quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:38 schreef yyentle het volgende:[..]
Ik heb The Unrevealed Time Lines bij de Free Record Shop gekocht en bekeken.
De docu viel me reuze mee: er zitten stukken in waar ik niets van geloof, maar ook stukken waarvan ik denk dat ze best op waarheid kunnen berusten.
De indruk dat Beth iets wil verhullen komt erg sterk naar voren in de docu, maar als je alle interviews met de schoolgenootjes hebt gelezen, krijg je ook die indruk.
Er worden door verschillende schoolvrienden dingen verteld, waar Beth het blijkbaar bewust niet over wil hebben zoals bijvoorbeeld dat Natalee Joran al eerder zou hebben ontmoet.
http://scrux.com/natalee/studentquotes.htm Het interview met Steve Yuhas vond ik erg sterk en natuurlijk was daar het interview met de vader van Natalee.
Is het waar dat zelfs Natalee’s vader geen inzage krijgt in de fondsen waarop geld is ingezameld "ten behoeve van Natalee"?
http://www.nataleehollowayfoundation.net/Wat ik bijvoorbeeld ook raar vond is het verhaal van Hans Mos vorige week, dat Greta de tape waarop Joran met zichzelf sprak,

destijds niet naar het OM wilde opsturen.
Moet de indruk van een groepsverkrachting of verkoop van Natalee samen met een grote samenspanning blijven bestaan, omdat anders de komende film waardeloos is?
De suggestie van een tevoren geplande groepsverkrachting scoort financieel natuurlijk vele malen beter dan (bijvoorbeeld) een ongeluk.
Als je naar de tijdlijn kijkt lijkt het erop dat er rond 02.00 uur iets met Natalee is gebeurd. Toevallig vertelt Joran dat zelf ook aan Patrick. Als er om 02.00 uur al iets met Natalee is gebeurd, zit het er dik in dat al die groepsverkrachtingverhalen en verkoopverhalen vervallen en dat past sommige mensen niet.
Een financieel motief zou in ieder geval een goede verklaring zijn voor sommige boze reacties en het fanatiek plempen van de meest krankzinnige verhalen.
je heb rene gielen dus weer blij gemaakt, ook ik heb stukken gezien, maar zoals ik al eerder schreef ik koop in principe niets over deze zaak. ik ga ze financieel niet helpen, niemand niet.
nu de docu :
over het vliegtuig en de aankomst hebben we het al eerder gehad en is al onderzocht, niets van waar
dan is er ook nog een medisch vliegtuig , waar natalee wel/niet mee terug gevlogen zou zijn. een simpele vraag daarover als de bemaning wel verklapt dat ze speciaal voor natalee daar zijn , denk je dan niet dat ze zouden verklappen vroeg of laat dat ze natalee wel hebben terug gevlogen ??? geld doet wonderen vooral als het een hoop is
dat die drompig ofzo iets een mislukt man, kan het niet hebben dat andere wel de middelen kregen en hij niet. hij moest zelf zijn eigen vuile werk doen , nou en ?? ze hebben op aruba volgens de americanen te lang gewacht met onderzoek en waarschijnlijk waren ze het ook niet eens hoe de familie van der sloot werd behandelt, dus krijg je haat en nijd, wat trouwens ook niet al te onbekend is bij politie hoor.
de rest van de groep is wel vertrokken, natuurlijk !! hadden ze allemaal moeten blijven dan. en de politie geloofde de verdwijning de eerste dagen niet eens dus de verbazing dat ze pas later belde naar de politie over de verdwijning vind ik persoonlijk overdreven.
het handelen van mensen met veel geld en macht is toch anders dan onze soort mensen. ten eerste zijn ze niet zo gewend dat iets niet gaat zoals ze willen, ten tweede ik denk dat elke ouder haar/zijn zoon/dochter die vermist is terug wilt , maar de meeste hebben het geld er niet voor om jaren lang moeite en geld te geven, anders zou iedere ouder dat doen. sommige laten de tiener kamer wel 15 jaar hetzelfde met de hoop ze komt terug. de natalee zaak is helemaal geen high profiel case, het is juist de inzet die het zo bijzonder maakt en het laten zien wat slechte onderzoek tot gevolgen heeft.
dan nog iets over die groep, ik geloof echt dat aruba een complot ziet . het is volgens mij gods onmogelijk 100 of meer mensen te laten verzwijgen dat ze iets gezien hebben. zet een zak met geld neer en ze komen bij fox news wel iets vertellen hoor, en innemen van alle foto's vind ik wel raar , zo verkrampt alleen het goede van je dochter naar voor willen brengen valt natuurlijk wel op. dan hebben we nog twee gekken die een tape hadden, laat die tape als hij bestaat dan horen op internet !! dat vind ik trouwens ook met de andere twee tapes van joran met fox, laat die onzin maar achter op internet, ook hebben we nog 17 uur peter r de vries tegoed
wat hebben we nog vergeten uit de docu ?? o ja iets met een kerk ??? een afbetaling mooi stukje , waarom was die man erbij die het verteld als het zo stiekum was ???
en onze taxi vrouw, natuurlijk hebben alle locatie's af gereden ook de gure zaakjes. maar waarom horen we nooit iemand uit de kliniek waar natalee in usa heeft gezeten , zo principeel zijn die verslaafde onder elkaar niet hoor. voor een fles en wiet lullen ze wel

o ja wat ik heel onlogisch vond waren die telefoon gegevens ??? gielen had wel wat maar de rest was zogenaamd weg, toch klap dat je net wel die gegevens hebt over dat beth wel had gebelt en nog iets maar de rest weg. lijkt me meer vriendjes politiek zo.
verder zijn het verhalen van horen zeggen, ze hebben het nooit over de verhalen van joran , dus wel eenzijdig. mijn standpunt is dat mensen in zulke hoeveelheid niet allemaal kunnen zwijgen, toen de stiefvader eerder dan gepland het crackhouse binnen ging was er totale herrie in de straat, ik heb nooit iemand dat voor de camera horen vertellen, had voor gielen toch geen probleem moeten zijn.
dat 02:00 de tijd is ik hou het op 1:30 in de auto

, de rest van de nacht was paniek, maar waarom die jongens niet gewoon met de auto naar de medisch dienst zijn gereden ?? misschien iets wat ze op aruba niet doen ???