Waarom denk je dat de Refugees een trollensite is Johan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:09 schreef johan555 het volgende:
[..]
een link van een trollen site neerzetten ? echt niet Jochie !
Ik zie het.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:37 schreef JoBuster het volgende:
Laat maar yyentle die link naar RU staat sinds gisteravond al in de OP, daar hebben we johan toch helemaal niet voor nodig
quote:Kamervragen over hoorzitting Holloway
ORANJESTAD/DEN HAAG — Het PvdA-Tweede Kamerlid John Leerdam heeft staatssecretaris Bijleveld van Koninkrijksrelaties vragen gesteld over het onderzoek rond de verdwijning van de Amerikaanse scholiere Natalee Holloway.
Aanleiding is het verzoek van enkele leden van het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden om een hoorzitting te houden over de rol die de FBI heeft gespeeld in het onderzoek naar de verdwijningzaak. (Amigoe)
Onderzoek naar rol FBI in Holloway-zaak
ORANJESTAD — Enkele leden van het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden hebben een verzoek ingediend om een hoorzitting over de rol van de FBI bij het onderzoek naar de verdwijning van Natalee Holloway. (Amigoe)
Stel je nou eens voor dat ik dat deed.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:37 schreef johan555 het volgende:
Ook je naam steeds veranderen is een beetje vreemd nietwaar ?
Leer jij eens goed lezen en leer meteen even denken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:06 schreef johan555 het volgende:
Noem ik jou naam bij het stukje over namen veranderen ?
Goed leren lezen !
en OT blijven !
OT blijven?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:06 schreef johan555 het volgende:
Goed leren lezen !
en OT blijven !
Ja yyentle die Beth speelt een heel rare rol in dit verhaal, ik kwam trouwens laatst een stukje tegen van Beth bij CBS ruim een jaar na de verdwijning van Natalee VIDEOquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:15 schreef yyentle het volgende:
Waarom verzwijgt Beth dat Natalee Joran al eerder had ontmoet?
Doen ze bij de Scared Monkeys ook.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:33 schreef JoBuster het volgende:
Jezus bassie, we kennen je familie nu zo langzamerhand wel dus hou eens op met het posten van familiekiekjes
Beste johan ik begrijp dat de Internets moeilijk voor je zijn dus zal ik langzaam typen:quote:
http://www.amigoe.com/artman/publish/artikel_51581.phpquote:Justitieminister moet zwijgen over ‘Holloway’
16 Jan, 2009, 14:24 (GMT -04:00)
ORANJESTAD — De pas benoemde procureur-generaal (PG) Rob Pietersz heeft minister van Justitie Rudy Croes verzocht ‘voorlopig’ geen uitspraken meer te doen over de zaak-Natalee Holloway. Dat heeft de hoogste baas van het Openbaar Ministerie (OM) laten weten in een toespraak die hij in de Arubaanse Staten hield.
Een dag nadat minister Croes eind vorig jaar kritiek had geuit op de beginfase van het onderzoek vanwege vermeende ‘vriendjespolitiek’ bij justitie zocht Pietersz hem op. “Ik kreeg de volgende dag op de radio te horen wat hij had gezegd en ben meteen naar hem toegegaan voor een gesprek”, aldus de PG. “Daarin kwam naar voren wat mijn mening was: jammer dat hij dat gezegd heeft. Het rakelt namelijk het een en ander op en het zet twijfels achter de integriteit van mensen die zich op dat moment niet zomaar zouden kunnen verdedigen.”
Volgens Pietersz zat de minister ermee dat zijn ‘telefoon roodgloeiend staat van persmensen’. “Ik zei: verwijs ze maar door naar mij.”
Pieters verklaarde verder naar eigen zeggen tegen Cores: “Wat gedaan moet worden is het volgende: er moet een onderzoek komen. Ook de minister gaf daar blijk van maar dat zou een onderzoek moeten zijn met Amerikanen, Nederlanders en Arubanen. Ik zei toen: nee, dat doen we niet.” De PG gaf vervolgens aan dat hij de Landsrecherche wilde inzetten. “Eén mechanisme in het geheel.” Die bovendien rechtstreeks onder de PG valt. “Dat wordt onttrokken aan het politieke commentaar van wie dan ook, dat geen enkele instructie kan krijgen van een ander.”
Nadat Pietersz van het gesprek met Croes terugkwam op kantoor, belde hij meteen het hoofd van de Landsrecherche, en het Nederlandse OM. “Omdat ik op dat moment wist dat op enig moment in het geheel ook een deel van het onderzoek in Nederland zal moeten plaatsvinden. Onder andere zal ook de persoon die toen de hoofdofficier van justitie was (Karin Janssen- red.), die dat van nabij meegemaakt had, natuurlijk een aantal vragen moeten beantwoorden.” In Nederland deed Pietersz via het OM ook een beroep op de Rijksrecherche voor bijstand voor het gedeelte van het onderzoek in Nederland.
De PG heeft ook het NLAT-verdrag (Neutral Legal Assistance Treaty) tussen het Koninkrijk en de VS aangekaard in de toespraak. “Dat moet op verzoek en met goedkeuring van de andere partijen gaan. Die instemming heb ik gekregen, dus op enig moment waar het nodig is om het onderzoek uit te breiden naar Nederland zullen er een paar mensen naar Nederland afreizen. Waarschijnlijk ook in aanwezigheid van de Rijksrecherche zonder dat zij vragen kunnen stellen.”
Op Aruba heeft Pietersz de Landsrecherche gezegd dat er een feitenonderzoek zou komen naar de beginfase van het onderzoek in de zaak-Holloway. “Dat is geen onderzoek dat verbonden is aan een mogelijk strafbaar feit, want we weten niet wat er aan de hand is. We moeten eerst weten wat de feiten zijn. Uit dat onderzoek zou kunnen blijken dat er sprake is van een ambtsmisdrijf of van een strafbaar feit, en dan wordt daar zonnodig naar gehandeld. Het kan net zo goed blijken uit de analyse van het feitenonderzoek dat er niets aan de hand is.” De Landsrecherche is al begonnen met het horen van mensen.
Croes zei begin december dat politiecommissaris Jan van der Straten in 2005 het onderzoek in de beginfase ernstig heeft gehinderd. Van der Straten zou daarmee zijn vriend Paul van der Sloot hebben willen helpen bij het beschermen van diens zoon Joran, die ervan werd verdacht betrokken te zijn bij de verdwijning van de Amerikaanse.
Dat deden jij en Observer nog niet zolang geleden, de suggestieve boodschap kwamquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:06 schreef johan555 het volgende:
Goed leren lezen !
en OT blijven !
Heeft een en ander te maken met het feit dat Beth Holloway bepaalde dingen verkiest te verbergen?quote:Kamervragen over hoorzitting Holloway
ORANJESTAD/DEN HAAG — Het PvdA-Tweede Kamerlid John Leerdam heeft staatssecretaris Bijleveld van Koninkrijksrelaties vragen gesteld over het onderzoek rond de verdwijning van de Amerikaanse scholiere Natalee Holloway.
Aanleiding is het verzoek van enkele leden van het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden om een hoorzitting te houden over de rol die de FBI heeft gespeeld in het onderzoek naar de verdwijningzaak. (Amigoe)
Onderzoek naar rol FBI in Holloway-zaak
ORANJESTAD — Enkele leden van het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden hebben een verzoek ingediend om een hoorzitting over de rol van de FBI bij het onderzoek naar de verdwijning van Natalee Holloway. (Amigoe)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |