Gewoon in 3 delen laten verzenden.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:03 schreef Overkill. het volgende:
Hey iedereen,
Ik ben nieuw op het forum en had toch wel enkele vragen over dealextreme.
Komende week zou ik graag een bestelling doen van ongeveer 100 dollar. In deze bestelling zitten twee gsm batterijen, 3 geheugenkaartjes, een zakje voor ipod touch, zakje voor nintendo DS en Guitar hero controller voor DS. Er zijn nog wel dingen die ik wil, maar dit is het voorlopig. Tenzij het veilig is meer te bestellen?
Is het veilig om dit in één maal samen te bestellen en te laten versturen (natuurlijk als gift). Zelf ben ik van Antwerpen België, dus hopelijk zijn hier ook enkele Belgen die hun ervaring kunnen delen. Mocht mijn pakketje geopend worden, ben ik dan alles kwijt? Of moet ik veel betalen?
In ieder geval al bedankt voor de hulp
grtz
Didier
Dat dus. Opsplitsen kent geen nadelen.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:02 schreef Sebasser het volgende:
Overkill. Bestel het in delen.
Veel beter, en als ze een pakje kwijtraken ben je niet meteen alles kwijt.
tot 22 euro betaal je ook geen invoerbelasting.
quote:Op zondag 11 januari 2009 @ 18:08 schreef Overkill. het volgende:
Maar dan nog steeds alles op dezelfde dag bestellen? Want dan komt het toch tegelijkertijd aan op de douane? Of wachten tot één pakketje verzonden is en dan het andere bestellen?
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:28 schreef MacorgaZ het volgende:
We Ik hebben gewoon geen leven, dus....
Wat wil je met een nunchaku?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:01 schreef marp0 het volgende:
TVP
Nog een nunchaku voor me vriend gister ontvangen.
Billenkoek gevenquote:
Nopequote:Op zondag 11 januari 2009 21:55 schreef qltel het volgende:
FP & DX al afgezocht naar een Wii modchip. Weet iemand die toevallig ergens te vinden?
(intussen zijn er weer 3 bestellingen onderweg..)
You got mequote:
Ik ook. Als je een tent gevonden hebt... graag.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:55 schreef qltel het volgende:
FP & DX al afgezocht naar een Wii modchip. Weet iemand die toevallig ergens te vinden?
(intussen zijn er weer 3 bestellingen onderweg..)
Ik tel er 14.quote:Op zondag 11 januari 2009 @ 23:57 schreef lollers1010 het volgende:
Bij DX hadden ze een tijdje terug Compact Flash kaartjes voor een paar euro.
Maar nu staan er nog maar een paar of ben ik verkeerd aan het kijken.
Garantie is allang verlopen en ik wil inderdaad backups kunnen draaien. Ik had echter nog niet vernomen dat dat softwarematig kan.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:12 schreef Remake het volgende:
Waarom een wii modchip kopen en je garantie weggooien als tegenwoordig zelfs backups en homebrew starten software matig kan?
quote:
De vraag is, wil je je data aan zo'n kaartje toevertrouwen?quote:Op maandag 12 januari 2009 00:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik tel er 14.
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.308~search.CF
quote:Op maandag 12 januari 2009 09:05 schreef Kadooosh het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om een betaling van paypal welke van je rekening af te gaan aan de echte paypal betaling te kopelen...
Dit staat er namelijk als er iets afgeschreven wordt:
KN: QQI5TJJ23JBS3YDW
PAYPAL PTE LTD
QQI5TJJ23JBS3YDW PAYPAL AFSCHRIJ
VING
Maar ik kan die codes dus echt nergens aan linken ofzo.
Als Transactieomschrijving krijg ik altijd zo'n code 6JF33305WM771334N.. snap niet dat ze niet gewoon die gebruiken.
Omdat niet alle spellen er op werken, het verneukt kan worden door een firmware-upgrade.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:12 schreef Remake het volgende:
Waarom een wii modchip kopen en je garantie weggooien als tegenwoordig zelfs backups en homebrew starten software matig kan?
Schep schepquote:Op maandag 12 januari 2009 09:58 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Wat?
Is wel handig als je een paar 1000 dollar per maand uitgeeft op Paypal.
net zo foei als die bb gun dusquote:Op maandag 12 januari 2009 13:18 schreef 988012 het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19616
10x zo sterk wifi signaal als toegestaan
Bij deze output-sterkte moet je toestemming aanvragen schijnt het, het importeren boeit dus waarschijnlijk niet zo veel.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
net zo foei als die bb gun duslaat die discussie maar komen!
Het lastige is, is dat je er 2 nodig hebtquote:Op maandag 12 januari 2009 13:59 schreef 988012 het volgende:
[..]
Bij deze output-sterkte moet je toestemming aanvragen schijnt het, het importeren boeit dus waarschijnlijk niet zo veel.
Ja dat begrijp ik, maar leuk voor een lokaal netwerk tussen jou en je maat een dorp verderop bijv.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Het lastige is, is dat je er 2 nodig hebt
Want je normale wifi-kaart in je pc/laptop heeft de kracht niet om het terug te sturen
Duuuuus als ik zo'n ding koop, kan ik op het draadloze netwerk van mijn werk? Dat ligt zo'm 700 meter van m'n huis afquote:Op maandag 12 januari 2009 14:09 schreef 988012 het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar leuk voor een lokaal netwerk tussen jou en je maat een dorp verderop bijv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |