sue me.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:15 schreef Adelante het volgende:
Even ter volledigheid: ik doelde met kankeren op zeiken, niet op de ziekte![]()
Maar die nieuwe moet er vast nog even inkomen
Let's hope so, Messenga bleef na een paar weken ook gewoon slechtquote:Op zondag 11 januari 2009 12:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
sue me.
Nog een paar weekjes en dan fiets ik er ook net als Ray, GS en Sjimz super eenvoudig dwars door heen.
Dat zal ik natuurlijk nooit toegeven.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Let's hope so, Messenga bleef na een paar weken ook gewoon slecht.
Ron is ook zwak iddquote:Op zondag 11 januari 2009 12:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat zal ik natuurlijk nooit toegeven.![]()
Ik moet gewoon even "het gevoel" ontwikkelen. Wanneer je wel schelden verwijderd en wanneer niet.
Zelf ben ik van mening dat schelden in een discussie een teken van zwakte is, maar ik begrijp ook dat mensen daarmee iets duidelijk willen maken, hun visie kracht bijzetten. Ik vind het zinloos, maar goed. Gelukkig zijn er achter de schermen genoeg behulpzame mensen.
Dat was inderdaad een behoorlijk zwak moment van ron. Maar goed, eindelijk eens niet mister correctheid..quote:
Wie ben jij nou weerquote:Op maandag 12 januari 2009 13:55 schreef sezten het volgende:
Jammer en bedankt Sjimz,
Wel rond blijve hangen hé?
Mini-HOOL.quote:
Zo'n user die alleen maar in onderschrift en Hools postquote:
Is dat slecht ofzo? Jij post vooral in Ajax topics, so what.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:07 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Zo'n user die alleen maar in onderschrift en Hools post
Hé azijnpisser, jij ook hierquote:Op maandag 12 januari 2009 20:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Is dat slecht ofzo? Jij post vooral in Ajax topics, so what.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:11 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hé azijnpisser, jij ook hierIk pis lessini, jij vitriool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |