abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:51:18 #51
207372 bastibro
I`ll get there
pi_65090864
pi_65092569
Jezus bassie, we kennen je familie nu zo langzamerhand wel dus hou eens op met het posten van familiekiekjes
I stand with the happy Island.
pi_65094078
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_65094457
Whooohooo evil fotootje van Joran hoor jochie, maar je weet toch wel dat suspect niet hetzelfde is als perpetrator??
pi_65095289
jochies zitten in je nek buster
ga je hier iedereen hier jochie te noemen ?
ik reageer dus niet meer op je flauwe postjes !

[ Bericht 8% gewijzigd door johan555 op 16-01-2009 15:07:24 ]
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:11:25 #56
207372 bastibro
I`ll get there
pi_65113128
pi_65115272
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:09 schreef johan555 het volgende:

[..]

een link van een trollen site neerzetten ? echt niet Jochie !

Waarom denk je dat de Refugees een trollensite is Johan?

Omdat het merendeel van de posters het niet nodig vindt Aruba te boycotten,
of zijn er nog meer redenen.

Ik dacht dat voor objectieve informatie het geen kwaad kan, ook een website met een andere mening te vermelden.
pi_65116081
Ik ben niet iemand die bij iedere post een link neerzet van een ander forum .
Dat vinden ze hier bij fok niet zo leuk .
Dat andere mensen dat doen moeten ze zelf weten .
Ook je naam steeds veranderen is een beetje vreemd nietwaar ?
pi_65116113
Laat maar yyentle die link naar RU staat sinds gisteravond al in de OP, daar hebben we johan toch helemaal niet voor nodig
pi_65116725
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 17:37 schreef JoBuster het volgende:
Laat maar yyentle die link naar RU staat sinds gisteravond al in de OP, daar hebben we johan toch helemaal niet voor nodig
Ik zie het.

Ik zag trouwens dit:
quote:
Kamervragen over hoorzitting Holloway

ORANJESTAD/DEN HAAG — Het PvdA-Tweede Kamerlid John Leerdam heeft staatssecretaris Bijleveld van Koninkrijksrelaties vragen gesteld over het onderzoek rond de verdwijning van de Amerikaanse scholiere Natalee Holloway.
Aanleiding is het verzoek van enkele leden van het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden om een hoorzitting te houden over de rol die de FBI heeft gespeeld in het onderzoek naar de verdwijningzaak. (Amigoe)

Onderzoek naar rol FBI in Holloway-zaak

ORANJESTAD — Enkele leden van het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden hebben een verzoek ingediend om een hoorzitting over de rol van de FBI bij het onderzoek naar de verdwijning van Natalee Holloway. (Amigoe)

http://www.korps-politie-(...)20internationaal.htm

pi_65116815
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 17:37 schreef johan555 het volgende:
Ook je naam steeds veranderen is een beetje vreemd nietwaar ?
Stel je nou eens voor dat ik dat deed.

Wat is jouw probleem?

Kun je de waarheid niet aanhoren?

Kost het jou ook geld ofzo?

Jij gaat mij toch niet vertellen dat jij onbevooroordeeld bent?

Je hebt al lang laten zien dat je er alleen maar op uit bent om Aruba en iedereen die op Aruba woont te beschuldigen inclusief de Kalpoe's.

Bod gekregen van Dr. Phil?
pi_65116824
dat was op 12 oktober 2007
pi_65116866
Je zei in een van de vorige hoofdstukken al dat er geld te verdienen was.

1 + 1 = 2.

Kijk liever eens wat die Steve voor rol heeft gespeeld.
pi_65116921
Noem ik jou naam bij het stukje over namen veranderen ?
Goed leren lezen !
en OT blijven !
pi_65117155
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 18:06 schreef johan555 het volgende:
Goed leren lezen !
en OT blijven !
Leer jij eens goed lezen en leer meteen even denken.

Maar dat wil je niet.

Laat ik je even uit de droom helpen. Dat de Kalpoe's en veel vrienden van Joran er niets mee te maken hebben staat al lang vast.
Daar veranderen jij, noch Beth (waarvan inmiddels ook wel duidelijk is dat ze niet voor waarheidsvinding gaat), haar vrienden de Scared Monkey, Greta en Dr. Phil (die overigens allemaal financiele belangen hebben) niets aan.

Waarom verzwijgt Beth dat Natalee Joran al eerder had ontmoet?
pi_65117245
quote:
Goed leren lezen !
en OT blijven !
OT blijven?

En dat zeg jij?
pi_65117986
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 18:15 schreef yyentle het volgende:
Waarom verzwijgt Beth dat Natalee Joran al eerder had ontmoet?
Ja yyentle die Beth speelt een heel rare rol in dit verhaal, ik kwam trouwens laatst een stukje tegen van Beth bij CBS ruim een jaar na de verdwijning van Natalee VIDEO

Ze heeft net te horen gekregen dat die rechtszaak die ze in NY tegen Joran en co heeft aangespannen is verworpen en wordt daar over geinterviewd.

Tijdens dat interview zit ze constant te grijnzen (of is dat de botox) terwijl ze beweert "crushed" te zijn.
Als de interviewster vraagt wat ze het meeste van haar mist dan heeft ze geen antwoord en vlak daarna zegt ze :

"Sure I keep thinking about Natalee but now we are moving into a larger picture than just Natalee, this is about the challenges a family faces when victim of a crime outside our borders"

WTF het is net een jaar na de verdwijning van je kind en dan gaat het al niet meer om Natalee maar om de bigger picture??

Hoe koud en ongevoelig kan je zijn, alles om maar zoveel mogelijk poen los te krijgen
pi_65118025
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:33 schreef JoBuster het volgende:
Jezus bassie, we kennen je familie nu zo langzamerhand wel dus hou eens op met het posten van familiekiekjes
Doen ze bij de Scared Monkeys ook.

Ze zijn gewoon ingelijfd bij de Scared Monkeys, een hele dubieuze site.

Die broertjes van Joran worden er ook regelmatig bijgehaald.

Kan je zien van een randdebielen die Scared Monkeys en hun vrienden zijn.

Kinderen erin betrekken.

Stelletje lafaards.
pi_65118056
even een linkje buster
pi_65118562
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 18:50 schreef johan555 het volgende:
even een linkje buster
Beste johan ik begrijp dat de Internets moeilijk voor je zijn dus zal ik langzaam typen:

• Neem het apparaatje naast je keyboard in je hand
  • Beweeg het naar de blauwe lettertjes in de post
  • Klik nu op de blauwe lettertjes met de linkerknop van je muis (dat ding wat je in instructie 1 ter hand nam)
  • Oja links is waar je duim rechts zit
  • Wacht even en eureka de link is geopend.

• I stand with the happy Island.
    pi_65118728
    Het woord internet typen is ook moeilijk !

zal het even voor je spellen: I N T E R N E T
    pi_65118809
    Heb je de link al gevonden johan, graag gedaan hoor we zijn er om elkaar te helpen nietwaar
    pi_65118973

Waar iedereen eerst benieuwd was waar Natalee Holloway is gebleven, is de grote vraag onder veel internetters nu: waar is Joran? De pas geslaagde MBO-scholieren Bo Pennings (21) en Timo Brock (20) besloten er werk van te maken. Met de site waarisjoran.nl hopen zij de wannabe-vrouwenhandelaar op te sporen.

www.waarisjoran.nl

zijn wel slimpies die 2 onder deze foto staat Joran in Thailand

‘De belangrijkste vraag in de laatste uitzending van Peter R. de Vries was waar Joran uithangt. We hopen dat mensen die hem tegenkomen, dit melden op onze site. Het zou te gek zijn als we hem zo kunnen opsporen,’ aldus Bo Pennings. Veel serieuze reacties heeft hij nog niet ontvangen: ‘Eén iemand claimt hem in Australië te hebben gezien. Dat zetten wij dan op de site, al weten we niet hoe betrouwbaar die informatie is natuurlijk. Verder komen er ook een hoop bizarre berichten binnen, van mensen die net doen of ze Joran zijn en zo. We hebben veel reacties moeten verwijderen, want we willen het wel een beetje netjes houden.’

Koen Voskuil nieuwe revu
    pi_65120449
    quote:
    Justitieminister moet zwijgen over ‘Holloway’
    16 Jan, 2009, 14:24 (GMT -04:00)

ORANJESTAD — De pas benoemde procureur-generaal (PG) Rob Pietersz heeft minister van Justitie Rudy Croes verzocht ‘voorlopig’ geen uitspraken meer te doen over de zaak-Natalee Holloway. Dat heeft de hoogste baas van het Openbaar Ministerie (OM) laten weten in een toespraak die hij in de Arubaanse Staten hield.

Een dag nadat minister Croes eind vorig jaar kritiek had geuit op de beginfase van het onderzoek vanwege vermeende ‘vriendjespolitiek’ bij justitie zocht Pietersz hem op. “Ik kreeg de volgende dag op de radio te horen wat hij had gezegd en ben meteen naar hem toegegaan voor een gesprek”, aldus de PG. “Daarin kwam naar voren wat mijn mening was: jammer dat hij dat gezegd heeft. Het rakelt namelijk het een en ander op en het zet twijfels achter de integriteit van mensen die zich op dat moment niet zomaar zouden kunnen verdedigen.”

Volgens Pietersz zat de minister ermee dat zijn ‘telefoon roodgloeiend staat van persmensen’. “Ik zei: verwijs ze maar door naar mij.”

Pieters verklaarde verder naar eigen zeggen tegen Cores: “Wat gedaan moet worden is het volgende: er moet een onderzoek komen. Ook de minister gaf daar blijk van maar dat zou een onderzoek moeten zijn met Amerikanen, Nederlanders en Arubanen. Ik zei toen: nee, dat doen we niet.” De PG gaf vervolgens aan dat hij de Landsrecherche wilde inzetten. “Eén mechanisme in het geheel.” Die bovendien rechtstreeks onder de PG valt. “Dat wordt onttrokken aan het politieke commentaar van wie dan ook, dat geen enkele instructie kan krijgen van een ander.”

Nadat Pietersz van het gesprek met Croes terugkwam op kantoor, belde hij meteen het hoofd van de Landsrecherche, en het Nederlandse OM. “Omdat ik op dat moment wist dat op enig moment in het geheel ook een deel van het onderzoek in Nederland zal moeten plaatsvinden. Onder andere zal ook de persoon die toen de hoofdofficier van justitie was (Karin Janssen- red.), die dat van nabij meegemaakt had, natuurlijk een aantal vragen moeten beantwoorden.” In Nederland deed Pietersz via het OM ook een beroep op de Rijksrecherche voor bijstand voor het gedeelte van het onderzoek in Nederland.

De PG heeft ook het NLAT-verdrag (Neutral Legal Assistance Treaty) tussen het Koninkrijk en de VS aangekaard in de toespraak. “Dat moet op verzoek en met goedkeuring van de andere partijen gaan. Die instemming heb ik gekregen, dus op enig moment waar het nodig is om het onderzoek uit te breiden naar Nederland zullen er een paar mensen naar Nederland afreizen. Waarschijnlijk ook in aanwezigheid van de Rijksrecherche zonder dat zij vragen kunnen stellen.”

Op Aruba heeft Pietersz de Landsrecherche gezegd dat er een feitenonderzoek zou komen naar de beginfase van het onderzoek in de zaak-Holloway. “Dat is geen onderzoek dat verbonden is aan een mogelijk strafbaar feit, want we weten niet wat er aan de hand is. We moeten eerst weten wat de feiten zijn. Uit dat onderzoek zou kunnen blijken dat er sprake is van een ambtsmisdrijf of van een strafbaar feit, en dan wordt daar zonnodig naar gehandeld. Het kan net zo goed blijken uit de analyse van het feitenonderzoek dat er niets aan de hand is.” De Landsrecherche is al begonnen met het horen van mensen.

Croes zei begin december dat politiecommissaris Jan van der Straten in 2005 het onderzoek in de beginfase ernstig heeft gehinderd. Van der Straten zou daarmee zijn vriend Paul van der Sloot hebben willen helpen bij het beschermen van diens zoon Joran, die ervan werd verdacht betrokken te zijn bij de verdwijning van de Amerikaanse.
    http://www.amigoe.com/artman/publish/artikel_51581.php
    Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
    pi_65120672
    quote:
    Goed leren lezen !
    en OT blijven !
    Dat deden jij en Observer nog niet zolang geleden, de suggestieve boodschap kwam
    echt wel over hOOr!

Heeft de plek waar Joran nu is, meer met de verdwijning van Natalee te maken dan dit?

quote:
    Kamervragen over hoorzitting Holloway

ORANJESTAD/DEN HAAG — Het PvdA-Tweede Kamerlid John Leerdam heeft staatssecretaris Bijleveld van Koninkrijksrelaties vragen gesteld over het onderzoek rond de verdwijning van de Amerikaanse scholiere Natalee Holloway.
    Aanleiding is het verzoek van enkele leden van het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden om een hoorzitting te houden over de rol die de FBI heeft gespeeld in het onderzoek naar de verdwijningzaak. (Amigoe)

Onderzoek naar rol FBI in Holloway-zaak
    ORANJESTAD — Enkele leden van het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden hebben een verzoek ingediend om een hoorzitting over de rol van de FBI bij het onderzoek naar de verdwijning van Natalee Holloway. (Amigoe)
    Heeft een en ander te maken met het feit dat Beth Holloway bepaalde dingen verkiest te verbergen?

Kijken naar wie geld aan de zaak verdienen, is imo niet off topic. Het zou te maken kunnen hebben met het feit dat Natalee nooit gevonden is: er moeten mensen zijn die weten waar Natalee is.

Het is mogelijk dat Natalee begraven is en dat de mensen die dat weten, er nu geld proberen aan te verdienen. Kijk maar naar de Mc. Can's.

[ Bericht 0% gewijzigd door yyentle op 16-01-2009 20:16:58 ]
      vrijdag 16 januari 2009 @ 21:26:22 #76
    207372 bastibro
    I`ll get there
    pi_65124108
    quote:
    Op vrijdag 16 januari 2009 19:19 schreef johan555 het volgende:
    [ afbeelding ]
    Waar iedereen eerst benieuwd was waar Natalee Holloway is gebleven, is de grote vraag onder veel internetters nu: waar is Joran? De pas geslaagde MBO-scholieren Bo Pennings (21) en Timo Brock (20) besloten er werk van te maken. Met de site waarisjoran.nl hopen zij de wannabe-vrouwenhandelaar op te sporen.

www.waarisjoran.nl

[ afbeelding ]

zijn wel slimpies die 2 onder deze foto staat Joran in Thailand

‘De belangrijkste vraag in de laatste uitzending van Peter R. de Vries was waar Joran uithangt. We hopen dat mensen die hem tegenkomen, dit melden op onze site. Het zou te gek zijn als we hem zo kunnen opsporen,’ aldus Bo Pennings. Veel serieuze reacties heeft hij nog niet ontvangen: ‘Eén iemand claimt hem in Australië te hebben gezien. Dat zetten wij dan op de site, al weten we niet hoe betrouwbaar die informatie is natuurlijk. Verder komen er ook een hoop bizarre berichten binnen, van mensen die net doen of ze Joran zijn en zo. We hebben veel reacties moeten verwijderen, want we willen het wel een beetje netjes houden.’

Koen Voskuil nieuwe revu
    Ik hou het er vooralsnog op dat Joran in Nederland is.

pi_65124367
    quote:
    'Minister Aruba moet zwijgen over Holloway-zaak'

vrijdag 16 januari 2009 | 20:39 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 16 januari 2009 | 20:54

ORANJESTAD – Het Openbaar Ministerie (OM) op Aruba heeft minister van Justitie Rudy Croes gevraagd om 'voorlopig' geen uitspraken te doen over de zaak-Natalee Holloway.
    Dat blijkt uit een toespraak van procureur-generaal Rob Pietersz in het Arubaanse parlement, zo heeft het OM vrijdag bevestigd.

Croes zei begin december dat politiecommissaris Jan van der Straten in 2005 het onderzoek naar het verdwenen Amerikaanse meisje in de beginfase ernstig heeft gehinderd. Van der Straten zou daarmee zijn vriend Paul van der Sloot hebben willen helpen bij het beschermen van diens zoon Joran.

"Het jammer dat de minister dat gezegd heeft", zei Pietersz op vragen na afloop van zijn lezing. Een dag later gelastte hij "op eigen initiatief" en niet op verzoek van Croes een feitenonderzoek naar de beginfase. De Landsrecherche wordt onttrokken aan het politiek commentaar van wie dan ook en kan geen enkele instructie kan krijgen van een ander, aldus de procureur-generaal.

In Nederland heeft Pietersz via het OM ook een beroep op de Rijksrecherche gedaan voor bijstand voor het gedeelte van het onderzoek in Nederland. "Omdat ik weet dat op enig moment in het geheel ook een deel van het onderzoek in Nederland zal moeten plaatsvinden. Onder andere zal ook de persoon die toen de hoofdofficier van justitie was (Karin Janssen) een aantal vragen moeten beantwoorden.

Uit dat feitenonderzoek kan volgens de procureur-generaal blijken dat er sprake is van een ambtsmisdrijf of van een strafbaar feit. "Zonnodig wordt er naar gehandeld. Het kan net zo goed blijken uit de analyse van het feitenonderzoek dat er niets aan de hand is." De Landsrecherche is intussen begonnen met het horen van mensen.
    http://www.brabantsdagbla(...)ver-Hollowayzaak.ece
    Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
      vrijdag 16 januari 2009 @ 21:55:22 #78
    207372 bastibro
    I`ll get there
    pi_65125529
    quote:
    Pietersz betreurt de uitspraken van Rudy Croes dus.
    De vraag is of Pietersz, zonder de uitspraken van Croes, ook een feitenonderzoek zou hebben gelast . .

Eigenlijk vind Pietersz het dus onzin maar doet voor de goede orde toch meer een onderzoekje?
    Laten we hopen dat het een serieus onderzoek betreft en niet een `Arubaans` onderzoekje, want die indruk krijg ik wel na het lezen van de redenering van deze man
    pi_65126127
    quote:
    Op vrijdag 16 januari 2009 18:49 schreef yyentle het volgende:
    Doen ze bij de Scared Monkeys ook.

Ze zijn gewoon ingelijfd bij de Scared Monkeys, een hele dubieuze site.

Die broertjes van Joran worden er ook regelmatig bijgehaald.

Kan je zien van een randdebielen die Scared Monkeys en hun vrienden zijn.

Kinderen erin betrekken.

Stelletje lafaards.
    Ja dat zijn hele foute types yyentle, obsessieve stalkers, geriatrische complot denkers en een paar landgenoten met VMBO-engels en subzero Photoshop skills

Neemt niet weg dat het wel vermakelijk is, zo zijn ze er nu pas achter gekomen dat jan en alleman een loopje met ze neemt

Ik heb trouwens begrepen dat de meesten op Aruba het als een soort van fansite beschouwen, als die mafketels je daar gaan noemen dan tel je pas echt mee in het alu-hoedjes complot
    pi_65126155
    dit is het amigoe artikel

Justitieminister moet zwijgen over ‘Holloway’
    16 Jan, 2009, 14:24 (GMT -04:00)

ORANJESTAD — De pas benoemde procureur-generaal (PG) Rob Pietersz heeft minister van Justitie Rudy Croes verzocht ‘voorlopig’ geen uitspraken meer te doen over de zaak-Natalee Holloway. Dat heeft de hoogste baas van het Openbaar Ministerie (OM) laten weten in een toespraak die hij in de Arubaanse Staten hield.

Een dag nadat minister Croes eind vorig jaar kritiek had geuit op de beginfase van het onderzoek vanwege vermeende ‘vriendjespolitiek’ bij justitie zocht Pietersz hem op. “Ik kreeg de volgende dag op de radio te horen wat hij had gezegd en ben meteen naar hem toegegaan voor een gesprek”, aldus de PG. “Daarin kwam naar voren wat mijn mening was: jammer dat hij dat gezegd heeft. Het rakelt namelijk het een en ander op en het zet twijfels achter de integriteit van mensen die zich op dat moment niet zomaar zouden kunnen verdedigen.”

Volgens Pietersz zat de minister ermee dat zijn ‘telefoon roodgloeiend staat van persmensen’. “Ik zei: verwijs ze maar door naar mij.”

Pieters verklaarde verder naar eigen zeggen tegen Cores: “Wat gedaan moet worden is het volgende: er moet een onderzoek komen. Ook de minister gaf daar blijk van maar dat zou een onderzoek moeten zijn met Amerikanen, Nederlanders en Arubanen. Ik zei toen: nee, dat doen we niet.” De PG gaf vervolgens aan dat hij de Landsrecherche wilde inzetten. “Eén mechanisme in het geheel.” Die bovendien rechtstreeks onder de PG valt. “Dat wordt onttrokken aan het politieke commentaar van wie dan ook, dat geen enkele instructie kan krijgen van een ander.”

Nadat Pietersz van het gesprek met Croes terugkwam op kantoor, belde hij meteen het hoofd van de Landsrecherche, en het Nederlandse OM. “Omdat ik op dat moment wist dat op enig moment in het geheel ook een deel van het onderzoek in Nederland zal moeten plaatsvinden. Onder andere zal ook de persoon die toen de hoofdofficier van justitie was (Karin Janssen- red.), die dat van nabij meegemaakt had, natuurlijk een aantal vragen moeten beantwoorden.” In Nederland deed Pietersz via het OM ook een beroep op de Rijksrecherche voor bijstand voor het gedeelte van het onderzoek in Nederland.

De PG heeft ook het NLAT-verdrag (Neutral Legal Assistance Treaty) tussen het Koninkrijk en de VS aangekaard in de toespraak. “Dat moet op verzoek en met goedkeuring van de andere partijen gaan. Die instemming heb ik gekregen, dus op enig moment waar het nodig is om het onderzoek uit te breiden naar Nederland zullen er een paar mensen naar Nederland afreizen. Waarschijnlijk ook in aanwezigheid van de Rijksrecherche zonder dat zij vragen kunnen stellen.”

Op Aruba heeft Pietersz de Landsrecherche gezegd dat er een feitenonderzoek zou komen naar de beginfase van het onderzoek in de zaak-Holloway. “Dat is geen onderzoek dat verbonden is aan een mogelijk strafbaar feit, want we weten niet wat er aan de hand is. We moeten eerst weten wat de feiten zijn. Uit dat onderzoek zou kunnen blijken dat er sprake is van een ambtsmisdrijf of van een strafbaar feit, en dan wordt daar zonnodig naar gehandeld. Het kan net zo goed blijken uit de analyse van het feitenonderzoek dat er niets aan de hand is.” De Landsrecherche is al begonnen met het horen van mensen.

Croes zei begin december dat politiecommissaris Jan van der Straten in 2005 het onderzoek in de beginfase ernstig heeft gehinderd. Van der Straten zou daarmee zijn vriend Paul van der Sloot hebben willen helpen bij het beschermen van diens zoon Joran, die ervan werd verdacht betrokken te zijn bij de verdwijning van de Amerikaanse.
      vrijdag 16 januari 2009 @ 22:29:08 #81
    207372 bastibro
    I`ll get there
    pi_65127088
    Wat is `De Arubaanse Staten` ? of bedoelt ie straten
    pi_65127442
    De Staten zijn het eenkamerige parlement van Aruba.
    --
    pi_65127515
    dubbel
    pi_65127543
    mr b wist het al
    pi_65127575
    Weinig bestuurskundige kennis hier merk ik wel.
    --
      vrijdag 16 januari 2009 @ 22:41:39 #86
    207372 bastibro
    I`ll get there
    pi_65127596
    quote:
    Op vrijdag 16 januari 2009 22:37 schreef mrBhimself het volgende:
    Thanks mrB, ik dacht al dat hij een toespraak op straat had gehouden
    pi_65127665
    quote:
    Op vrijdag 16 januari 2009 22:37 schreef mrBhimself het volgende:
    In het land der blinden etc etc............ hoewel we in dit geval wel over het land der stekeblinden mogen spreken
    pi_65127817
    De alerte lezer ziet ook dat Rob Pieterz een beroep heeft gedaan op een 'rechtshulpverzoek' richting de VS. Het zou mij niet verbazen als ook in die richting onderzoek wordt gedaan. Om onderzoek te doen in Nederland kan hij e.e.a. regelen via de Rijksrecherche en is een rechtshulpverzoek vrij eenvoudig te organiseren.
    --
      vrijdag 16 januari 2009 @ 23:14:36 #89
    207372 bastibro
    I`ll get there
    pi_65128745
    quote:
    Op vrijdag 16 januari 2009 22:47 schreef mrBhimself het volgende:
    De alerte lezer ziet ook dat Rob Pieterz een beroep heeft gedaan op een 'rechtshulpverzoek' richting de VS. Het zou mij niet verbazen als ook in die richting onderzoek wordt gedaan. Om onderzoek te doen in Nederland kan hij e.e.a. regelen via de Rijksrecherche en is een rechtshulpverzoek vrij eenvoudig te organiseren.
    Mijn vraag was: Zou Pietersz, zonder de uitspraken van Croes, ook een feitenonderzoek zou hebben gelast . .
    pi_65128948
    quote:
    Op vrijdag 16 januari 2009 23:14 schreef bastibro het volgende:

[..]

Mijn vraag was: Zou Pietersz, zonder de uitspraken van Croes, ook een feitenonderzoek zou hebben gelast . .
    dat denk ik wel
    deze brief is er ook nog
    karin janssen was toen wel erg raar bezig als je die brief goed leest
    dus vragen genoeg lijkt me

klik voor vergroting

pi_65129302
    quote:
    Op vrijdag 16 januari 2009 23:20 schreef johan555 het volgende:
    dat denk ik wel
    deze brief is er ook nog
    karin janssen was toen wel erg raar bezig als je die brief goed leest
    dus vragen genoeg lijkt me

[ afbeelding ]
    Heb je die brief door de google vertaler gehaald johan, want met dit lousy engels denk ik eerder dat jij of bassie dit epistel hebben geschreven?
    pi_65129619
    Die brief komt van de site van René van Nie en is heel erg oud nieuws. Een ordinaire ruzie tussen mevr Croes en Karin Jansen over de 'werkzaamheden' van de dochter van Mevr. Croes was de oorzaak. Niets nieuws onder de zon dus en al helemaal geen aanleiding om Karin Jansen ter 'verantwoording' te roepen.

Aanvulling: de ingezonden brief is van oktober 2006

[ Bericht 5% gewijzigd door mrBhimself op 17-01-2009 00:35:57 (Typo's what else...) ]
    --
    pi_65130936
    quote:
    Op vrijdag 16 januari 2009 23:30 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Heb je die brief door de google vertaler gehaald johan, want met dit lousy engels denk ik eerder dat jij of bassie dit epistel hebben geschreven?
    nee hoor de brief staat gewoon op de website van v nie
    pi_65131069
    quote:
    Op zaterdag 17 januari 2009 00:17 schreef johan555 het volgende:

[..]

nee hoor de brief staat gewoon op de website van v nie
    wie die vertaling heeft gedaan weet ik niet
    anders doe jij het maar ff over
    pi_65134443
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2009 22:51 schreef bastibro het volgende:
    [ afbeelding ]
    ROFL!
    "I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
    pi_65134451
    Ok here ya go secunda..I mean yyentle More of the same as the other suspicious deaths in Aruba in the last 3 1/2 years..Just like the Reporter in 2006 a Poem was left(Hers was not a goodbye letter like the ALE said it was)..Does that look like a womans handwriting in Pitbulls Suicide letter? Like the other the Families that complained publicly they then made arrests shortly after..But not for Murder as it appears these 4 were already in trouble for other crimes and as stated below it shows what they initially received in sentencing for mutilating this poor mans body.....Of course a ton of misinformation was put out by the same people in Natalees case trying to say he was gay and it was a lovers quarrel etc etc etc..That was before they came up with the OD theory

Dinesh Djoegan
    29 May 1980 - 05 Apr 2006

http://www.mementomori.net/06079.html

April-05-06-Pitbull dies
    June-01-06-Family Complains
    June-08-06-OM releases articles that it was a OD and arrests these 4 that were already in KIA for other crimes?
    August-15-06 Choose-a-name burns down

Dinesh Pitbull Djoegan: X Brother In law of Gerald Dompig. He was found on/in Guadirikiri cave on 04/05/2006 -His head was bashed in,legs cut off and set on fire and reports were his hands were tied. Members of his Family went to the Media and complained about the investigation and shortly after 4 people were arrested. After that they ruled his death a overdose and the 4 that were already in prison for drug offences received sentences for mutilating his body. He worked for choose-a-name bar as a bouncer that burned down shortly after his death. David Kock slipped in a interview that JK2 stopped at another bar after C&C and it is rumored that it was this bar.

=================================

First Article of Body Found at Quadirikiri Caves

http://www.scaredmonkeys.(...)n-quadirikiri-caves/

Dinesh Pitbull' Djoegan..25 year old bouncer at choose a name bar Found mutilated in Found in Quadirikiri Cave (Tied up,legs cut off,head bashed in and burned)
    Also Ex Brother-In Law to Gerald Dompig
    ===========================
    Suicide Letter found with a joint and a cross..
    Morning paper Bon Dia reported this morning that Pitbull's wife was called and told that she would find some things at the place where her husband's body was found. According to Bon Dia, she found a three-page letter, a bottle of Vodka, a joint, and an old iron cross. She handed the object to the police and she gave Bon Dia a copy of the letter and authorized them to publish it.

=======================
    Pitbull's Letter

Act normal when you see me on da street cuz ears to the street is like fears for your needs. You don't even want to know…. Don't believe the hype, the ----- just want to sell. Nobody knows cause ain’t nobody who was there. If u know something it's cuz u was prolly there. So run your mouth and set your own trap mouse. Cuz cats are ready for mice killing so I suggest you ….. your scent .
    ...is cuz you will feel his presence. Don't be scared there are a few unfinished … to be settled. Don’t cry, don’t be shy just try to figure out …what happened between S and 5 cuz on… 6/ the homies reminisce on nigga is extremely missed and still feel damn pissed.
    Best ….for which good thoughts Fulfill hearts for the free time ….to support each of you…emotionally mentally or on whatever way he showed you love for the feelings shared mutually. And if you really shared time even you would know that there won’t be a thing missing as long as he lived...
    So don’t just stare, but dare to step up for the times she helped you when you were in need of a helping or lending hand
    Others properties, swim the waters, fly to far ...
    Do what you have to do for the love of your … is unconditional..
    And to your wife; this is life/...no pain, fade away without no rain, so smile and the memories still remain/and know you have an angel watching over you. So whatever you do remember his love will embrace you thru all difficulty/and no crime is unpaid, soon you will see/it is not up to us/only thing we must/is pray the Lord for comprehension and show compassion/to let him enter thru the pearly gates where later when we meet we could share and reunite with the lost...

[ Bericht 8% gewijzigd door observer777 op 17-01-2009 09:58:20 ]
    pi_65134455
    The family complains

ARUBA – Family and friends of Dinesh ‘Pitbull’ Djoegan submitted a petition with the Public Prosecutor (OM). They are very disappointed that there was no information regarding the investigation on the murder of Pitbull. The 25-year old man was found dead near the Guadirikiri cave in April. “Every time we call, they tell us that we need to wait. Wait for what? It is already two months ago that Pitbull was murdered and we are in a lot of pain. The pain gets bigger because nobody has been arrested yet”. The first name and signature on the form is of his wife, followed by names of family, friends, and colleagues.

Amigoe, June 1, 2006: Family Dinesh Djoegan demands an explanation

ARUBA – Family and friends of Dinesh ‘Pitbull’ Djoegan submitted a petition with the Public Prosecutor (OM). They are very disappointed that there was no information regarding the investigation on the murder of Pitbull. The 25-year old man was found dead near the Guadirikiri cave in April. “Every time we call, they tell us that we need to wait. Wait for what? It is already two months ago that Pitbull was murdered and we are in a lot of pain. The pain gets bigger because nobody has been arrested yet”. The first name and signature on the form is of his wife, followed by names of family, friends, and colleagues.

The petitioners want to know how the investigation progresses and what the results are. “We want to know the motive for killing a loving person in such a cruel manner. How can we put him to rest if we do not know anything?”

A woman found the mutilated body of the 25-year old Dinesh Djoegan near the Guadirikiri cave. The body was set on fire. It could be identified thanks to a tattoo he had. The autopsy revealed that he had cocaine in his body.

The prosecutor confirmed having received the petition. The spokesperson of the OM indicated that they wouldn’t comment on the case. “We are in contact with the family of the victim. We won’t give more information.”
    ==============================
    Then it is announced it was a overdose
    ARUBA — Dinesh ‘Pitbull’ Djoegan had died of overdoses cocaine. At this moment, the Public Prosecutor (OM) does not have evidence that the 25-year old man that was found dead in the vicinity of the Guadirikiri cave on April 5th was murdered. Four suspects have been arrested and the examining magistrate has prolonged the custody of one of them with 8 days.
    http://www.scaredmonkeys.(...)disappearance-great/
    ==============================

=============================
    FROM AMIGOE ... http://www.amigoe.com/english/

Djoegan died of overdoses

ARUBA -- Dinesh ‘Pitbull’ Djoegan had died of overdoses cocaine. At this moment, the Public Prosecutor (OM) does not have evidence that the 25-year old man that was found dead in the vicinity of the Guadirikiri cave on April 5th was murdered. Four suspects have been arrested and the examining magistrate has prolonged the custody of one of them with 8 days.

On Tuesday, Pitbull’s widow and her mother had talked with the district attorney, who leads the investigation on the death of Djoegan. The OM does not comment on the contents of this conversation. All they said was that in order to determine the cause of death, they had to send tests to the Netherlands. The family was informed that Pitbull was not murdered, but had an amount of cocaine in his body. There is a possibility that he was forced to take the drug. The OM is also investigating the relation between the cause of death and the fact that Djoegan was found burned and crucified.

Last weekend, the police arrested two men and two women in connection with this case. One of them, M.L. was taken before the examining magistrate on Tuesday afternoon. He was already in prison for illegal possession of firearms and cocaine balls.
    =========================================
    ARUBA - Four suspects were arrested in connection with the murder of Dinesh 'Pitbull' Djoegan. The 25-year old Djoegan was found dead near the Guadirikiri caves in April. His body was mutilated and set on fire. One man (M.L.) was arrested on Saturday and two women (K.H. and C.H.C) and another man (S.H.) on Sunday. The police searched the homes of the suspects and found drugs and money. The spokesperson of the Public Prosecutor didn't say what the relationship between the suspects and Pitbull was. The four suspects are also suspected of drug dealings.
    ===============================
    Four suspects arrested in murder case Djoegan
    http://www.diario-aruba.com/2006/12/22/noticiadidia/news4.php
    (Pictures in Article of 3 of the suspects that mutilated pitbull)

Aruban Justice … 6 Years Is the Punishment in Aruba for the Mutilation and Burning of Pit Bulls Body

In the court of appeals, the joint Court of Justice convicted Sijgmund Heyliger (37) to six years imprisonment. Heyliger appealed his five-year imprisonment verdict for his involvement in the mutilation and burning of Dinesh Djoegan’s body, too high. The attorney general has demanded 7 years. (Amigoe)
    ======================================
    Amigoe, May 6, 2007: Six years for mutilation of body

ORANJESTAD – In the court of appeals, the joint Court of Justice convicted Sijgmund Heyliger (37) to six years imprisonment. Heyliger appealed his five-year imprisonment verdict for his involvement in the mutilation and burning of Dinesh Djoegan’s body, too high. The attorney general has demanded 7 years.

The heavy mutilated body of Djoegan’s was found near the Guadirikiri cave in April of last year. At first, the police thought that he was murdered, but investigation revealed that the 25-year old Djoegan died from overdoses of drugs.

Michael Levenstone, Kim Prins and her husband Heyliger, all three also involved with drugs, decided to make the body disappear. In December of last year, the Court of First Instance imposed light punishments: 2.5 years imprisonment for Prins (the OM demanded 5) and 2.5 years for Levenstone (OM demanded 6). Both accepted their punishment. While the OM had demanded 8 years for Heyliger, he was sentenced to 5, and he appealed this.
    ===========================

Pitbull's bar Choose a Name Burns Down.

http://www.scaredmonkeys.(...)e-a-name-burns-down/

Pictures were available at Awemainta.com for a long time. I bet they are still in the archives.
    ================================

In the press conference in Aruba the two psychics state that Pitbull was murdered and it was witnessed by Edward Croes(Edwin?)

Glenda AKA Julia Renfro at RU states that the two psychics in 2005 told Beth that it was Lorenzo Van Rijn who murdered Pitbull. Then a few days/weeks later she posts that Pitbulls girlfriend knows where Natalee was buried and its under Lorenzos property.

[ Bericht 5% gewijzigd door observer777 op 17-01-2009 13:25:04 ]
    pi_65134699
    From RU

The body was found this morning, but forensics experts say that has been there not for long. Dolfi Richardson is in charge of the investigation, but his information given to the media is that this is a case of revenge and the MO is known in the drug dealing world. He did not want to disclose more information since it could hinder the investigation.

The body was found by a group of tourists on a Bus Tour. The cave is ussually monitored by Security Guards at night.

==============
    Glenda:
    This man was killed in a horrific manner ~ hardened criminal is my vocabulary for someone who could have done this. This was not an accident, a crime of passion or rage. Torture is a form of calculated punishment or revenge.

Nadira is not related to Dompig. That would be like saying that you are related to Wang Chung because you are both from the USA.
    ------------------
    MF:

He worked as a bouncer at different places but was mainly known from the club Choose-A-Name. He was missed for two days and recently was in Venezuela. His car has been impounded.

The ALE already has a clear idea the reasons for this murder and detentions could be made soon.

============
    Must clarify before some rumors and bashing begins that this picture is of the items and rest of a wooden box found at the scene. It has no human remains. The human remains and parts were taken in a funeral car (sp?). And taken for further investigation. This is a pick-up used by the Visibility Team.
    ==================
    Posted: Fri Apr 7th, 2006 04:30 pm

In a press conference right now regarding this case, the ALE denied in having made arrests in this case and invaded a house. They are now in the interrogation process but no one has yet been detained for further interrogation.

They wanted to clear many rumors about the case and just state that this person was found dead, he was cut (not dismembered) and that he was put on fire. Drugs have been found at his house, but not in a quantity that suggests trafficking but only personal use.

They do not want to give more information for now.

Just in case, rumors on other hate blogs are used as facts or reason to bash. My opinion.
    ------------------
    inowati wrote:
    Detective Richardson seems to be already/again? in tunnel-vision mode regarding this case (oh business as usual: the MO is in accordance with revenge in the drugs scene). Revenge is when you settle a score (yes in the drugs scene this could be murder, also murder in plain daylight, like the series of assassinations amongst criminals that recently took place in Holland). But butchering a victim and going to great lengths to make sure that it is known to the world, a simple case of revenge?

This mafia style murder can only serve two purposes, one is to make sure that the victim will never speak (again?), and second - given the gruesome nature of this crime - to signal to others that the powers behind this murder are not intimidated by anyone and will not stop to protect their interests, whatever those interests may be.

I really hope that the Aruba LE will be on high alert regarding this case, that they involve the Dutch KLPD already present on the Island and that they make sure that proper reinforcement is called in, and not within a month but within a day. (And make sure that any possible connection to the Natalee Holloway case is researched in depth).
    Since the budget of the Aruba LE is already stretched to the max, the Dutch government should step right in to make the necessary emergency-funds available for this all. It is also in the interest of the Dutch that this Once Happy Island will not fall victim to total alienation.
    This mob-terror needs to be eradicated at the roots, with all legal forces available to a democratic nation.

[ Bericht 0% gewijzigd door observer777 op 17-01-2009 09:18:27 ]
    pi_65134759
    Any one else related that might be involved in this case?

pi_65134842
    Observer,
    quote:
    Vast is komen te staan dat het slachtoffer niet is vermoord.”
    Djoegan had een hoeveelheid cocaïne in zijn lichaam. De politie houdt de mogelijkheid open dat de man werd gedwongen om de drugs tot zich te nemen.
    Denk je dat het NFI de doodsoorzaak niet kan vaststellen?

En denk jij nu werkelijk dat de drugswereld zich druk zou maken over de verdwijning van
    één losbandig meisje? Die jongens kunnen overal wel meiden krijgen, die hoeven echt niets met Natalee hOOR!

Jullie hebben het ook steeds over de dood van die vrouw die bij de bank werkte waar VanderSloot geld zou hebben gestort of opgenomen. Denk je niet dat de bank het op papier vastlegt wanneer mensen geld komen storten of opnemen?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')