Ik was het modden zat omdat sommige users er een sport van maakte alles in Feedback aan te dikken of hoe je het ook mag noemen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:13 schreef pfaf het volgende:
Ik niet snap. Samenvatting? Of moet ik alle FB's doorlezen?
Enniewee, bedankt voor je inzet!
Als je maar niet teveel gaat unrealenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik was het modden zat omdat sommige users er een sport van maakte alles in Feedback aan te dikken of hoe je het ook mag noemen.
Mijn plezier is daardoor volledig weg en zonder plezier moet je niet modden.
[HOOLS] Hét VBL-café #1838 Waar iedereen welkom is...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:13 schreef pfaf het volgende:
Ik niet snap. Samenvatting? Of moet ik alle FB's doorlezen?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:19 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Zoveel haat in 1 zinwaar gaat het heen met deze wereld.
Wie ben jij?quote:
Wie ben jijquote:
Ik haat niemandquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:19 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Zoveel haat in 1 zinwaar gaat het heen met deze wereld.
SHE doe ff vliegtuigje met de papquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik haat niemand
Maar het gaat mij een beetje fur, als de zoveelste prima mod op moet stappen omdat een paar kleuters hun slabbertje nog niet willen ontgroeien.
Ga lekker in ONZ spelenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:21 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Ik ben 1 van de bunnies die de wereld gaan overnemen.
(\_/)
(O.o)
(> <)
This is bunny.
Say "Hi" bunny.
Kuch*quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik haat niemand
Maar het gaat mij een beetje fur, als de zoveelste prima mod op moet stappen omdat een paar kleuters hun slabbertje nog niet willen ontgroeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kuch**,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:29 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kuch*Ik denk eerder Da_Sandman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kuch**
kan op zich wel nu er alleen maar mods zijn die fan zijn van middenmotersquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nu sjimz weg is, is de weg vrij voor Happel als mod.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:16 schreef sjimz het volgende:
Zelfde plaatje als SCH.
De SCH die mij nu met mails bestookt en mij een homofoob noemt.
SCHquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:18 schreef sjimz het volgende:
Nee ik vind het allang geen geintje meer.
Niet zo schijnheilig zusje, ik weet dat jij zijn plekje maar wat graag wil overnemen..quote:
Uhuquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nu sjimz weg is, is de weg vrij voor Happel als mod.
Oh ja, alsof 1 ding je laat stoppen met moddenquote:
Je hebt flink wat leeswerk te doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is nou precies de reden, want ik snap er niks van.
Jij kan wel mod wordenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh ja, alsof 1 ding je laat stoppen met modden![]()
SCH heeft veel waarde voor VBL en is daarnaast een rellert.
Maar om dit SCH gebeuren te quoten en het aan hem of de FB shit van vandaag te wijten![]()
![]()
Is meer voor nodig om een dappere strijder te laten kappen neem ik aan.
Sjimmie thx !
Echt heel jammer
M'n hulpmod is ook even uitrustenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Niet zo schijnheilig zusje, ik weet dat jij zijn plekje maar wat graag wil overnemen..
De druppel was dat de bejaarden uit Hools met hun rollators begonnen te gooien, omdat hun hoekje was gesloten en er een nieuwe hippe kroeg met gewillige vrouwen voor in de plaats gekomen was.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is nou precies de reden, want ik snap er niks van.
Aah bier en tieten dus!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:29 schreef Happel het volgende:
[..]
De druppel was dat de bejaarden uit Hools met hun rollators begonnen te gooien, omdat hun hoekje was gesloten en er een nieuwe hippe kroeg met gewillige vrouwen voor in de plaats gekomen was.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
M'n hulpmod is ook even uitrusten
De jeugd heeft de toekomstquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:29 schreef Happel het volgende:
[..]
De druppel was dat de bejaarden uit Hools met hun rollators begonnen te gooien, omdat hun hoekje was gesloten en er een nieuwe hippe kroeg met gewillige vrouwen voor in de plaats gekomen was.
Ik heb deze hele discussie nooit gevolgd, maar dat hele HOOLS-gebeuren was/is gewoon zo intens sneu. Volwassen mensen die over zoiets beginnen te zeiken, och och och.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:29 schreef Happel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |