dat hij naar de kapper geweest is ?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:14 schreef Parleur het volgende:
Kan iemand even de allergrootste blunders van Ang3l kort samenvatten of moet ik per se teruglezen?
ik weet het niet hoor, ik heb vanochtend de repetitie ook moeten laten schieten, maar morgen kan dat niet, want over 2 weken is daarvan de premierequote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb het ergste nu wel weer achter de rug!
t afgelopen uur is mijn koorts gedaald
het is gewoon een kwestie van uitzieken...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik weet het niet hoor, ik heb vanochtend de repetitie ook moeten laten schieten, maar morgen kan dat niet, want over 2 weken is daarvan de premiere
En wat is er gebeurd? Hij is door het rek met shampooflesjes en haargel heengelopen? Of heeft ie misschien per ongeluk een kapstok omgestoten die tegen de grootste spiegel aanviel die brak en het vallend spiegelglas de vloer onherstelbaar heeft beschadigd? Vertel, vertel, vertel... ik schrijf mee.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat hij naar de kapper geweest is ?
Xou vanavond niet de kroeg ingaan en je laten vollopen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:24 schreef Xiance het volgende:
[..]
het is gewoon een kwestie van uitzieken...
je kan jezelf wel vol stoppen met pillen en prut en gewoon doorgaan..
ik neem meestal gewoon een dag rust, blijf lekker diep onder de dekens, en laat mijn lichaam het virus bestrijden ipv onderdrukken met allerlei preparaatjes
RÖTSCHRECK!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:10 schreef Cairon het volgende:
[..]
En jij denkt dat je dat kan, de Gollum is al lang en breed aan mijn kant en is net zo wantrouwig als ik waar het jou betreft, nee je hebt de hoofdzonde begaan, en het gaat je kosten. Verwacht maar dat je gaat sterven binnen nu en twee weken, mors-en-mors-dood, final-death-dood
Ah, zoiets als Final Destination?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:25 schreef Parleur het volgende:
[..]
En wat is er gebeurd? Hij is door het rek met shampooflesjes en haargel heengelopen? Of heeft ie misschien per ongeluk een kapstok omgestoten die tegen de grootste spiegel aanviel die brak en het vallend spiegelglas de vloer onherstelbaar heeft beschadigd? Vertel, vertel, vertel... ik schrijf mee.
En maak het een beetje spectaculair: niet alles hoeft waar te zijn natuurlijk.
Audreyquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:14 schreef Cairon het volgende:
[..]
wat, en jij wil zeggen dat we elkaar niet op veertien manieren sufrukken en dingen met onze tongen doen waar Audrey Horn jaloers op zou zijn?
Frenzy!quote:
Owh wat een slechte film noem je nou. Ik wed dat Ang3l ze allemaal op DVD heeft.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ah, zoiets als Final Destination?
Is dat niet voornemen 38? Geen blunders meer?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:14 schreef Parleur het volgende:
Kan iemand even de allergrootste blunders van Ang3l kort samenvatten of moet ik per se teruglezen?
1 was leuk! de rest ging wel...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:29 schreef Parleur het volgende:
[..]
Owh wat een slechte film noem je nou. Ik wed dat Ang3l ze allemaal op DVD heeft.
Alleen 1 en 2quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:29 schreef Parleur het volgende:
[..]
Owh wat een slechte film noem je nou. Ik wed dat Ang3l ze allemaal op DVD heeft.
Dat soort voornemens heb ik je niet gegeven natuurlijk. Al mijn honderd goede voornemens voor jou zijn natuurlijk wel een beetje realistisch!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat niet voornemen 38? Geen blunders meer?
Zien jullie! Wat ik zeg: Ang3l heeft ze op DVD!quote:
En skypenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:33 schreef Cairon het volgende:
mexicanen zijn goed voor twee dingen:
- zwembaden schoonmaken
- Sinasappelen plukken
Opvrolijken? Het ging echt niet goed bij de kapper?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En skypen
En me opvrolijken!
En me opg... gezelschap houden!
Er is maar max 4cm af hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:35 schreef Parleur het volgende:
[..]
Opvrolijken? Het ging echt niet goed bij de kapper?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Xou vanavond niet de kroeg ingaan en je laten vollopen.
ik ben intussen al aan mijn 2de dag in bedquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:24 schreef Xiance het volgende:
[..]
het is gewoon een kwestie van uitzieken...
je kan jezelf wel vol stoppen met pillen en prut en gewoon doorgaan..
ik neem meestal gewoon een dag rust, blijf lekker diep onder de dekens, en laat mijn lichaam het virus bestrijden ipv onderdrukken met allerlei preparaatjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |