Hij vindt je lekker en jij bent bezet?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:04 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat er aan ze gevraagd werd of ze er een van een tweeling zijn. Bij het bloedprikken dus...
Iemand enig idee waarom dat gevraagd wordt?
Ja, maar dan moeten ze dat wel hebben natuurlijkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:05 schreef Ikzoekiets het volgende:
Dan kunnen ze die bloed van diegene vergelijken met zijn/haar eeneiige broer/zus?
Ja, dat zou kunnenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:06 schreef fransbreda het volgende:
Hij vindt je lekker en jij bent bezet?
Omdat ze te stom zijn om anders goed te registrerenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:04 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat er aan ze gevraagd werd of ze er een van een tweeling zijn. Bij het bloedprikken dus...
en als de andere van de 2ling niet komt bloedprikken?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:11 schreef -_Tommy_- het volgende:
Misschien dat ze een onderzoek aan het doen zijn om te kijken of er verschil zit tussen het bloed van een tweeling en een niet tweeling?
Misschien hoor...
Yeps... maar wát voor onderzoek dan? Dat vertellen ze namelijk niet. Mijn moeder is er een van een eeneiige tweeling, en die heeft dus 'ja, hoe wist u dat' gezegd, maar er volgde verder geen uitleg. Gisteren hebben ze het ook aan mijn beeb gevraagd. Maar ik heb het ook van anderen gehoord.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:11 schreef -_Tommy_- het volgende:
Misschien dat ze een onderzoek aan het doen zijn om te kijken of er verschil zit tussen het bloed van een tweeling en een niet tweeling?
Misschien hoor...
Dan kan het OM alvast rekening houden met je verweer wanneer je DNA matched bij een criminele zaak.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:04 schreef ElisaB het volgende:
Tsja, zou eventueel kunnen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:19 schreef eleusis het volgende:
Omdat ze in hun systemen geboortedata gebruiken als identificator, en op die manier testresultaten verwisseld kunnen worden? (Twee mensen met zelfde achternaam + geb.dat.)
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:31 schreef Lord Katundro het volgende:
Ik ben deel van een tweeling (jaja). Mijn broertje heeft echter een totaal andere bloedgroep dan ik.
Waarschijnlijk komt dat omdat we een twee-eiige tweeling zijn?
Klopt, biologisch gezien zijn jullie hetzelfde als 2 broers die niet samen gelijktijdig in dezelfde baarmoeder hebben gezeten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:31 schreef Lord Katundro het volgende:
Ik ben deel van een tweeling (jaja). Mijn broertje heeft echter een totaal andere bloedgroep dan mij.
Waarschijnlijk komt dat omdat we een twee-eiige tweeling zijn?
dan zien ze toch nog steeds het verschil met het andere bloed?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:12 schreef godkelere het volgende:
[..]
en als de andere van de 2ling niet komt bloedprikken?
Dat lijkt mij de meest logische verklaring inderdaad.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:19 schreef eleusis het volgende:
Omdat ze in hun systemen geboortedata gebruiken als identificator, en op die manier testresultaten verwisseld kunnen worden? (Twee mensen met zelfde achternaam + geb.dat.)
ze gebruiken je bloed wel voor meer dingen dan alleen de standaard onderzoeken!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yeps... maar wát voor onderzoek dan? Dat vertellen ze namelijk niet. Mijn moeder is er een van een eeneiige tweeling, en die heeft dus 'ja, hoe wist u dat' gezegd, maar er volgde verder geen uitleg. Gisteren hebben ze het ook aan mijn beeb gevraagd. Maar ik heb het ook van anderen gehoord.
Ze vergelijken dan niet broertje 1 met broertje 2.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:12 schreef godkelere het volgende:
en als de andere van de 2ling niet komt bloedprikken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |