs een van de eersten die daadwerkelijk aangifte deed, maar jullie zijn met zovelen, ik snap gewoon niet waarom jullie niet al lang gezamenlijk een advocaat in de arm genomen hebben en er een deurwaarder op hebben gezet.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
  zondag 15 februari 2009 @ 21:01:29 #221
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_66097236
Als TL eens net zoveel tijd aan hun klanten hadden besteed dan aan advocaten, dan had niemand wat te klagen en dan was alles allang opgelost geweest.
Maar nu wordt die toko financieel leeggetrokken en voorbereid om voor hun goed failliet te gaan, bedoel dus failliet met voor bedachte rade!
pi_66098226
Ja, en hoe kom je dan aan je geld?
  zondag 15 februari 2009 @ 23:08:08 #223
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_66103315
quote:
Op zondag 15 februari 2009 21:01 schreef THEFXR het volgende:
Als TL eens net zoveel tijd aan hun klanten hadden besteed dan aan advocaten, dan had niemand wat te klagen en dan was alles allang opgelost geweest.
Maar nu wordt die toko financieel leeggetrokken en voorbereid om voor hun goed failliet te gaan, bedoel dus failliet met voor bedachte rade!
Het is wat mij betreft helder als glas: Trendylaarzen kan gewoon niet leveren. Het is niets anders dan een handige dame die dacht op een makkelijke manier geld te verdienen, warschijnlijk zelf niet gerekend had op het succes van haar zaakje en toen te gretig was om op te geven. Gelegenheid maakt de dief, zegt men, en als je met een aanvankelijk leuk partijtje nep uggs ineens aan alle kanten het geld binnen hebt stromen en mensen toch te schijterig zijn om stappen te ondernemen om hun geld terug te krijgen, waarom zou je het dan terugstorten?

Die dame heeft geen probleem, al die klagers op internet hebben een probleem. En die hadden dus ook al maanden geleden stappen moeten ondernemen om hun geld terug te krijgen. Dat hebben ze nagelaten, en nu kunnen ze waarschijnlijk fluiten naar hun centen.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
  zondag 15 februari 2009 @ 23:49:16 #224
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_66104933
quote:
Op zondag 15 februari 2009 23:08 schreef Shitney het volgende:

[..]

Het is wat mij betreft helder als glas: Trendylaarzen kan gewoon niet leveren. Het is niets anders dan een handige dame die dacht op een makkelijke manier geld te verdienen, warschijnlijk zelf niet gerekend had op het succes van haar zaakje en toen te gretig was om op te geven. Gelegenheid maakt de dief, zegt men, en als je met een aanvankelijk leuk partijtje nep uggs ineens aan alle kanten het geld binnen hebt stromen en mensen toch te schijterig zijn om stappen te ondernemen om hun geld terug te krijgen, waarom zou je het dan terugstorten?

Die dame heeft geen probleem, al die klagers op internet hebben een probleem. En die hadden dus ook al maanden geleden stappen moeten ondernemen om hun geld terug te krijgen. Dat hebben ze nagelaten, en nu kunnen ze waarschijnlijk fluiten naar hun centen.
Alleen voor de dame in kwestie is het zo helder als glas, die loopt bijna iedereen op te lichten ipv te leveren of gewoon geld retour te storten.
Aangezien ze al een keer eerder failliet is gegaan, lijkt me dat TL onder voor bedachte rade handelt!
pi_66105984
Ik begin alvast met uitzwaaien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')