ik heb je net een filmpje gestuurd, dat filmpje is gemaakt om mensen gezelschap te houden...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En skypen
En me opvrolijken!
En me opg... gezelschap houden!
Moet je dansen? Of speel je voor Auping?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:31 schreef Ang3l het volgende:
Wáárom komt die Mexicaan altijd binnenvallen als ik bijna weg moet?!
Bij mij duurde ie 2,5 dag. Dus je hebt nog ff.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben intussen al aan mijn 2de dag in bed
Jouw kapper heeft een knipprijs per centimeter? En hoezo is er maar 4 cm af? Zat je niet stil?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is maar max 4cm af hoor
Ik schrok van de lage prijs die ik moest betalennormaal ben ik daar het 3voudige kwijt!
Lang haar is goedkoop
Ik heb het slotfeest van C-Me van 20 tot 23quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Moet je dansen? Of speel je voor Auping?
net zoals die bitterbal hieronder,in je bed blijven.quote:
Tot 23:00? Dat is toch geen feest? Dat heet hier receptie. Maar dat haal ik allemaal nog net: hoe laat haal je me op?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het slotfeest van C-Me van 20 tot 23
Ze vond het te mooi om af te knippenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:38 schreef Parleur het volgende:
[..]
Jouw kapper heeft een knipprijs per centimeter? En hoezo is er maar 4 cm af? Zat je niet stil?
Dat is 2x gebeurd!!!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:40 schreef Cairon het volgende:
daarna gaat het hele gebeuren over in een gangbang als de verhalen kloppen die Ang3l ons telkens brengt.
Daarna zullen we dan ook wel de stad in gaan jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:40 schreef Parleur het volgende:
[..]
Tot 23:00? Dat is toch geen feest? Dat heet hier receptie. Maar dat haal ik allemaal nog net: hoe laat haal je me op?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:40 schreef Cairon het volgende:
daarna gaat het hele gebeuren over in een gangbang als de verhalen kloppen die Ang3l ons telkens brengt.
Weet je... laat ook maar. Ik heb al wat anders vanavond. En ik kom liever ook niet in dat gele ding van je.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is 2x gebeurd!!!!
Valt best mee!
:$quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:42 schreef Parleur het volgende:
[..]
Weet je... laat ook maar. Ik heb al wat anders vanavond. En ik kom liever ook niet in dat gele ding van je.
Zeg... Skypen... dat is toch óók een soort van bellen?
cumswapping?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:41 schreef Cairon het volgende:
wat is de gangbare naam voor mond-herpes ook alweer?
en niemand gebruikt meer het woord cumswapping, dat is zo passé zeg gewoon snowballing zoals iedereen zegt.quote:
Dan praat ik toch gewoon Engels! Dûh als dat alles is. Tsssk... Ik kan er misschien ook een soort van gebrekkig Engels van maken. Gooi ik er af en toe een Spaans woordje tussen of ik mompel iets onverstaanbaar Mexicaans.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
:$
jamaar dit is in het spaans/engels!
euh...tis andersom sweety... En ga nu maar spelen met je easy bake oven van FisherPricequote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:45 schreef Cairon het volgende:
[..]
en niemand gebruikt meer het woord cumswapping, dat is zo passé zeg gewoon snowballing zoals iedereen zegt.
Sneeuwt het bij jullie? Is het nog steeds -15 in Nederland?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |