Aangezien iedereen welkom is, blijf ik wel hierquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:24 schreef Suijk het volgende:
Jep. En om het je makkelijk te maken, mag dat ook hier: [VBL SC] #1840: Niet bepaald slow.
Ja, dit is gewoon een slowchattopic. Net zoals [VBL SC] #1840: Niet bepaald slow.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:19 schreef Rucebo het volgende:
Ik ben nog redelijk nieuw hier. Wat houdt het eigenlijk in dan, gewoon een slowchattopic toch?
Ik las dat er nogal discussie over was. Maar ik zie niet echt in waarom dan, als ik hier wil posten dan doe ik dat wel. Is geen andere naam of apart topic voor nodig lijkt me...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, dit is gewoon een slowchattopic. Net zoals [VBL SC] #1840: Niet bepaald slow.
Preciesquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:27 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik las dat er nogal discussie over was. Maar ik zie niet echt in waarom dan, als ik hier wil posten dan doe ik dat wel. Is geen andere naam of apart topic voor nodig lijkt me...
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:28 schreef tong80 het volgende:
Kan een mod zomaar een 5 jaarlang goede topicreeks sluiten ?
Sjimzquote:
Het wachten is op het slotje van Sjimzquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:50 schreef SCH het volgende:
Dat meen je niet toch. Hools bestaat nu toch weer?
Is het 1 april dan?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het wachten is op het slotje van Sjimz
Virtueel wordt onderschat.quote:
Die staat al aan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:08 schreef SCH het volgende:
Laten we het er hier verder maar niet over hebben. Behalve dat ik bang ben dat Harry gekke dingen gaat doen.
We gaan lekker schaatsen kijken, zet de tv eens aan.
Is er wel ranjaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:09 schreef SCH het volgende:
Oh ja, het is hier vast leuk maar geen koffie en geen bier, als jullie dat willen:
[HOOLS] Hét VBL-café #1838 Waar iedereen welkom is...
wees welkom.
Ken je het keldertje van SCH ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |