Kon je dat paaltje nou echt niet met rust laten, jôh?quote:
Maurits V.?quote:spotter gespot
[ afbeelding ]
Dat vondt mijn buschauffeuse zaterdag ochtend op lijntje B'wijk-Alkmaar ook al, (met haar wollen handschoentjes aan).quote:Op zondag 1 februari 2009 14:31 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
En zo zie je maar; zelfs tussen de buschauffeurs zit triest volk![]()
Met 'vandaag' doelde ik op afgelopen zondag; het 'kwaad' was dus al geschiedquote:Op maandag 2 februari 2009 12:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zalk ff groot licht geven als ik lijn 72 tegenkom
Zitten ze wel, maar anders dan bij sommige vervoerders kunnen ze zo af en toe bij GVU op bepaalde lijnen wél plannen (en op genoeg andere lijnen nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:16 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Met 'vandaag' doelde ik op afgelopen zondag; het 'kwaad' was dus al geschied
Vandaag (in dit geval dus wél maandag) een aantal enkelgelede van Hool's als reiziger uitgeprobeerd in Utrecht (lijnen 37 en 38). Dit in verband met mijn afstudeerstage aldaar, die tot eind juni gaat duren. Grappig dat de stoelen in een aantal van die geledes met Cxx-bekleding uitgevoerd zijn
Jammer dat die dubbelgeledes niet op de genoemde lijnen zitten trouwens, althans niet op de momenten dat ik ze zag
Was gister ook al zo. Begint zo langzamerhand een dagelijks verschijnsel te worden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:59 schreef Peterselieman het volgende:
Vanochtend een gelede Alkmaarse Citaro in Leeuwarden op lijn 350 gezien.
quote:"Een woordvoerder van Connexxion liet weten dat het ongeluk vrijwel geen gevolgen heeft voor de dienstregeling tussen Amsterdam en IJmuiden-Velsen."
'Woordvoerder bij Connexxion', ook een vak.quote:Welkom bij Connexxion
Spitsboten Fast Flying Ferry uit de vaart
In verband met een aanvaring is de spitsboot van de Fast Flying Ferry voor de rest van de week uit de vaart.
Inderdaad. Zo zat er afgelopen zondag ook weer een Maxx-Citaro van Leeuwarden op de 350quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:45 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Was gister ook al zo. Begint zo langzamerhand een dagelijks verschijnsel te worden.
Wat gaan ze de volgende keer inzetten?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:44 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo zat er afgelopen zondag ook weer een Maxx-Citaro van Leeuwarden op de 350
Of zoiets in de strekking. De bussen kunnen dan zonder meer overgenomen worden door een andere exploitant.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:00 schreef Cothen het volgende:
Waarom zijn de Qbuzzbussen in Rotterdam eigenlijk grijs?
Klopt mijn idee dat het te maken heeft met de concessie die 2012 overgaat naar de RET en de bussen dus zonder al te veel verfwerk mee overkunnen naar de RET?
Connexxion trok zich terug vanwege de onzekere arbeidsvoorwaarden. Dat was een vlugge beslissing ten tijde van de actieweken van de bussjoofs.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
waarom hebben ze dan in godsnaam de consessie willen hebben?
ehm.. ze zijn meer ZWART dan wit..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:44 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik mag hopen dat Qbuzz zijn bussen regelmatig schoonmaakt. Arriva en GVB zijn te gierig om elke dag de schoonmakers eropaf te sturen.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat gaan ze de volgende keer inzetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |