Gelukkig is dat Mueller-effect altijd maar van korte duurquote:
Meer dan 20 seconden voor de nummer 2 op de 10 kilometerquote:
Nou ja kramer wint de 1500m wel terwijl bokko en fabris niet met de handrem er op reden ofzo.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
Netjes, maar de tegenstand stelt niet veel voor dit keer.
Worldcup Moskou niet gezienquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:57 schreef TheVulture het volgende:
Dat Pechstein een goede 500m rijdt duidt duidelijk op een andere trainingsaanpak... ik sta er niet van te kijken als ze op de langere afstanden ineens een stuk minder uit de verf blijkt te komen
Tja daar zit ook wel weer wat inquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Worldcup Moskou niet gezien?
Dit is gewoon een vrij normale 500 meter van Pechstein, het zijn gewoon de anderen (met name Wust en Van Deutekom) die bij lange na niet aan hun niveau van de vorige jaren komen. 2 jaar geleden bij het WK allround reed Wust zelfs 38.44 in Heerenveen, Pechstein reed toen ook gewoon 39.82, vrijwel gelijk met haar tijd van nu.
Naar Hege Bøkko kijk ik anders graagquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:17 schreef Ambrosius het volgende:
De eerste shift 3000 meters vrouwen sla ik maar over, te saai.
Ja ok, aan het einde van de rit even terugzappen als ze haar kapje afzetquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Naar Hege Bøkko kijk ik anders graag![]()
T gaat wel om rode wijn hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:22 schreef Ciolekfan het volgende:
Lijkt wel of z'n een koffiepraatje aan het houden zijn
Wüst is ziek geweest, dus logisch.quote:
Het verbaasd me dan ook niet. Het was gewoon een ":{" als jammerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wüst is ziek geweest, dus logisch.
Absoluut nog niet. Als Van Deutekom en Anschütz morgen op de 1500 tijd kunnen goedmaken op Pechstein is nog niets beslist. Als ze geen tijd goedmaken, net wat Ambrosius gezegd, is het gedaan.quote:
Anschütz in haar huidige vorm misschien wel maar van Deutekom zie ik geen top 1500 meter rijden. Op de 5K paklt Pechstein anders toch alles weer terug.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Absoluut nog niet. Als Van Deutekom en Anschütz morgen op de 1500 tijd kunnen goedmaken op Pechstein is nog niets beslist. Als ze geen tijd goedmaken, net wat Ambrosius gezegd, is het gedaan.
Mwah, ben ik nu al wel weer vanaf gestapt eigenlijkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Absoluut nog niet. Als Van Deutekom en Anschütz morgen op de 1500 tijd kunnen goedmaken op Pechstein is nog niets beslist. Als ze geen tijd goedmaken, net wat Ambrosius gezegd, is het gedaan.
Dat dachten we ook op de 3000, maar dat verschil is eigenlijk nihil. Als Van Deutekom een halve seconde of meer terugpakt, moet ik het allemaal nog maar eens zien. Pechstein heeft nog wel meer gechoked op de 5k.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:55 schreef Ericr het volgende:
[..]
Anschütz in haar huidige vorm misschien wel maar van Deutekom zie ik geen top 1500 meter rijden. Op de 5K paklt Pechstein anders toch alles weer terug.
Pechstein in deze vorm zal het heus niet laten versloffen op de 1500 en haar 5000 zal heus wel sterk genoeg zijn. Tuurlijk is het niet beslist, maar aan de andere kant lijkt het me niet dat ze het nu nog weg zal geven.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
In Nagano niet bepaald, rekenmeesterquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat dachten we ook op de 3000, maar dat verschil is eigenlijk nihil. Als Van Deutekom een halve seconde of meer terugpakt, moet ik het allemaal nog maar eens zien. Pechstein heeft nog wel meer gechoked op de 5k.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |