abonnement Unibet Coolblue
pi_67089198
quote:
Op zondag 15 maart 2009 23:58 schreef Susi het volgende:

[..]

Misschien omdat Anette er (altijd) niet bij kan ?
Ze zingt een hele andere stijl, dus dat moet om te bouwen zijn naar een zanglijn die geschikt is voor haar stem. Is met het nummer Wishmaster ook gelukt.

Die bassist kan overigens ook beter zijn smoel houden. Wat een onprettige zangstem heeft die vent.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_67089236
Marco?
Hij heeft best een aardige stem vind ik.
The Islander is een mooi nummer.

Nee, ik was er toch niet bij.
Werd me een beetje te duur.
pi_67091695
Ik vond het fiiijjjnn!
Ik vond Anette veel beter zingen dan in de HMH.
Die heeft flink aan haar stem gewerkt.
Ennnn Ghost Love Score!!!

Verder vond ik Pain ook weer vet!
En Indica, tsja..
Weet niet wat ik er van moet vinden haha
pi_67092055
Je kon inderdaad wel merken dat Anette ook wat meer vertrouwen heeft. Klonk erg goed nu.

En inderdaad.. Ghost Love Score = kippenvel. Prachtig.
Was eigenlijk bang dat ze die over zouden slaan aangezien ze zo laat begonnen....
Miniature Replica Soldier,
Sure to be one.... Deadly Encounter!
Minitature Replica Soldier,
No Fortress can hold him back!
pi_67096542
Ik vond Anette met donker haar leuker. Blond vind ik niet mooi staan bij haar.
Verder was het een goed concert. Jammer dat ze Wishmaster niet hebben gespeeld. Ik wilde graag ook nog lachen. Elke keer als ik dat nummer hoor begin ik spontaan te lachen na het zien van dat clipje met misheared lyrics.
Toch blijft Anette een vreemde eend in de bijt. Het blijft een popzangeres bij een symfo/gothic-rock/metalband.
Misschien moet ik het laatste album toch maar kopen want het klinkt wel erg goed.
Pain had wel langer mogen spelen wat mij betreft.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_67096599
quote:
Op maandag 16 maart 2009 07:00 schreef Duizendpootje het volgende:
Ik vond het fiiijjjnn!
Ik vond Anette veel beter zingen dan in de HMH.
Die heeft flink aan haar stem gewerkt.
Ennnn Ghost Love Score!!!

Verder vond ik Pain ook weer vet!
En Indica, tsja..
Weet niet wat ik er van moet vinden haha
Tsja dat voegt heel het optreden van Indica wel samen. Misschien komen ze in een kleinere zaal veel beter tot hun recht.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_67096801
Stond bijna vooraan
Nog paar foto's geschoten met m'n GSM (Nokia N73), zijn nog redelijk gelukt:





Was wel leuke show, alleen dat blonde haar moet ik even aan wennen...
pi_67096848
Ziet er tof uit.
pi_67096872
quote:
Op maandag 16 maart 2009 11:40 schreef geelkuikentje het volgende:
Stond bijna vooraan
Nog paar foto's geschoten met m'n GSM (Nokia N73), zijn nog redelijk gelukt:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Was wel leuke show, alleen dat blonde haar moet ik even aan wennen...
Inderdaad. Ik vind het geen verbetering. Donker haar staat haar beter.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_67464194
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 21:50 schreef Desunoto het volgende:
Alleen de DVD lijkt me leuk. Die live versies interesseren me niet.
De dvd is dus (vind ik persoonlijk) een afknapper, Anette loopt flink te klagen en er zit een verslag in van een drankspelletje. Tuomas verteld het wel leuk aan elkaar maar het geheel is erg kort, 37 minuten en dan nog drie videoclips, ik had verwacht dat er misschien nog iets van een concert bij zou zitten of een paar clips van live optredens maar dat was helaas niet het geval. (en dan zitten er niet eens beelden bij van het optreden in Hong Kong, noem het dan ook niet Made in Hong Kong denk ik dan, okay een paar nummers op de cd zijn opgenomen in Hong Kong maar blijf de naam ongepast vinden)
pi_92622042
Nieuws!



quote:
NIGHTWISH - IMAGINARIUM
10.02.2011

NIGHTWISH REVEALS THE CONCEPT FOR NEXT ALBUM:

In the midst of recording a new album, Nightwish has been preparing a movie.

"Imaginarium" is a music fantasy - film based on the forthcoming Nightwish album of the same title and its 13 songs.

The protagonist of the film is a songwriter with an otherworldly imagination. He is an old man who still thinks he`s a young boy. While asleep he travels into his distant past where his dreams of old come back to him mixed to the young boy`s world of fantasy and music.

In his dreams the old man fights to find the memories most important to him.

This never-done-before project originates to more than two years in the past when Tuomas first introduced his ambitious idea of the Imaginarium - concept to the fellow band members and to Mr. Stobe Harju, the director behind "The Islander" - music video. He will be the director of this full-length feature. The film will be produced by Solar Films Inc. together with Nightwish.
The shootings for "Imaginarium" will begin this spring, it will have its premiere in 2012 and the album it`s based on will be released in an undefined point in time.

Nightwish will hold a press conference related to this project at the end of February.
Bron

Het ziet er goed uit. *O*
pi_104961589
Morgen komt de album uit, maar blijkbaar is ie ook al uitgelekt en kun je hem via illegale wegen verkrijgen. Heb gisteren een deel geluisterd en nu weer opnieuw opgezet en het is idd erg soundtrack / film muziek-achtige stijl en niet altijd de nightwish muziek (Symphonic Metal) die we gewend zijn van Wishmaster, Once of Dark Passion Play maar wat ik tot nu toe gehoord heb vind ik niet eens zo gek klinken.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 november 2011 @ 12:07:17 #63
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_104961998
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:55 schreef Cornelis83 het volgende:
Morgen komt de album uit, maar blijkbaar is ie ook al uitgelekt en kun je hem via illegale wegen verkrijgen. Heb gisteren een deel geluisterd en nu weer opnieuw opgezet en het is idd erg soundtrack / film muziek-achtige stijl en niet altijd de nightwish muziek (Symphonic Metal) die we gewend zijn van Wishmaster, Once of Dark Passion Play maar wat ik tot nu toe gehoord heb vind ik niet eens zo gek klinken.
psst: Imaginarium door Nightwish productions (nieuw album én film)
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_104963272
Fijn, zo'n zoekmachine die niet de meest recente topic met de nieuwste posts boven zet :) Stop ik met volgen van dit topic en volg ik die andere :)
  dinsdag 29 november 2011 @ 17:50:23 #65
326689 MixedEmotions
Ne oblivicaris...
pi_104974440
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2009 15:14 schreef DJJoris het volgende:

[..]

De dvd is dus (vind ik persoonlijk) een afknapper, Anette loopt flink te klagen en er zit een verslag in van een drankspelletje. Tuomas verteld het wel leuk aan elkaar maar het geheel is erg kort, 37 minuten en dan nog drie videoclips, ik had verwacht dat er misschien nog iets van een concert bij zou zitten of een paar clips van live optredens maar dat was helaas niet het geval. (en dan zitten er niet eens beelden bij van het optreden in Hong Kong, noem het dan ook niet Made in Hong Kong denk ik dan, okay een paar nummers op de cd zijn opgenomen in Hong Kong maar blijf de naam ongepast vinden)
Deze DVD heb ik nog niet gehaald... Is het wel iets wat een fan zou moeten hebben? Als ik 't zo hoor... |:(
"... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~
pi_105087320
Vind het nummer storytime erg goed klinken,.
  Moderator vrijdag 2 december 2011 @ 11:26:31 #67
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_105089861
Deze gaat op slot en ik heb van die andere deel 3 van de reeks gemaakt!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')