En een Integro van Connexxion, ergens in het midden van het land.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:29 schreef RealZeus het volgende:
Is er ook niet eens een gelede Citaro van Arriva geweest die dat had in Groningen? Lag het achterwiel er ook af.
In de metro welteverstaan. Als de deuren dichtgaan: medelanders naar binnen trekken om te voorkomen dat ze de deuren tegenhouden, laatkomers tegenhouden.quote:
Dus als ik buschauffeur ben moet ik standaard een lasapparaat meenemen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:26 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
En een Integro van Connexxion, ergens in het midden van het land.
Nee hoor, die bus wordt dan vanzelf weggesleept en jij hebt extra pauzequote:Op woensdag 14 januari 2009 17:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dus als ik buschauffeur ben moet ik standaard een lasapparaat meenemen?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:33 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Nee hoor, die bus wordt dan vanzelf weggesleept en jij hebt extra pauze
Bring in the explosives!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:27 schreef Peterselieman het volgende:
Zag bij de userfoto's op NU dat er ook weer een GVB Jonckheer in de hens heeft gestaan in Amsterdam. Dat is al de zoveelste daar
De bussjoofs overschrijden toch de 80.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:44 schreef BeefRWijker het volgende:
Ik hoorde overigens van de Leeuwarder sjoof op 350 dat de 350 Qliners weer 80km bussen gaan worden.
Prachtig gewoon, die fantastische samenwerking tussen Connexxion NH-N en Connexxion N&ZW-Fryslân.
Sommige wel en sommige niet. Die van afgelopen dinsdag dus niet. Die reed keurig 80, het hele stuk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De bussjoofs overschrijden toch de 80.
Het is echt geen rocket science, hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:48 schreef NoBody122 het volgende:
Het probleem is dat als je gewoon netjes 80-87 rijdt, je in het stuk van N-H vet veel vertraging oploopt en dat kost weer pauze
Het heeft allemaal te maken met capaciteitsproblemen, met name natuurlijk op vrijdagen en zondagen, als de halve studentenwereld de afsluitdijk oversteekt per QLiner.. In een 100 KM/u-bus mogen geen mensen staan en dat is op drukke ritten wél nodig als je iedereen mee wilt nemen.
Volgens mij is/was die touringcar juist bedoeld als besparing.quote:Momenteel rijden er dan touringcars mee, maar dat is ook geen goedkoop grapje natuurlijk![]()
Moet het wel een Brave Hendrik zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:15 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Sommige wel en sommige niet. Die van afgelopen dinsdag dus niet. Die reed keurig 80, het hele stuk.
Na de zoveelste bon die je zelf mag betalen leer je het waarschijnlijk ook wel af.
Ik zou het eigenlijk praktischer vinden als ze gewoon 1 of 2 Citaro's uitrusten met Wayfarer en die op zulke drukke ritten laat rijden. Dan kunnen de Integro-ritten gewoon zoveel mogelijk op tijd blijven rijden in N-Hquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:50 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Het is echt geen rocket science, hoor.
Vroeger reden er op 97 ook al extra ritten (97 sneldienst) en ook wel gelede wagens.
En het is nog niet zo heel lang geleden dat er in het weekend een extra Snelbus (132) reed voor de eilanders.
[..]
Volgens mij is/was die touringcar juist bedoeld als besparing.
Het probleem is gewoon dat Connexxion te gierig is om die extra passagiers te laten lopen naar bv een
particuliere ondernemer maar ook te gierig is om zodanig te investeren dat ze ze zelf mee kunnen nemen.
Als je de Friese passagiers in een sneldienst stopt kunnen de Integro's álle ritten normaal en volgens ongewijzigde dienstregeliing uitvoeren. Je zou daarvoor een reserve bus kunnen inzetten. Geen Wayfarer nodig, alleen dagkaarten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:17 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk praktischer vinden als ze gewoon 1 of 2 Citaro's uitrusten met Wayfarer en die op zulke drukke ritten laat rijden. Dan kunnen de Integro-ritten gewoon zoveel mogelijk op tijd blijven rijden in N-H![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:15 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Sommige wel en sommige niet. Die van afgelopen dinsdag dus niet. Die reed keurig 80, het hele stuk.
Na de zoveelste bon die je zelf mag betalen leer je het waarschijnlijk ook wel af.
Nu alleen nog even schrijven, dat spul.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:53 schreef J_TM het volgende:
Nieuw; http://nl.wikipedia.org/wiki/nzh-busmaterieel
Weer?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:28 schreef Gnittoo het volgende:
de ex-midnet 2301 rijdt ook weer rond in friesland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |